Die poeders bevatten alles 100 procent wat een man nodig heeft.quote:
spijsverteringsenzymen bv. Ik heb ook een tijd tpv gehad, kun je in principe ook mr overleven (daar is het immers voor) maar het is niet goed voor je spijsverteringskanaal normaal gezien.quote:
Die producten zijn anders nogsteeds niet volledig onderzocht.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:25 schreef Tja..1986 het volgende:
Is al meerdere keren gedaan dus denk niet dat iemand dat onderzoek wil betalen. Zoek even op youtube en je hebt je resultaat.
Ik ben zelf meer bang over 2300 kcal per dag.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:32 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
spijsverteringsenzymen bv. Ik heb ook een tijd tpv gehad, kun je in principe ook mr overleven (daar is het immers voor) maar het is niet goed voor je spijsverteringskanaal normaal gezien.
30 dagen is niks.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:31 schreef NewBalance het volgende:
En dan is je lichaam na verloop van tijd alleen dat spul gewend en verdraagt het niets meer. Dan wordt je ziek van een burger en kun je niet eens meer normaal van een vakantie genieten tenzij je je koffer volstouwt met astronautenvoedsel? Vind je eten dan zo vies en tijdverspilling?
misschien leer ik daarna eten meer waarderen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:11 schreef Farenji het volgende:
Door alleen vloeibaar voer worden je darmen en maag op den duur lui. Dan kun je na een tijdje helemaal geen normaal voedsel meer verdragen. Lijkt me niet tof. Ik zou er bovendien totaal depressief van worden; eten is natuurlijk zo ontzettend veel meer dan alleen voedingsstoffen in je lijf stoppen. Het gaat ook heel erg om de structuur, geur, smaak en variatie. Eten is om van te genieten; als je het alleen ziet als iets dat tijd kost dan heb je echt een treurig leven.
Bedankt voor je link wat 0,0 over mijn topic gaat.quote:
Met leven zonder voedsel, dacht ik dat je daadwerkelijk bedoelde zonder voedsel en niet een of andere astronautenvoeding.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik ben zelf meer bang over 2300 kcal per dag.
Dat is echt een hoop minder voor mij.
ik wil kijken of je kan leven op een product.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 07:55 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Met leven zonder voedsel, dacht ik dat je daadwerkelijk bedoelde zonder voedsel en niet een of andere astronautenvoeding.
Doe het dan goed en leef een maand op vitaminepillen en water.
Ja, dat kan. Zeker als datgene alle voedingsstoffen bevat.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 07:58 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik wil kijken of je kan leven op een product.
bevat alle voedingsstoffen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 07:59 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Zeker als datgene alle voedingsstoffen bevat.
Zoals ik al zei heb ik zelf een tijd totale parentale voeding gehad, da's ook één ding. En nutridrink voor langere tijd.
enige wat anders is dat ik dus dat ik geen vast voedsel eet voor 30 dagenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:33 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Daarom, dat is dus al lang uitgewezen
Doen mensen in coma ook niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
enige wat anders is dat ik dus dat ik geen vast voedsel eet voor 30 dagen
Wat denk je dat die dingen zijn die ik een paar posts terug noem?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 10:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
enige wat anders is dat ik dus dat ik geen vast voedsel eet voor 30 dagen
Zelfde soort producten alleen niet voor de consument te kopen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:19 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Wat denk je dat die dingen zijn die ik een paar posts terug noem?
Je kan ook om de 2 uur een biertje drinken.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
Zelfde soort producten alleen niet voor de consument te kopen.
Dat is mijn dieet nu. ;pquote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:22 schreef borbit het volgende:
[..]
Je kan ook om de 2 uur een biertje drinken.
Ik zou dat van je organen goed uitzoeken. Die dj's die elk jaar voor maar een paar dagen het glazen huis ingaan, eten in die periode alleen maar vloeibaar voedsel en na het vasten, kunnen ze niet meteen terug naar het normale eetpatroon omdat hun darmen ontwend zijn. Als je darmen stoppen met normaal functioneren en dit niet meer oppikken na die 30 dagen, heb je echt een probleem. Heel veel dingen in je lichaam worden aangestuurd via je darmen, als dat niet functioneert dan kun je daar zoveel ellende van krijgen. Licht je zelf goed in en ga niet blindelings af op de deskundigheid van degene die het onderzoek aanbieden. Die hebben bepaalde belangen die een onafhankelijke deskundige niet heeft.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 00:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
misschien leer ik daarna eten meer waarderen.
30 dagen is zeker niet lang genoeg om vooraltijd mijn organen te verkloten. Ben gewoon nieuwsgierig. Maar wil sws dan eerst naar een dokter even bloed meten en urine (en vet percentage en gewicht)
Dit ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:11 schreef Farenji het volgende:
Door alleen vloeibaar voer worden je darmen en maag op den duur lui. Dan kun je na een tijdje helemaal geen normaal voedsel meer verdragen. Lijkt me niet tof. Ik zou er bovendien totaal depressief van worden; eten is natuurlijk zo ontzettend veel meer dan alleen voedingsstoffen in je lijf stoppen. Het gaat ook heel erg om de structuur, geur, smaak en variatie. Eten is om van te genieten; als je het alleen ziet als iets dat tijd kost dan heb je echt een treurig leven.
Mogen die zomaar vast voedsel eten na zo'n dieet? Volgens mij niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:16 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Doen mensen in coma ook niet.
Babys drinken alleen melk.
Tijdreizigers die kunstmatig in slaap gebracht worden eten ook niet.
Ik wist niet dat die geen vast voedsel krijgen?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:25 schreef NewBalance het volgende:
[..]
Ik zou dat van je organen goed uitzoeken. Die dj's die elk jaar voor maar een paar dagen het glazen huis ingaan, eten in die periode alleen maar vloeibaar voedsel en na het vasten, kunnen ze niet meteen terug naar het normale eetpatroon omdat hun darmen ontwend zijn. Als je darmen stoppen met normaal functioneren en dit niet meer oppikken na die 30 dagen, heb je echt een probleem. Heel veel dingen in je lichaam worden aangestuurd via je darmen, als dat niet functioneert dan kun je daar zoveel ellende van krijgen. Licht je zelf goed in en ga niet blindelings af op de deskundigheid van degene die het onderzoek aanbieden. Die hebben bepaalde belangen die een onafhankelijke deskundige niet heeft.
In het glazen huis vasten de dj's naast het niet slapen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:08 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die geen vast voedsel krijgen?
Ohhhhhhhhhhhh... Weer wat geleerd.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:44 schreef NewBalance het volgende:
[..]
In het glazen huis vasten de dj's naast het niet slapen.
Ik ben niet de enige de het wilt doen zijn al veel mensen voor geweest.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:08 schreef Gray het volgende:
[..]
Dit ja.
TS, kan je niet beter eenmaal per week alleen vloeibaar doen, als je dit echt zo belangrijk vindt?
[..]
Mogen die zomaar vast voedsel eten na zo'n dieet? Volgens mij niet.
[..]
Ik wist niet dat die geen vast voedsel krijgen?
Dat verslag heb ik gisteren gelezen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:00 schreef Vincento17 het volgende:
Stond vorige maand een artikel over in de Quest. Zo'n redacteur had dat ook gedaan en bracht verslag uit.
Da's wel redelijke onzin (van die lui in het glazen huis). Van die paar dagen krijg je hoogstens buikpijn als je een complete pizza wegkaant omdat je darmen stil liggen en weer even moeten opstarten, maar zelfs dat betwijfel ik met de voeding die zij krijgen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:25 schreef NewBalance het volgende:
[..]
Ik zou dat van je organen goed uitzoeken. Die dj's die elk jaar voor maar een paar dagen het glazen huis ingaan, eten in die periode alleen maar vloeibaar voedsel en na het vasten, kunnen ze niet meteen terug naar het normale eetpatroon omdat hun darmen ontwend zijn. Als je darmen stoppen met normaal functioneren en dit niet meer oppikken na die 30 dagen, heb je echt een probleem. Heel veel dingen in je lichaam worden aangestuurd via je darmen, als dat niet functioneert dan kun je daar zoveel ellende van krijgen. Licht je zelf goed in en ga niet blindelings af op de deskundigheid van degene die het onderzoek aanbieden. Die hebben bepaalde belangen die een onafhankelijke deskundige niet heeft.
Nutridrink is gewoon te koop. Heck, ik wil je mijn voorraad nog wel verkopenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
Zelfde soort producten alleen niet voor de consument te kopen.
Lees even de site van Joylent.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 06:03 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Da's wel redelijke onzin (van die lui in het glazen huis). Van die paar dagen krijg je hoogstens buikpijn als je een complete pizza wegkaant omdat je darmen stil liggen en weer even moeten opstarten, maar zelfs dat betwijfel ik met de voeding die zij krijgen.
Toen ik zelf een keer 3 weken helemaal niks had mogen eten of drinken (vochtinfuus), moest ik de eerste avond rustig aan doen om te kijken of ik niet misselijk werd en de volgende dag weer normaal eten, inclusief volkorenproducten ed.
[..]
Nutridrink is gewoon te koop. Heck, ik wil je mijn voorraad nog wel verkopenBen er mee gestopt en het is reteduur normaal, en heb nog een volle doos
Vergeleken met Joylentquote:Nutridrink is een dieetvoeding voor medisch gebruik. Nutridrink levert energie, eiwit, vetten en de benodigde vitamines en mineralen. Nutridrink bestaat uit breed assortiment drinkvoedingen afgestemd op specifieke voedingsbehoeftes.
Het verschil is dan toch wel dat nutridrink een aanvulling is en Joylent een vervanger daar zit immers alles inquote:everyone loves good food
but sometimes you want to save time, money or effort
so you can enjoy other things
for these moments there is: Joylent
Joylent is a powder
that you add to water
to make a meal
that has all the nutrients you need.
mijn sport wilt sowieso van te voren mijn conditie bepalen gewicht en vet percentage ( en bloeddruk)quote:Op zondag 11 oktober 2015 10:57 schreef Awsom het volgende:
[..]
Mooi man
Wie gaat je begeleiden en wie doet de medische onderzoeken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |