SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor Arnie eindelijk een schoenenfoto.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:42 schreef Uccie het volgende:
Vind wel dat je vogels bijdehand kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor Arnie eindelijk een schoenenfoto.
Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor Arnie eindelijk een schoenenfoto.![]()
Bij Dion Graus?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze heeft ook aangifte gedaan heh.
Ik hoef hem toch niet uit te gaan leggen hequote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dr arm is gebroken en pezen ofzo gescheurd. Ligt in het ziekenhuis.
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor Arnie eindelijk een schoenenfoto..
Nee maar dacht misschien had je dat gemistquote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik hoef hem toch niet uit te gaan leggen he
Geen idee, heb me er verder niet in verdiept. Actie van agent was gewoon rechtvaardig en goed uitgevoerd, mevrouw heeft gewoon pech.quote:
Wel dusquote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar dacht misschien had je dat gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dat was gisteravond in Oranje. Ze ging voor de auto van de staatssecretaris staan .. moet je niet doen.quote:
Dit zijn de nieuwe, in lak zijn ze ook onderwegquote:
Nog een x pics danquote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit zijn de nieuwe, in lak zijn ze ook onderweg
Mevrouw ziet er ook echt duidelijk uit als een pvv-tokkiequote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat was gisteravond in Oranje. Ze ging voor de auto van de staatssecretaris staan .. moet je niet doen.
Het heeft nog nooit anders dan NWS SC geheten....quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:29 schreef d4v1d het volgende:
Waarom heet het eigenlijk opeens [NWS SC] ipv [SC]
Lijkt me op zich terecht als je gebroken ledematen eraan overhoudt. De man had de vrouw fatsoenlijk moeten vragen om aan de kant te gaan, in plaats van haar meteen weg te slepen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze heeft ook aangifte gedaan heh.
Dat is mooi!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lijkt me op zich terecht als je gebroken ledematen eraan overhoudt. De man had de vrouw fatsoenlijk moeten vragen om aan de kant te gaan, in plaats van haar meteen weg te slepen.
Overigens is de uitslag 1-0 voor Oranje. De Tweede Kamer heeft vanavond unaniem een motie gesteund die ertoe oproept om het aantal asielzoekers in Oranje te beperken tot 700.
Das wel erg laat hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Moest om 7u de trein hebben
Ga nu ongeveer op de fiets richting station
Gewoon een kop rooibos met 3 liter honing nemen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:19 schreef d4v1d het volgende:
eh
mn bed lag gewoon lekker en voel me echt bout. Koppijn en keelpijn.
Reden genoeg om weer in slaap te vallen
Niet fokken met theequote:
Ga dan met je sanka.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:21 schreef d4v1d het volgende:
je lijdt me af arno, ik had nu al op de fiets kunnen zitten
Op dit tijdstip heb ik toch liever espressoquote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Niet fokken met thee![]()
Thee is dope shit ja.
Onze oervoorouders dronken dit kruidige mengsel al.
Beetje respect ja.
nespressoquote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op dit tijdstip heb ik toch liever espresso
Nee geen idee wat voor ranzige bocht er hier uit het apparaat komtquote:
😳quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee geen idee wat voor ranzige bocht er hier uit het apparaat komt
Kijk eens in de reekhistorie henk.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het heeft nog nooit anders dan NWS SC geheten....
Het heet espresso, maar het heeft een dikkere schuimlaag dan een cappuccinoquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het heet espresso, maar het heeft een dikkere schuimlaag dan een cappuccino
Deel 1 van de reeks: NWS / [NWS-SC #001] De [NWS]-chatbox.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deel 1 van de reeks: NWS / [NWS-SC #001] De [NWS]-chatbox.
Dat mensen lopen te kutten en het "Henk SC" gaan noemen, doet natuurlijk niks af aan de realiteit dat dit sinds dag #1 de NWS SC is.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:56 schreef anonymoussie het volgende:
[..]![]()
Je bent wel vroeg trouwens.
Meestal zie ik jou wat later verschijnen.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het liefst zien we je niet verschijnen
quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:47 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon even je bek dicht houden d1v4d, met je kutgrappen.
Dat is dan ook geen espresso.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het heet espresso, maar het heeft een dikkere schuimlaag dan een cappuccino
Staat toch echt op het apparaatquote:
Slecht hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat toch echt op het apparaatNormaal hoort er wel een cremalaagje op espresso, maar dit gewoon schuim
En dan is timmmmm (quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:29 schreef Mani89 het volgende:
Sommige mensen krijgen hier wel een grote bek zeg.
Jij en die zandheks zitten alleen maar te lachen omdat ze blank is natuurlijk, stelletje kastracisten.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij en die zandheks zitten alleen maar te lachen omdat ze blank is natuurlijk, stelletje kastracisten.
Als dit een vluchteling was geweest was het weer huilen met de minaret op.
Jezus wat een onzin zeg, er is geen minaret in mijn omgeving.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij en die zandheks zitten alleen maar te lachen omdat ze blank is natuurlijk, stelletje kastracisten.
Als dit een vluchteling was geweest was het weer huilen met de minaret op.
Ik heb 2 van die raketten om de hoek.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jezus wat een onzin zeg, er is geen minaret in mijn omgeving.
quote:Ulu-moskee lijkt ineens op enorme kebabzaak
In de Ulu-moskee is afgelopen zaterdag op de begane grond kebabzaak ‘Kebap Factory’ geopend. Een grote, strak ingerichte zaak met een groot terras waar salades, broodjes, frisdrank, koffie, gebak en uiteraard kebab wordt verkocht.
Opvallend is echter de nieuwe uitstraling van het afgelopen zomer opgeleverde gebouw. Wie vanaf de Van Sijpesteijnkade nu naar de grootste moskee van het land kijkt, ziet toch vooral één grote kebabzaak.
En dan zeggen dat de moslimwereld niet innovatief is, Moskebap is de beste uitvinding sinds de wc.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb 2 van die raketten om de hoek.
[ afbeelding ]
[..]
Wat een goed topic, wie is FritsVanEgters?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deel 1 van de reeks: NWS / [NWS-SC #001] De [NWS]-chatbox.
Dat mensen lopen te kutten en het "Henk SC" gaan noemen, doet natuurlijk niks af aan de realiteit dat dit sinds dag #1 de NWS SC is.
Zijn ook wel 2 uitvindingen die niet los van elkaar staan.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En dan zeggen dat de moslimwereld niet innovatief is, Moskebap is de beste uitvinding sinds de wc.
Is the food good?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn ook wel 2 uitvindingen die niet los van elkaar staan.
Sis kebab is beterquote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En dan zeggen dat de moslimwereld niet innovatief is, Moskebap is de beste uitvinding sinds de wc.
Die heeft de Turk hier nietquote:
twitter:AlArabiya_Eng twitterde op donderdag 08-10-2015 om 15:18:39#Bulgaria arrests #Dutch trio on ‘terrorism’ charges http://t.co/NOajZxCa9f http://t.co/Urkc1gLC2U reageer retweet
volgens mij is het Gordonquote:
Hierzo bij de turk naast t schoolgebouwquote:
Woon jij in Utrechtquote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb 2 van die raketten om de hoek.
[ afbeelding ]
[..]
Je loopt maar twee jaar achter.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:25 schreef YokiKater het volgende:
What .. The .. Fuck ..
https://www.facebook.com/leukefilmpjess/videos/423988601040690/
Hang hem aan die moskee, kunnen we lachen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik hang morgen ff een spandoek ergens in Lombok op van een bij
Nou en joh? Wij hebben er hier ook een twee straten verder. Nog nooit iets van gemerkt, behalve dat af en toe de straat vol staat met auto'squote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:06 schreef d4v1d het volgende:
Als die moskee bij jou om de hoek is dan woon je nog verdomde dichtbij
'Allah = Specularium'quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hang hem aan die moskee, kunnen we lachen.
Dat mens heb ik wel eens eerder gezien maar je denkt toch niet dat ik al die vlogs ga zitten volgen heh? Ik kon deze nog niet en hij kwam vandaag langs op mijn timeline.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je loopt maar twee jaar achter.
De duckface is ook geestig
Moet je gewoon op tijd uit je nest komen, luiaardquote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:40 schreef Uccie het volgende:
Ik heb zo'n katholieke kerk om de hoek. Die hoor je op zondagochtend.
Kan je beter specularium ophangen met op dat shirt 'Ik ben Allah'quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:48 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Kan je beter dit ophangen.
[ afbeelding ]
Dan mag jouw tekst wel op het shirt.
Leuk voor frontpage wel.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan je beter specularium ophangen met op dat shirt 'Ik ben Allah'
Nope, dat zeg ik .. ik ga niet al die filmpjes bekijken joh. Het is dat hij vandaag voorbij kwam, helaas.quote:
Ik vroeg me meer af of het een grap was dat je denkt dat de verleden tijd van kennen konnen is.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nope, dat zeg ik .. ik ga niet al die filmpjes bekijken joh. Het is dat hij vandaag voorbij kwam, helaas.
Oh ja, dat .. mjah, dat heb ik wel eens, IJmuiden heh.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vroeg me meer af of het een grap was dat je denkt dat de verleden tijd van kennen konnen is.
Lui uit IJmuiden zijn wel vaker taalkundig gehandicapt? Kan je nog een voorbeeld van zo'n taalkundige handicap noemen?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh ja, dat .. mjah, dat heb ik wel eens, IJmuiden heh.
Waar danquote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:39 schreef Specularium het volgende:
Ik woon trouwens niet in Lombok.
Zou wel een goeie wijk zijn voor Henk, wordt hij de hele dag met de islam geconfronteerd.
Gaat om harry. Niet om die moskee Tim.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou en joh? Wij hebben er hier ook een twee straten verder. Nog nooit iets van gemerkt, behalve dat af en toe de straat vol staat met auto's
'Specularium vindt Mohammed maar een natte tosti'quote:
Wel een kaastosti dan hequote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
'Specularium vindt Mohammed maar een natte tosti'
Zal Triggerstengel wel weer bereid zijn om mijn adres erbij te schrijven.
Het verschil tussen kennen en kannen kunnen wij niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lui uit IJmuiden zijn wel vaker taalkundig gehandicapt? Kan je nog een voorbeeld van zo'n taalkundige handicap noemen?
Geen idee. Als sneeuw voor de zon verdwenen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat een goed topic, wie is FritsVanEgters?
Raar hoor, de razende reporter uit Groningen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee. Als sneeuw voor de zon verdwenen.
Ik ga effe leggen, maar dat is een kwaal die overal in Nederland heerst geloof ik.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lui uit IJmuiden zijn wel vaker taalkundig gehandicapt? Kan je nog een voorbeeld van zo'n taalkundige handicap noemen?
Maar ik zeg dus wel gewoon netjes "Ik ga even liggen" .. Ik heb maar een paar van die dingetjes, en dan nog niet eens altijd.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga effe leggen, maar dat is een kwaal die overal in Nederland heerst geloof ik.
quote:De manier waarop, ik manoeuvreer
Ja de team gaat voor, dat is wat een bitch weet
Al het geld kan op, maar ik ben niet dom nee
Ja die auto is Duits, we zijn in vorm, hé
Ja de weg was lang, maar we zijn safe nu
Mama wees niet bang, om hoe ik leef nu
Meisje doe jouw dans, je bent op dreef nu
Ik pak boesjans, en drink mijn thee nu
En deze danquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:11 schreef Peunage het volgende:
Het is mij gelukt, ik heb de meest nutteloze betekenisloze songtekst ooit gevonden.
[..]
Had je watquote:
Ik ben ook tofquote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je nu tof doen tegen Uccie?
Succes.
[ afbeelding ]
Welke is David? Die kleine?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:00 schreef Specularium het volgende:
Ik vond David zijn date leuk in Undateables.
Jij bent erg speciaalquote:
Oh hahahaha.quote:
Nee joh, dat was een halve kerel.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh hahahaha.
Die date van die kleine vond ik wel wat voor jou, met haar roze haar.
Vanwege die schoudervulling?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee joh, dat was een halve kerel.
Ga je die vlag nog ophangen?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 22:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Daarom pas ik zo goed in deze SC toch
Tuurlijk niet, ik heb gewoon parkeersensoren.quote:
Dan pas?quote:
Ik ben een lijstje maken van dingen die ik wil bestellen als ik mijn salaris weer binnen heb.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:08 schreef LTVDK het volgende:
Het is hier wel een topavond merk ik al wel.
Flinke lijst dan?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben een lijstje maken van dingen die ik wil bestellen als ik mijn salaris weer binnen heb.
Oh die kan zo heel lang worden, maar ik ben nog wel een beetje kritisch op waaraan ik geld uitgeef en ik kan het betalen dus waarom niet.quote:
Ja als je het kan missen zie ik het probleem niet. Ik zou alleen liever het geld gebruiken om op vakantie te gaanquote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh die kan zo heel lang worden, maar ik ben nog wel een beetje kritisch op waaraan ik geld uitgeef en ik kan het betalen dus waarom niet.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:23 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben gruwelijk hard aan het genieten van de PH-PXZ op 260 meter hoogte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh maar ik kan morgen een ticket boeken, waar dan ook naartoe. Dus die afweging hoef ik niet te maken. Alleen wacht ik daar nog even mee tot volgend jaar voorjaar/zomer.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als je het kan missen zie ik het probleem niet. Ik zou alleen liever het geld gebruiken om op vakantie te gaan
Nu ben ik stiekem wel een beetje jaloersquote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh maar ik kan morgen een ticket boeken, waar dan ook naartoe. Dus die afweging hoef ik niet te maken. Alleen wacht ik daar nog even mee tot volgend jaar voorjaar/zomer.
Ik heb er een hoop voor ingeleverd in het verleden om daar te komen, niet iedereen vindt het dat waard.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu ben ik stiekem wel een beetje jaloers
Mja, wat is inleveren, het heeft weinig zin om in het verleden te leven. Als je er nu blij mee bent is het dus niet voor niks geweest.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb er een hoop voor ingeleverd in het verleden om daar te komen, niet iedereen vindt het dat waard.
Jawel, maar de afgelopen 10 jaar heb ik alleen maar gewerkt of gestudeerd. Zo brengen de meeste 20/30-igers hun leven niet door. Heb ik er spijt van, ja er zijn wel dingen waar ik spijt van heb. Maar goed dat is niet voor nu, want ik ga lekker slapen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, wat is inleveren, het heeft weinig zin om in het verleden te leven. Als je er nu blij mee bent is het dus niet voor niks geweest.
Ik vind gelukkig mijn werk leuk, dus zo erg vind ik het allemaal niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, maar de afgelopen 10 jaar heb ik alleen maar gewerkt of gestudeerd. Zo brengen de meeste 20/30-igers hun leven niet door. Heb ik er spijt van, ja er zijn wel dingen waar ik spijt van heb. Maar goed dat is niet voor nu, want ik ga lekker slapen.
Tot morgen ofzo
Ook als je structureel 70u per week werkt?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind gelukkig mijn werk leuk, dus zo erg vind ik het allemaal niet.
Maar trusten
Paar jaar gedaan ja, al is 70 wel erg veel, zat meer op 50/60. En dan maar 40 uitbetaald krijgenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ook als je structureel 70u per week werkt?
En dit soort meuk wordt in Nederland op een voetstuk geplaatst. In muzikaal opzicht is Nederland een zwakzinnig land.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:11 schreef Peunage het volgende:
Het is mij gelukt, ik heb de meest nutteloze betekenisloze songtekst ooit gevonden.
[..]
Je bent zelf een soort meuk.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dit soort meuk wordt in Nederland op een voetstuk geplaatst. In muzikaal opzicht is Nederland een zwakzinnig land.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:58 schreef Specularium het volgende:
http://www.randomgoat.com/
Jongens, dit ontdek ik nu pas.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik word niet onterecht op een voetstuk geplaatst. Die kut-hiphoppers wel.
Hoe aanstekelijk is dit Elfje.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik word niet onterecht op een voetstuk geplaatst. Die kut-hiphoppers wel.
Nee maar serieus G, die beat is gewoon onwijs aanstekelijk. Muzikaal is het echt top.quote:
Ik verwijs graag naar deze post van mezelf: MUZ / Lil Kleine: Eerst verketterd, nu een eindbaas?quote:
Ja zeer irritant.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik verwijs graag naar deze post van mezelf: MUZ / Lil Kleine: Eerst verketterd, nu een eindbaas?
Ik vind z'n postgedrag ziekelijk.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik verwijs graag naar deze post van mezelf: MUZ / Lil Kleine: Eerst verketterd, nu een eindbaas?
Ik vind z'n postgedrag ziekelijk.
Kan zo bij DWDD.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:20 schreef Mani89 het volgende:
Elf wordt een beetje een verzuurde muziekbejaarde. De volgende Leo Blokhuis.
Valt mee hoor. Ik stoor me alleen aan het feit dat talentloze nitwits in Nederland op een voetstuk worden gehesen. Ik stoor me ook aan het feit dat kunnen zingen in Nederland belangrijker wordt gevonden dan een goed nummer schrijven. En ik stoor me aan het feit dat bij programma's als DWDD muziek alleen "credible" is met akoestische instrumenten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:20 schreef Mani89 het volgende:
Elf wordt een beetje een verzuurde muziekbejaarde. De volgende Leo Blokhuis.
Ik denk dat ik dit ga draaien wanneer ik een dezer dagen na een pillencocktail in een warm bad in een coma glibberquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:40 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga even naar prachtige zwaarmoedige muziek luisteren, dit lijkt me ook wel iets voor timmmmm.
Ga die vlag eens ophangen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 07:04 schreef d4v1d het volgende:
Hoi Timmmmm, goeiemorgen jongen![]()
Hoe is het
Een mooie dag voor het einde der tijden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 07:04 schreef d4v1d het volgende:
Hoi Timmmmm, goeiemorgen jongen![]()
Hoe is het
Je kan ook voor messen gaan sparen bij de Appie, kan je ook leuke dingen mee doen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 07:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een mooie dag voor het einde der tijden.
Ik heb besloten met Yoki, beiden gewapend met een kalashnikov, een suoermarkt binnen te gaan rennen.
Mijn manifest is af, alles
Misschien kan je deze afmaken Paardlants in de cel - Het dagboek #1 zou een deel 2 schrijven ooitquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 07:08 schreef timmmmm het volgende:
Wordt wel een mooi verslag voor op de frontpage als ze dat doen.
Big fun.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 07:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit ga draaien wanneer ik een dezer dagen na een pillencocktail in een warm bad in een coma glibber
Geen idee. Werken?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 07:16 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben om 7:15 al in Rotterdam ()
Wat doe ik toch met mn leven
Nou ja ik vind dat topic alleen als reden wat rigoreus, zo'n kwade jongen lijkt die paardlants me niet. Maar vooruit, als je hem oer se afgemaakt wil hebben... in welke suoermarkt doet hij normaal zijn boodschappen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 07:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Misschien kan je deze afmaken Paardlants in de cel - Het dagboek #1 zou een deel 2 schrijven ooit
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 07:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja ik vind dat topic alleen als reden wat rigoreus, zo'n kwade jongen lijkt die paardlants me niet. Maar vooruit, als je hem oer se afgemaakt wil hebben... in welke suoermarkt doet hij normaal zijn boodschappen?
Nja ik had thuis niet op de klok gekeken, gewoon naar station gefietst, op automatische piloot naar her perron gelopen, niet gekeken welke trein er stond en gaan zitten. Had ik dus een trein te vroeg. School begint pas om 8:30 en ik loop nu al richting het gebouwquote:
Stel je niet aanquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 07:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nja ik had thuis niet op de klok gekeken, gewoon naar station gefietst, op automatische piloot naar her perron gelopen, niet gekeken welke trein er stond en gaan zitten. Had ik dus een trein te vroeg. School begint pas om 8:30 en ik loop nu al richting het gebouw
Niet aan de moskee hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 07:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal straks even kijken.
Als ik het niet kan vinden steek ik je hele huis in de fik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2015 08:00:30 ]
Hoef je tenminste niet zelf op te staan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 07:07 schreef timmmmm het volgende:
Eigenlijk moet ik eens leren daar geen grapjes over te maken, ik word echt nog eens van mijn bed getild door de aivd
Op het tijdstip dat ze je deur eruit klappen lig jij nog niet in bad hoor.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:05 schreef timmmmm het volgende:
Wie hou ij ook voor de gek. Uit mijn bad getild is waarschijnlijker.
Nou ja tenzij het over 20 jaar is. Dan moet ik ook uit bed getild worden, maar dan moet er een stuk dak af en komt er een takelwagen aan te pas
Vrijdag vrije dag hierquote:
Oei, wat voor operatie? En hoe oud is het beestje?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vrijdag vrije dag hier
Alleen geen fijne dag vandaag, mijn hond wordt geopereerd en ben helemaal van slag eigenlijk.
Hij heeft een verzakking van zijn bekkenbodem, erg risicovol omdat het een grote breuk is, daarom moet hij vandaag met spoed geopereerd worden. Heb hem dus onverwacht moeten achterlaten vanochtend. Hij is 8 jaar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oei, wat voor operatie? En hoe oud is het beestje?
Ach jee, dat is wel pittig. Sterkte en ik hoop op een geslaagde operatie en herstel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij heeft een verzakking van zijn bekkenbodem, erg risicovol omdat het een grote breuk is, daarom moet hij vandaag met spoed geopereerd worden. Heb hem dus onverwacht moeten achterlaten vanochtend. Hij is 8 jaar.
Dankjewel, yoki. Hopelijk mag hij vanavond naar huis, dan laat ik nog wel wat weten hier.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ach jee, dat is wel pittig. Sterkte en ik hoop op een geslaagde operatie en herstel.
Gaat goed! Nee nog niet gehad :pquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:36 schreef anonymoussie het volgende:
Hoe gaat het met Fatima?
Contract gehad?
Sterkte Njos!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij heeft een verzakking van zijn bekkenbodem, erg risicovol omdat het een grote breuk is, daarom moet hij vandaag met spoed geopereerd worden. Heb hem dus onverwacht moeten achterlaten vanochtend. Hij is 8 jaar.
Aww nee.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zal die volledig herstellen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Bedankt!
Ben net gebeld, de operatie is redelijk verlopen maar het was wel erg lastig. Hij ligt nu bij te komen en ik mag hem vanavond ophalen.
Dat kunnen ze nog niet zeggen, is even afwachten hoe het de eerste dagen/weken verloopt. Maar ben blij voor hem dat het al achter de rug is en dat ze hem zo snel hebben kunnen helpen.quote:
Ja snap ik! Weet je ook hoe het is gebeurd?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat kunnen ze nog niet zeggen, is even afwachten hoe het de eerste dagen/weken verloopt. Maar ben blij voor hem dat het al achter de rug is en dat ze hem zo snel hebben kunnen helpen.
Nou, het is een ouderdomskwaaltje, komt door mannelijk hormoon dat de bekkenbodemspieren verslapt. Is dus iets dat hij al een hele tijd heeft, maar vandaag is de diagnose pas gesteld. Ben het afgelopen half jaar naar 4 dierenartsen geweest, geen een wist wat het was. Toen voelde ik zelf gisterenavond dat het een breukzak was en ben ik vandaag weer naar een andere dierenarts geweest, en die heeft hem dus meteen geopereerd om nog meer problemen te voorkomen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja snap ik! Weet je ook hoe het is gebeurd?
Joh. Is dat niet raar dat die anderen het niet hebben ontdekt?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou, het is een ouderdomskwaaltje, komt door mannelijk hormoon dat de bekkenbodemspieren verslapt. Is dus iets dat hij al een hele tijd heeft, maar vandaag is de diagnose pas gesteld. Ben het afgelopen half jaar naar 4 dierenartsen geweest, geen een wist wat het was. Toen voelde ik zelf gisterenavond dat het een breukzak was en ben ik vandaag weer naar een andere dierenarts geweest, en die heeft hem dus meteen geopereerd om nog meer problemen te voorkomen.
Ja. Dierenartsen hebben het warme water niet uitgevonden, dat blijkt maar weer. Blij dat ik nu eindelijk een goede heb gevonden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Joh. Is dat niet raar dat die anderen het niet hebben ontdekt?
Ja door je eigen skills :p Maar hoop dat hij er goed uit komt!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja. Dierenartsen hebben het warme water niet uitgevonden, dat blijkt maar weer. Blij dat ik nu eindelijk een goede heb gevonden.
Dankjewelquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja door je eigen skills :p Maar hoop dat hij er goed uit komt!
Heb contract gehad. Staan wat foutjes in maar dat is nu opgelost. En zelfs royaal opgelostquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:36 schreef anonymoussie het volgende:
Hoe gaat het met Fatima?
Contract gehad?
Ben je hier trouwens voor verzekerd?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dankjewel, ik hoop het ook. Over een paar uurtjes is hij weer thuis.
Nee, dus dat wordt een mooie rekening straks.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben je hier trouwens voor verzekerd?
Oeh...quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, dus dat wordt een mooie rekening straks.
Nu welquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oeh...
Zie je niks in een dierenverzekering?
Weet ook niet hoe goed ze zijn hoor.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nu wel
Maar tot nu toe was hij altijd kerngezond, nooit verdiept in verzekeringen.
Ik weet dat je er bij de Hema hebt, maar geen idee wat daar allemaal bij in zit. Overigens is mijn hond nu in Belgie geopereerd, om praktische redenen, dus dat zou dan toch niet vergoed zijn door een Nederlandse verzekering verwacht ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weet ook niet hoe goed ze zijn hoor.
Lullig... hoor je wel vaker, zulke dingen. De hond van iemand die ik ken had kanker, was bekend, was eigenlijk terminaal. Toen had hij een epileptische aanval ofzo (waarschijnlijk hersenmetastasen) en heeft de dierenarts een CTscan laten doen voor 1000 euro ofzoquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:35 schreef Mani89 het volgende:
Toen onze cavia op sterven lag heeft de dierenarts ons nog even snel wat dure medicijnen door de neus geboord. Heeft niks geholpen natuurlijk.
Bij Jeroentje Megalomaan.quote:Het Korps Mariniers bestaat 350 jaar. Oud-Mariniers hebben vaak problemen als PTSS of lichamelijke handicaps. Om te zorgen dat zij de hulp krijgen die zij verdienen, roeiden oud-mariniers 350 km voor buddy’s in nood. Omroep MAX maakte hier een indrukwekkende documentaire over die zondag 11 oktober te zien is om 18.10 uur op NPO 1. Vanavond is Michel Buitenga, oud-marinier, bij ons te gast om te vertellen over zijn ervaringen tijdens de roeitocht van Rotterdam via Vlissingen naar Londen.
Heb je hem nou nog niet gevondenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Terecht, hangt die vlag er nog?
twitter:JeremyBieber twitterde op vrijdag 09-10-2015 om 17:30:43@justinbieber what do you feed that thing. #proud daddy ☺️ reageer retweet
quote:
Weet je wat het is?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Ik stoor me alleen aan het feit dat talentloze nitwits in Nederland op een voetstuk worden gehesen. Ik stoor me ook aan het feit dat kunnen zingen in Nederland belangrijker wordt gevonden dan een goed nummer schrijven. En ik stoor me aan het feit dat bij programma's als DWDD muziek alleen "credible" is met akoestische instrumenten.
Ik stoor me aan zo veel wansmaak, kortzichtigheid en bekrompenheid, inderdaad. Heb ik daar persoonlijk last van? Nee, in de verste verte niet. Wekelijks speur ik allerlei sites af naar nieuwe muziek. Er komt zo veel geweldigs uit; voor ieder wat wils. Voor muziekliefhebbers zijn dit de beste tijden ooit.
Je moet er alleen zelf wat moeite voor willen doen om te vinden wat je zoekt. Ik ben in de verste verte niet verzuurd wat dit onderwerp betreft: 2015 is een fantastisch muziekjaar.
Heb ik ook weleens.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:55 schreef d4v1d het volgende:
gvd, ik kan nergens een usb 10 pin header naar usb 2.0 male type A kabeltje vinden
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:
Ik vind het een KLB-topic waard.quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Waar is dat voor?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:55 schreef d4v1d het volgende:
gvd, ik kan nergens een usb 10 pin header naar usb 2.0 male type A kabeltje vinden
oh, nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit.
maar dan niet van amazon maar gewoon uit Nederland ivm verzendkosten
Ik zit nooit in mijn computer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kan kloppen. Die kleine zit meestal binnen in je computer
Denk het wel en ik heb ook weleens in een koelkast gezeten dus opzich zou het wel een afwisseling zijn.quote:
Jij bent echt coolquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Denk het wel en ik heb ook weleens in een koelkast gezeten dus opzich zou het wel een afwisseling zijn.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:47 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon even je bek dicht houden d1v4d, met je kutgrappen.
Viel wel mee, was in een winkel, ik zei voor de grap dat ik niet geloofde dat het lichtje uitging. Dus toen plugde ze hem in en ben ik erin gaan zitten.quote:
Hey peuner!quote:
Ik zal morgen eens even in de puinzooi gaan graven omte kijken of ik er 1 heb liggen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:55 schreef d4v1d het volgende:
Fijn die zelfsturingquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Viel wel mee, was in een winkel, ik zei voor de grap dat ik niet geloofde dat het lichtje uitging. Dus toen plugde ze hem in en ben ik erin gaan zitten.
Volgensmij zijn dat niet echt gebruikelijke kabeltjes hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens even in de puinzooi gaan graven omte kijken of ik er 1 heb liggen.
Daarom zal ik er waarschijnlijk wel 1 hebben liggenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Volgensmij zijn dat niet echt gebruikelijke kabeltjes hoor
Trigger heeft ook een ongebruikelijk kabeltje.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daarom zal ik er waarschijnlijk wel 1 hebben liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |