abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 oktober 2015 @ 11:26:09 #126
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_156663279
knip
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 11:26:59 #127
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_156663288
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 11:26 schreef riazop het volgende:

[..]

Toen er drie jaar geleden 1600 recreanten 300 dagen per jaar zaten hoorde je die tokkies toch niet?
Dat zijn geen vluchtelingen. Appels met peren vergelijken is dit.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_156663369
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 11:26 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dat zijn geen vluchtelingen. Appels met peren vergelijken is dit.
Vluchtelingen brengen een ander soort overlast met zich mee?

Gisteren hoorde ik de voornaamste klachten bij Pauw: de internetverbinding viel weg (schijnbaar door de komst van de asielzoekers) en de bussen zaten vol.

First world problems dit. :')

Dat asielzoekers hier massaal vrouwen en kinderen komen vermoorden en verkrachten daar geloof ik namelijk niet in.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_156663379
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 11:26 schreef riazop het volgende:

[..]

Toen er drie jaar geleden 1600 recreanten 300 dagen per jaar zaten hoorde je die tokkies toch niet?
Gemiddelde bezettingsgraad van bungalowparken in NL was in 2012 39%. Tijdens schoolvakanties meer, tijdens laagseizoen veel minder. Bovendien, ben je wel eens in een bungalowpark geweest?, het gaat er over het algemeen vrij rustig aan toe. Nu krijgen ze een bezettingsgraad van 87,5% om de oren, van mensen die daar zo wat 24/7 aanwezig zijn, kan me voorstellen dat dit leidt tot geluidsoverlast alleen al.
I´m back.
pi_156663395
Ze hebben een afspraak gemaakt met die gemeente en daar moeten ze zich aan houden. Het lijkt wel alsof de politiek niet helemaal door heeft dat het hele vluchtelingengedoe bij veel mensen al niet goed valt.

Waarom snapt die staatssecretaris niet dat dit echt alleen maar negatief uit kan pakken? Op deze manier krijgen steeds minder mensen er zin in.

Ik ben tegen agressie maar de politiek heeft bij dit gedoe zelf laten zien dat praten geen oplossing is. Ze verbreken toch beloftes als ze achteraf niet uitkomen.

Waarom worden de vluchtelingen trouwens niet per gemeente naar ratio gehuisvest? Is daar een reden voor?
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 11:34:13 #131
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_156663406
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 11:31 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Vluchtelingen brengen een ander soort overlast met zich mee?

Gisteren hoorde ik de voornaamste klachten bij Pauw: de internetverbinding viel weg (schijnbaar door de komst van de asielzoekers) en de bussen zaten vol.

First world problems dit. :')
Ik zou eerder zeggen dat toeristen vergelijken met wellicht zwaar getraumatiseerde vluchtelingen geen hout snijd. En vraag me puur praktisch ook af of een klein dorp wel de voorzieningen heeft om zaken op te lossen als er wat fout gaat.
pi_156663414
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 11:33 schreef Trommeldaris het volgende:

Waarom worden de vluchtelingen trouwens niet per gemeente naar ratio gehuisvest? Is daar een reden voor?
De gemeente MiddenDrenthe waar wijk Oranje onder valt heeft bijna 35.000 inwoners...
pi_156663440
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 11:34 schreef riazop het volgende:

[..]

De gemeente MiddenDrenthe waar wijk Oranje onder valt heeft bijna 35.000 inwoners...
Maar Amsterdam wil er maximaal 1250 of zoiets. Daar doel ik op. Die hoort de hoofdmoot te krijgen. Niet gemeente MiddenDrenthe.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_156663443
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 11:31 schreef Tomatenboer het volgende:

Dat asielzoekers hier massaal vrouwen en kinderen komen vermoorden en verkrachten daar geloof ik namelijk niet in.
Jawel hoor. De PVV heeft dat gezegd
pi_156663458
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 11:36 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Maar Amsterdam wil er maximaal 1250 of zoiets. Daar doel ik op. Die hoort de hoofdmoot te krijgen. Niet gemeente MiddenDrenthe.
In Amsterdam staat ook geen recreatiepark met 800 bungalows leeg

Leegstand vinden we nu juist in de periferie van Nederland.
pi_156663477
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 11:36 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Buiten dat vind ik dat de grote steden veel meer woningen moete bijbouwen. Maar dat is een ander verhaal.
pi_156663516
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 11:36 schreef riazop het volgende:

[..]

De klachten van geluidsoverlast van Oranje tokkies gaan over voetballende asielzoekers.

Deze klagers aub NOOIT meer serieus nemen. Verzuurde parasieten.
Waarom zijn dit Tokkies, je hebt daar nog geen antwoord op gegeven.
Omdat ze tegen de komst van 1400 asielzoekers zijn ipv 700?
700 asielzoekers wel dulden maar (tegen de afspraak) 1400 niet maakt je ineens een Tokkie dus?
Mij dunkt dat zij zich, volgens jouw maatstaven, al bewezen hebben als zijnde niet-Tokkies, toch?
In een gemeenschap van 140 bewoners 700 asielzoekers in je midden op nemen? Mooi gebaar.
Dat er een afspraak lag en dat 1400 vanwege bepaalde redenen te ver gaat voor hun gemeenschap van 140 bewoners kwalificeert hen dan als Tokkie dus?
I´m back.
  Eindredactie Games woensdag 7 oktober 2015 @ 11:45:09 #140
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_156663580
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_156663640
Was een ambulance nou echt nodig? :')
pi_156663659
Ondertussen ..

quote:
De Griekse havenstad Piraeus heeft binnen twaalf uur 12.000 vluchtelingen op de kades ontvangen. Veerboten brachten dinsdagavond 7000 migranten die afkomstig waren van de eilanden Lesbos en Chios. Woensdagochtend kwamen daar nog eens 5000 mensen bij die waren opgehaald op de Noord-Egeïsche eilanden.
En ja, die komen allemaal naar ofwel Duitsland ofwel Zweden ofwel Nederland.
pi_156663662
quote:

[..]

De klachten van geluidsoverlast van Oranje tokkies gaan over voetballende asielzoekers.

Parasieten?

De mensen in Oranje nemen met 130 inwoners al 700 asielzoekers op en dan durf jij nog te zeggen dat ze niet solidair etc. zijn?

Schei toch uit man. :')

Deze argumentatie gaat niet meer op. :W
  woensdag 7 oktober 2015 @ 11:52:07 #144
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_156663693
Ik verwacht dat het scheldwoord tokkie al snel weinig indruk meer zal maken zoals het nu gebruikt wordt om iedereen die kritiek heeft op migranten, hun gedrag, en hun opvang te intimideren.

Net zoals de discriminerende - ze is dik en lelijk dus mogen we haar belachelijk maken- opmerkingen over de vrouw die met grof geweld voor de auto werd weggesleurd ook een averechts effect zullen hebben. ( jaha nu gebruik ik het woord discrimineren eens :P )

Eerlijk gezegd verwacht ik nog veel vaker protesten tegen de onbehoorlijke manier waarop hier voorrang wordt gegeven aan de belangen van migranten. Ze weigeren om in een tent opgevangen te worden en dus hoeven afspraken niet te worden nagekomen want : overmacht :')

In Frankrijk mogen ze op straat kamperen, dat schrikt af. Veel van die gasten vertrekken naar betere oorden zoals Nederland. Waarom kan dat hier niet ? Lekker in hun eigen tentje op een pleintje bij/voor het Binnenhof :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_156663705
quote:
10s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 11:50 schreef Smack10 het volgende:

[..]

De mensen in Oranje nemen met 130 inwoners al 700 asielzoekers op en dan durf jij nog te zeggen dat ze niet solidair etc. zijn?

De gemeente Midden Drenthe heeft 35.000 inw
  woensdag 7 oktober 2015 @ 11:52:49 #146
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_156663709
quote:

[..]

Een paar gewoon praktische vragen die ik zou hebben? Voor de staatssecretaris.

1- Wat gebeurd er met de asiel zoekers die geen recht hebben op verblijf. Worden die daadwerkelijk uitgezet of komen net als in Amsterdam op straat te staan?

2-Gezinnen met kinderen die hier lang worden opgevangen en waarvan die kinderen dan jaren in Nederland onderwijs genoten hebben worden die bij geen recht op verblijf dan ook uitgezet?

3-Wat wordt er gedaan aan integratie? En de aanpak van mogelijk extremisme en misdaad in de azc.

4-Worden vluchtelingen die zich misdragen gelijk uitgesloten van mogelijke opvang?

5-Zijn er al plannen en voorzieningen voor een mogelijke terugkeer van vluchtelingen of zullen we moeten accepteren dat de meeste zullen blijven. En is daar rekening mee gehouden naar de toekomst toe? Medische voorzieningen, uitkeringen enz.

Kortom gewoon wat vragen waar ik nog van geen enkele politicus een antwoord op heb gehoord of gezien. En die meer mensen die volgens jou tokkies zijn ook wel hebben.
pi_156663739
We zitten gewoon met Erdogan in onze maag die de stromen nog eens een zetje geeft.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 11:54:55 #148
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_156663760
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 11:53 schreef Loekie1 het volgende:
We zitten gewoon met Erdogan in onze maag die de stromen nog eens een zetje geeft.
Ben jij soms een fan van die man? Dat je hem er altijd weer bijhaalt.?
pi_156663775
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 11:52 schreef deedeetee het volgende:

Veel van die gasten vertrekken naar betere oorden zoals Nederland.
Was het maar waar!

Meeste asielzoekers willen naar UK, Duitsland of Zweden. Daarom komen er een miljoen naar Duitsland dit jaar en 150.000 naar Zweden.

Daar MOET je vanaf dag 1 taal leren en kun je snel werken.
In NL MOET je wachten op je verblijfsvergunning en wordt geen cursus Nederlands verplicht (anders zou je kunnen blijven nietwaar?)
pi_156663807
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 11:52 schreef Megumi het volgende:

[..]

3-Wat wordt er gedaan aan integratie? En de aanpak van mogelijk extremisme en misdaad in de azc.
...
VEEL te weinig.

Het asielbeleid van Nederland is gericht op terugkeer immers. Vandaar dat het aanleren van de Nederlandse taal niet wordt gestimuleerd

Meeste asielzoekers willen naar UK, Duitsland of Zweden. Daarom komen er een miljoen naar Duitsland dit jaar en 150.000 naar Zweden.

Daar MOET je vanaf dag 1 taal leren en kun je snel werken.
In NL MOET je wachten op je verblijfsvergunning en wordt geen cursus Nederlands verplicht (anders zou je kunnen gaan integreren nietwaar?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')