Ik doe ook niet zuinig maar als ik aan 50 per week zit, dan doe ik gek. En dat is dan voor 1p.quote:
Ja in excel!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:00 schreef Snowsquall het volgende:
en NU kan ze wel de administratie doen?? Beetje vreemd
Liever ruim inschatten, lijkt me een goed ideequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:00 schreef Ivo1985 het volgende:
"2600 euro, daar gaatdan 21% vanaf". Hoog tijd voor een boekhouder. Er gaat ongeveer 17,4% aan btw vanaf, domme muts.
Zorgen dat de boekhouding zowel privé als zakelijk volledig klopt lijkt mij een beter idee. Zoals zij rekent gaat dat niet lukken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Liever ruim inschatten, lijkt me een goed idee
Misschien de helftquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:01 schreef luckass het volgende:
[..]
ben benieuwd naar de nieuwprijs van zon ding
van tzelfde formaat als de schuldenquote:
Ja he, de toko waar ik m'n wenkbrauwen weleens laat doen is helemaal strak, opgeruimd en zen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ja inderdaad, niet echt lekker ontspannen. Kleding random overal.
quote:
quote:Per 1 november verhuist de schoonheidssalon naar:
Doctor van Noortstraat 111b te Stompwijk
Per 1 november verhuist de schoonheidssalon naar:quote:
Nee, 2600 omzet uit de zaak. Inclusief btw. Dat is héél iets anders dan inkomstenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:04 schreef CherryLips het volgende:
2600 inkomsten uit de zaak, min 500 voor dat ding
Wil je je nagels laten doen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:05 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
http://www.salonsilva.nl/ Ik heb haar nu gewoon serieus aan de telefoon hahaha
quote:Onze winkel met kleding, tassen, kettingen zal worden opgeheven.
In oktober vinden er uitverkoopdagen plaats op de volgende data:
zaterdag 10, 17 en 24 oktober.
Alles weg voor dumpprijzen (inclusief winkel inventaris).
Ik ga ook wel eens naar een salon aan huis, gewoon een kamertje ingericht als salon. Geen aparte deur ofzo, maar wel rustig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja he, de toko waar ik m'n wenkbrauwen weleens laat doen is helemaal strak, opgeruimd en zen.
Daar ben ik ook nog steeds helemaal confuus van.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:02 schreef DrMarten het volgende:
Ik kan er nog steeds met mijn kop niet bij dat die man financieel adviseur is
Echt he, verkoop je huis, ga goedkoper wonen, verkoop die schuit, kap met die onderneming, of die die aan huis. Als ze willen zijn ze in een paar maanden uit de problemen.
Ze heeft alweer opgehangen... Ze zei dat ze wel deels spijt te hebben van deelname en dat ze alleen maar uit waren op sensatie en niet op hulp en dat er na de opnames bijna geen contact meer is.quote:
O op die fiets, dat had ik even gemist.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:05 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Nee, 2600 omzet uit de zaak. Inclusief btw. Dat is héél iets anders dan inkomsten
echt welquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:09 schreef Szura het volgende:
Hahahahaha hij baalt dat iemand t bedrag op tafel legt
Haar man is financieel adviseur. Waarom zou RTL ze dan nog ondersteunen met een financieel adviseurquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:09 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
[..]
Ze heeft alweer opgehangen... Ze zei dat ze wel deels spijt te hebben van deelname en dat ze alleen maar uit waren op sensatie en niet op hulp en dat er na de opnames bijna geen contact meer is.
Beetje bijscholing.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:10 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Haar man is financieel adviseur. Waarom zou RTL ze dan nog ondersteunen met een financieel adviseur
Ik heb er toch recht op. Een boot. En zonnepanelen. En parttime werken. En een vrouw met een eigen zaakje. Een vrijstaande woning.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:11 schreef summer2bird het volgende:
Ach gossie, intussen zou menig mens een moord voor dat bedrag doen maar kees gaat nog even huilie huilie doen.
Inderdaad en dan lekker briesen dat ouderen op moeten inleveren. Kunnen zich niet eens meer een bijboot en ontharingsapparaat veroorloven.quote:
Het bijbootje toch?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:11 schreef luckass het volgende:
hebben ze nou nog een boot over of wat?
Ze hebben de bij-boot nogquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:11 schreef luckass het volgende:
hebben ze nou nog een boot over of wat?
Shit neeee? Dat had ik nu echt noooooooit verwacht van een commerciële omroep.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:09 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
[..]
Ze heeft alweer opgehangen... Ze zei dat ze wel deels spijt te hebben van deelname en dat ze alleen maar uit waren op sensatie en niet op hulp en dat er na de opnames bijna geen contact meer is.
Je bent baby-boomer of je bent het niet hé.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb er toch recht op. Een boot. En zonnepanelen. En parttime werken. En een vrouw met een eigen zaakje. Een vrijstaande woning.
Dit soort mensen geven andere ouderen een slechte naam.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:11 schreef -0- het volgende:
[..]
Inderdaad en dan lekker briesen dat ouderen op moeten inleveren. Kunnen zich niet eens meer een bijboot en ontharingsapparaat veroorloven.
Een vrouw met een hobby bedoel je?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
En een vrouw met een eigen zaakje.
Blijkbaar dus; ongelooflijk dat die sloep zoveel waard is...voor dat geld kun je een hele leuke middenklasser kopen.quote:
Nou mijn ouders hebben dat allemaal niet hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:12 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Je bent baby-boomer of je bent het niet hé.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:12 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Je bent baby-boomer of je bent het niet hé.
Draai mn woorden niet om zeg!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |