Dat zijn geen vluchtelingen. Appels met peren vergelijken is dit.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:26 schreef riazop het volgende:
[..]
Toen er drie jaar geleden 1600 recreanten 300 dagen per jaar zaten hoorde je die tokkies toch niet?
Vluchtelingen brengen een ander soort overlast met zich mee?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:26 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat zijn geen vluchtelingen. Appels met peren vergelijken is dit.
Gemiddelde bezettingsgraad van bungalowparken in NL was in 2012 39%. Tijdens schoolvakanties meer, tijdens laagseizoen veel minder. Bovendien, ben je wel eens in een bungalowpark geweest?, het gaat er over het algemeen vrij rustig aan toe. Nu krijgen ze een bezettingsgraad van 87,5% om de oren, van mensen die daar zo wat 24/7 aanwezig zijn, kan me voorstellen dat dit leidt tot geluidsoverlast alleen al.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:26 schreef riazop het volgende:
[..]
Toen er drie jaar geleden 1600 recreanten 300 dagen per jaar zaten hoorde je die tokkies toch niet?
Ik zou eerder zeggen dat toeristen vergelijken met wellicht zwaar getraumatiseerde vluchtelingen geen hout snijd. En vraag me puur praktisch ook af of een klein dorp wel de voorzieningen heeft om zaken op te lossen als er wat fout gaat.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vluchtelingen brengen een ander soort overlast met zich mee?
Gisteren hoorde ik de voornaamste klachten bij Pauw: de internetverbinding viel weg (schijnbaar door de komst van de asielzoekers) en de bussen zaten vol.
First world problems dit.
De gemeente MiddenDrenthe waar wijk Oranje onder valt heeft bijna 35.000 inwoners...quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:33 schreef Trommeldaris het volgende:
Waarom worden de vluchtelingen trouwens niet per gemeente naar ratio gehuisvest? Is daar een reden voor?
Maar Amsterdam wil er maximaal 1250 of zoiets. Daar doel ik op. Die hoort de hoofdmoot te krijgen. Niet gemeente MiddenDrenthe.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:34 schreef riazop het volgende:
[..]
De gemeente MiddenDrenthe waar wijk Oranje onder valt heeft bijna 35.000 inwoners...
Jawel hoor. De PVV heeft dat gezegdquote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat asielzoekers hier massaal vrouwen en kinderen komen vermoorden en verkrachten daar geloof ik namelijk niet in.
In Amsterdam staat ook geen recreatiepark met 800 bungalows leegquote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:36 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Maar Amsterdam wil er maximaal 1250 of zoiets. Daar doel ik op. Die hoort de hoofdmoot te krijgen. Niet gemeente MiddenDrenthe.
Buiten dat vind ik dat de grote steden veel meer woningen moete bijbouwen. Maar dat is een ander verhaal.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:36 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Maar Amsterdam wil er maximaal 1250 of zoiets. Daar doel ik op. Die hoort de hoofdmoot te krijgen. Niet gemeente MiddenDrenthe.
Waarom zijn dit Tokkies, je hebt daar nog geen antwoord op gegeven.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:36 schreef riazop het volgende:
[..]
De klachten van geluidsoverlast van Oranje tokkies gaan over voetballende asielzoekers.
Deze klagers aub NOOIT meer serieus nemen. Verzuurde parasieten.
quote:
En ja, die komen allemaal naar ofwel Duitsland ofwel Zweden ofwel Nederland.quote:De Griekse havenstad Piraeus heeft binnen twaalf uur 12.000 vluchtelingen op de kades ontvangen. Veerboten brachten dinsdagavond 7000 migranten die afkomstig waren van de eilanden Lesbos en Chios. Woensdagochtend kwamen daar nog eens 5000 mensen bij die waren opgehaald op de Noord-Egeïsche eilanden.
Parasieten?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:36 schreef riazop het volgende:
[..]
De klachten van geluidsoverlast van Oranje tokkies gaan over voetballende asielzoekers.
De gemeente Midden Drenthe heeft 35.000 inwquote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
De mensen in Oranje nemen met 130 inwoners al 700 asielzoekers op en dan durf jij nog te zeggen dat ze niet solidair etc. zijn?
Een paar gewoon praktische vragen die ik zou hebben? Voor de staatssecretaris.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:36 schreef riazop het volgende:
[..]
Ben jij soms een fan van die man? Dat je hem er altijd weer bijhaalt.?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:53 schreef Loekie1 het volgende:
We zitten gewoon met Erdogan in onze maag die de stromen nog eens een zetje geeft.
Was het maar waar!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:52 schreef deedeetee het volgende:
Veel van die gasten vertrekken naar betere oorden zoals Nederland.
VEEL te weinig.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:52 schreef Megumi het volgende:
[..]
3-Wat wordt er gedaan aan integratie? En de aanpak van mogelijk extremisme en misdaad in de azc.
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |