Zou 't niet handiger zijn om eerst te flirten?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:20 schreef leeell het volgende:
Eropaf stappen natuurlijk, gewoon eerlijk zijn en vragen om een date, je hoort het vanzelf.
na 3 jaar in de klas te hebben gezeten moet het wel duidelijk zijn toch. Dan gaat het niet meer veranderenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:39 schreef netchip het volgende:
[..]
Zou 't niet handiger zijn om eerst te flirten?
Dat. Gewoon de stoute schoenen aantrekken en mee op een date vragen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:40 schreef leeell het volgende:
na 3 jaar in de klas te hebben gezeten moet het wel duidelijk zijn toch. Dan gaat het niet meer veranderen
Wat moet dan wel duidelijk zijn?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:40 schreef leeell het volgende:
[..]
na 3 jaar in de klas te hebben gezeten moet het wel duidelijk zijn toch. Dan gaat het niet meer veranderen
Dan zeg je dat toch, maar dan in vleiende vorm vanzelfsprekend. Eromheen draaien is zo zonde.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:46 schreef netchip het volgende:
[..]
Wat moet dan wel duidelijk zijn?Ik vind haar niet al drie jaar leuk hè, dat is pas de laatste tijd gekomen. Ik heb nu pas door hoe leuk ze eigenlijk is.
Precies. Verwacht zijn businessplan uiterlijk volgende week vrijdag.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:46 schreef Zolder het volgende:
Maak een plan van aanpak en hou interviews
Nee, ze waren vooral in zichzelf gekeerd enzo...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:27 schreef DaggerOne het volgende:
Dat ze dronken zijn is toch juist ideaal?
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:46 schreef Zolder het volgende:
Maak een plan van aanpak en hou interviews
Beetje flauw. Is gewoon een serieuze vraag.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Precies. Verwacht zijn businessplan uiterlijk volgende week vrijdag.
Tja, hier zijn al tig topics over geweest. Dit is niet iets unieks.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:51 schreef netchip het volgende:
[..]
[..]
Beetje flauw. Is gewoon een serieuze vraag.
Dan blijf je toch gewoon weg uit dit topic. Ook niet uniek, wel doeltreffend.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Tja, hier zijn al tig topics over geweest. Dit is niet iets unieks.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:52 schreef Shockwave12 het volgende:
Plan dus niet gelijk een dagje dierentuin o.i.d. zoals onlangs nog voorbij kwam op dit forum.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dan zeg je dat toch, maar dan in vleiende vorm vanzelfsprekend. Eromheen draaien is zo zonde.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat. Gewoon de stoute schoenen aantrekken en mee op een date vragen.
Dan moet ik dit maar eens gaan doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:52 schreef Shockwave12 het volgende:
Probeer eerst een paar keer een gesprek met haar aan te knopen. Je geeft zelf aan dat zij jouw iig nog niet echt ziet staan. Het whatsapp contact verloopt niet echt en jullie kennen elkaar simpelweg nog niet zo goed. Probeer daarom eerst uberhaupt wat contact met haar te hebben en kijk of ze enigszins normaal reageert.
Dat kan al met een heel simpele vraag als basis: 'Hoe vond jij die en die toets gaan?' of 'Weet je toevallig waar ze straks les hebben?'
Blijf niet eindeloos in de gespreksmodus, als je een paar keer positief/normaal contact hebt gehad vraag je haar op ze een keer wat wil gaan drinken. Plan dus niet gelijk een dagje dierentuin o.i.d. zoals onlangs nog voorbij kwam op dit forum.
Met whatsapp heb ik slechte ervaringen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:46 schreef Gray het volgende:
Op haar afstappen en hoi zeggen.
Afspraakje maken.
Whatsapp openen en hoi zeggen.
Afspraakje maken.
Go for it!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:02 schreef netchip het volgende:
[..]
Met whatsapp heb ik slechte ervaringen.Heb 'r nummer ook weggegooid, whatsapp gesprekken zijn toch zo onpersoonlijk.
Wordt dus het eerste.
Ik ga eerst een beetje flirten enzo, kijken of ze me een beetje ziet zitten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |