quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:57 schreef Physsic het volgende:
Er zijn mensen die geloven dat de vrouw getaserd is.
https://twitter.com/jfrankfoort/status/651526046039343106
Lodewijk doet wel vaker merkwaardige uitspraken vind ik. Beste is natuurlijk om hier helemaal niet op te reageren, maar kennelijk overwon zijn mediageilheid het weer van de ratio.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 01:00 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het was ook wel voorspelbaar:Als je staalhard belogen en genegeerd wordt moet je toch wat Lodewijk.twitter:LodewijkA twitterde op dinsdag 06-10-2015 om 23:02:35Emoties mogen, maar mensen die hun werk doen, laat je met rust. #hoofdkoel #oranje reageer retweet
twitter:RonaldOostingh twitterde op woensdag 07-10-2015 om 01:01:41Inwoner vertelt net: 'in de buurt van Hijken staat ook een busje van de ME en politie.' Verder geen bussen met vluchtelingen gezien. #oranje reageer retweet
De wereld is nog nooit zo stabiel geweest als nu.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 01:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heb het niet over NL specifiek. The world is going mad.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 01:05 schreef Odaiba het volgende:
[..]
De wereld is nog nooit zo stabiel geweest als nu
Geef het tijd. De shitstorm van inkomende kanslozen is nu pas een maandje (extreem) gaande en komt alleen maar harder op gang. Deze aktie van overrulen was volgens hun eigen verklaring (COA) ook een noodgreep omdat ze ze nergens kwijt konden voor vanacht. En met duizenden nieuwe asielzoekers iedere dag gaat dit op veel meer plekken voorkomen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 01:02 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Zolang ze nog niet met fakkels en hooivorken naar het binnenhof marcheren, valt het allemaal nog reuze mee.
Volgens mij heeft hij zijn autosleutel daar in zijn handquote:Op woensdag 7 oktober 2015 01:04 schreef Pek het volgende:
[..]![]()
Ze wordt gewoon opzij getrokken door een stille, en begint te krijsen. Had een voet kunnen kosten als ik het goed gezien heb.
Hij heeft wel eens verstandige dingen gezegd over hele andere onderwerpen. Maar in dit geval had ie beter z'n mond kunnen houden: als de overheid zelf al zo enorm de mist in is gegaan moet je niet klagen over de emoties die dat oproept.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 01:03 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Asscher is echt zo'n nutteloze politicus. Heb die man nog nooit zijn eigen mening horen zeggen (daar ga ik vanuit). Dit is weer zo'n typisch politiek antwoord.
Het toont ook aan wat voor wereldreemde idioten daar zitten.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 01:06 schreef CrashO het volgende:
[..]
Geef het tijd. De shitstorm van inkomende kanslozen is nu pas een maandje (extreem) gaande en komt alleen maar harder op gang. Deze aktie van overrulen was volgens hun eigen verklaring (COA) ook een noodgreep omdat ze ze nergens kwijt konden voor vanacht. En met duizenden nieuwe asielzoekers iedere dag gaat dit op veel meer plekken voorkomen.
Zeker, ik leun nog lekker achterover in mijn hangmat, met een Pina Colada...nog geen vluchteling gespot op zeven oktober. Woon dan ook riant aan de Amstelquote:Op woensdag 7 oktober 2015 01:05 schreef Odaiba het volgende:
[..]
De wereld is nog nooit zo stabiel geweest als nu.
Ondertussen is Wilders de lachende derde. Die stijgt met z'n partij als een raket in de peilingen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 01:06 schreef CrashO het volgende:
[..]
Geef het tijd. De shitstorm van inkomende kanslozen is nu pas een maandje (extreem) gaande en komt alleen maar harder op gang. Deze aktie van overrulen was volgens hun eigen verklaring (COA) ook een noodgreep omdat ze ze nergens kwijt konden voor vanacht. En met duizenden nieuwe asielzoekers iedere dag gaat dit op veel meer plekken voorkomen.
Laat ze dit soort akties op nog een tiental plekken flikken en je zou je hooivorken nog wel eens kunnen krijgen.
Eigenlijk zouden ze meer als 4 miljoen in Amsterdam moeten dumpen om in de oranje verhouding te blijven. Dan kunnen er nogwel wat bij in Amsterdam.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 01:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:
En in Amsterdam vindt men 1267 asielzoekers wel genoeg, waarschijnlijk begon de grachtengordel te klagen.
http://nos.nl/artikel/206(...)ng-asielzoekers.html
Dit was een prachtige opportuniteit om de publieke opinie om te keren. Een gemeente die zelf instemt met de komst van 700 asielzoekers en actief meehelpt in het AZC. De droom van de gemiddelde PvdA'er.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 01:08 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het toont ook aan wat voor wereldreemde idioten daar zitten.
Had ze gewoon op straat laten slapen. Nu is het draagvlak op een dieptepunt beland.
Oiquote:Op woensdag 7 oktober 2015 01:09 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze meer als 4 miljoen in Amsterdam moeten dumpen om in de oranje verhouding te blijven. Dan kunnen er nogwel wat bij in Amsterdam.
Nou, dat gaat me toch ook echt te verquote:Op woensdag 7 oktober 2015 01:08 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het toont ook aan wat voor wereldreemde idioten daar zitten.
Had ze gewoon op straat laten slapen. Nu is het draagvlak op een dieptepunt beland.
Ja weet ik. Maar zijn reactie is de slechts mogelijk reactie die je hierop kunt geven. En als je het dan toch afkeurt, laat dat dan niet zo weten op Twitterquote:Op woensdag 7 oktober 2015 01:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hij heeft wel eens verstandige dingen gezegd over hele andere onderwerpen. Maar in dit geval had ie beter z'n mond kunnen houden: als de overheid zelf al zo enorm de mist in is gegaan moet je niet klagen over de emoties die dat oproept.
Straks heeft hij nog genoeg zetels om alleen te kunnen regeren.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 01:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ondertussen is Wilders de lachende derde. Die stijgt met z'n partij als een raket in de peilingen.
Doemdenkers? Kijk naar de geschienis en vertel me eens wat er gebeurt met zittende bevolkingen ten tijde van volksverhuizingen?quote:
En hij hoeft er vrij weinig voor te doen. Het kabinet heeft gewoon geen plannen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 01:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ondertussen is Wilders de lachende derde. Die stijgt met z'n partij als een raket in de peilingen.
1400 asielzoekers op 140 inwoners. Wil je Amsterdam dus gelijktrekken dan krijg je 825.080 x 10 = meer dan 8 miljoen asielzoekers....quote:Op woensdag 7 oktober 2015 01:09 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze meer als 4 miljoen in Amsterdam moeten dumpen om in de oranje verhouding te blijven. Dan kunnen er nogwel wat bij in Amsterdam.
Onbegrijpelijk. Als er ergens ruimte te vinden moet zijn is het wel in Amsterdam. Zat kantorengebouwen die leeg staan en aan te passen zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 01:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:
En in Amsterdam vindt men 1267 asielzoekers wel genoeg, waarschijnlijk begon de grachtengordel te klagen.
http://nos.nl/artikel/206(...)ng-asielzoekers.html
Haha, ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 01:04 schreef Pek het volgende:
[..]![]()
Ze wordt gewoon opzij getrokken door een stille, en begint te krijsen. Had een voet kunnen kosten als ik het goed gezien heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |