Hoi Fok!kers,
Hierbij een paar hardwarespulletjes die ik in de verkoop doe:
Akasa Casefan 120mm (nr. 1 op foto)
Heeft altijd goed en stil gedraaid in mijn kast, maar heb geen behoefte meer aan een verlichte kast. Daarom hoop ik er iemand anders blij mee te maken.
Specs:-120mm
-max. 1200 rpm
-3 pins
-17.5 dbA
-38.4 CFM (65 m3/h)
Op de afbeelding uiteraard nummertje 1. Komt met schroefjes en in originele doos.
Vraagprijs:
5,-Fancontroller (nr. 2 op foto)
Hierbij mijn fancontroller in de verkoop. Betreft een
Zalman ZM-MFC1 Plus zwart. Ik doe hem weg omdat ik hem de laatste tijd steeds minder heb gebruikt.
Komt met alle toebehoren en in originele verpakking.
Vraagprijs:
20,-Samsung bluray speler (voor in PC) (nr. 3 op foto)
Samsung Blurayspeler
SH-B123L. Betreft een inbouwspeler voor 5.25 inch bays (nummertje 3 op de foto). Drie jaar oud, maar een stuk minder gebruikt dan ik gepland had. Had hem eigenlijk twee jaar geleden al moeten verkopen.
Vraagprijs:
35,-Duizendmiljoenmiljard in één kaartlezer (nr. 4 op foto)
Betreft een
Conrad kaartlezer (wijkt af van de link, maar kon de mijne niet meer vinden. Is identiek). Redelijk vaak gebruikt, maar heb nu een externe aangeschaft (houd mijn case een beetje opgeruimd).
Betreft uiteraard nummertje 4 op de afbeelding.
Werkt naar behoren, voor alle gebruikelijke kaartformaten en ondersteund SDXC tot 2TB. Heeft een extra USB 2.0 poort. Komt met een zwart en zilver frontje, en alle andere toebehoren.
Vraagprijs:
5,-Foto![Foto720-NUSP7QQF.jpg]()
Alle prijzen betreffen vraagprijzen.
Ophalen mogelijk. Verzenden ook maar na betaling vooraf (mag ook via PayPal). Bij verzending zijn verzendkosten voor de koper. Langsbrengen doe ik ook wel, mits in Amersfoort.
Gr. Hojd
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.