Daarna moet je ook de addons installeren en ook nog de goede.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:46 schreef -AMG- het volgende:
Minix heb ik goede ervaringen mee. Draait android. kodi erop en gaan met die banaan.
Zelf heb ik een server om full hd content te streamen. Geheel automatisch.
Dat is waar. Hoe ver wil je gaan hé. Mn vrouw weet alleen hoe je en filmpje en serie opstart en de rest doe ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:48 schreef dimmak het volgende:
[..]
Daarna moet je ook de addons installeren en ook nog de goede.
Je kan ook Windows kastjes/sticks uit china halen. Dan kun je bijv. popcorntime draaien. Dat is qua gebruiksgemak wel het beste.
http://www.banggood.com/B(...)Dongle-p-970054.html
Ik hoopte dat er ook genoeg Nederlandstalig aanbod via dat XMBC kastje wasquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:50 schreef redboyke het volgende:
netflix heeft het beste aanbod voor je 9 jarige dochter tenzij ze engels kan. en ze kan er al mee werken
Dak je voor je antwoord, maar ik geloof dat ik meer iets als plug&play wilquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:46 schreef -AMG- het volgende:
Minix heb ik goede ervaringen mee. Draait android. kodi erop en gaan met die banaan.
Zelf heb ik een server om full hd content te streamen. Geheel automatisch.
Eigenlijk wil je gewoon gratis content via Popcorn time?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:54 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik hoopte dat er ook genoeg Nederlandstalig aanbod via dat XMBC kastje was
popcorntime engels gesproken nederlandse subsquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:54 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik hoopte dat er ook genoeg Nederlandstalig aanbod via dat XMBC kastje was
Wil je simpel en betrouwbaar? ->Netflix of popcorntimequote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:41 schreef Xlarge het volgende:
Goedemiddag
Omdat mijn gratis Netflix het na twee jaar niet meer doet, zit ik er aan te denken een films en series te gaan kijken via een XMBC kastje.
Nu moet ik zeggen dat ik hier een leek in ben, het moet dus niet te ingewikkeld worden
Het eige waar ik zelf op kom is het Ditistv kastje https://ditistv.nl/ , de recensies zijn echter niet lovend.
Weet iemand nog een ander anternatief ?
Zowel de instalatie als gebuik zou redelijk simpel moeten zijn, voor mij en mijn 9 jarige dochter
bvd
vrouwen kosten al geld genoegquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:14 schreef RingBewoner het volgende:
Waarom niet gewoon Netflix houden dan?
Omdat hij er nu voor moet betalen en dat blijkbaar niet wil.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:14 schreef RingBewoner het volgende:
Waarom niet gewoon Netflix houden dan?
Wauw! Een tientje per maand voor je dochter van 9. Het is geen paard ofzo.quote:
Hollanders gonna be hollanders....quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:15 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wauw! Een tientje per maand voor je dochter van 9. Het is geen paard ofzo.
Ik betaal al jaren met plezier voor Netflix, prima manier om te betalen voor heel veel content zonder ingewikkelde programma?s, apps en apparatuur.quote:
Ja ik ook. Moet niets hebben van popcorntime. ben geen sloeber toch.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:16 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik betaal al jaren met plezier voor Netflix, prima manier om te betalen voor heel veel content.
Moet je een paar keer op 1dayfly kijken. Daar worden regelmatig RaspBerry Pi Kodi apparaatjes aangeboden die al helemaal kant en klaar ingesteld zijn inclusief een afstandsbediening.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:55 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Dak je voor je antwoord, maar ik geloof dat ik meer iets als plug&play wil
alleen genesis? filmontv is erg leuk voor live zenders bv.....quote:Op woensdag 7 oktober 2015 18:43 schreef wcborstel het volgende:
Ik heb zelf een minix neo x8 h plus. Kodi stond al geïnstalleerd. Heb er zelf in 5 min. genesis bij gezet. Netflix erbij in 2 minuten en het werkt perfect.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |