ik hoop het, maar na de worldmatchplay is het stukken minder.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:19 schreef VASND het volgende:
[..]
Heb je hem gezien in de voorbeschouwing? Een en al aders en afgetekende spieren. Bloedvorm zeg ik je.
Had hem op het WK al moeten pakken, alleen laatste set chokequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stond geweldig te gooien evenals Taylor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als die mentaal gewoon goed zit, ook gewoon top 10. Doet niks onder voor White, Smith (mentaal bijzonder slap), Pipe etcquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:22 schreef hafcfan het volgende:
Vincent kan nog wel wat plekjes stijgen.
Als, ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als die mentaal gewoon goed zit, ook gewoon top 10. Doet niks onder voor White, Smith (mentaal bijzonder slap), Pipe etc
Pipe nog tot de top 10 rekenen, nou nou nou.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als die mentaal gewoon goed zit, ook gewoon top 10. Doet niks onder voor White, Smith (mentaal bijzonder slap), Pipe etc
Alsquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Noem maar wat namen Hans. Wel ex top 10 als ik mij niet vergis of kort daarbij.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pipe nog tot de top 10 rekenen, nou nou nou.
geldt toch voor al die kerels. Mentaal ok dan toppertjes.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee. 19equote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Noem maar wat namen Hans. Wel ex top 10 als ik mij niet vergis of kort daarbij.
Pipe is uit de top 16 inmiddelsquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Noem maar wat namen Hans. Wel ex top 10 als ik mij niet vergis of kort daarbij.
vincent is abosluut niet top 10 waardig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Op basis van talent? 100%. Was al Europees kampioen toen de meeste nog geboren moesten worden. Ging als jeugdspeler naar een EK won direct met 110 gemiddeld ofzo (jaren 90). Gewoon ontzettend goede speler maja mentaalquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:24 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
vincent is abosluut niet top 10 waardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |