abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156649593
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

pi_156649767
Cholula:
Ondertussen heb ik een week erop zitten met elke nacht maximaal 3 uur slaap in totaal :+ :')
Ik dacht eerst dat ze het koud had, maar de nacht erna was ze juist aan het zweten en voelde ze te warm aan bij een dikkere slaapzak. Dunne slaapzak weer aan en ze sliep afgelopen nacht relatief goed (ik denk 5 keer wakker voor de borst).
Ze slaapt in de cosleeper, dus heel erg wakker word ik er meestal niet van. Behalve afgelopen week, dat was niet zo tof. Maar ook dat overleef je wel :P
pi_156649990
Drie uur slaap per nacht klinkt heel erg bekend. :')
Hij draait ook de hele tijd om in zijn slaap, wordt dan wakker en begint vervolgens te huilen of te schaterlachen.

@Selvaria ik begin wel echt een beetje moe te worden. Dat is ook deels de reden dat ik de vrijdagen vrij heb genomen tot januari.
Mijn man werkt veel in de nacht en pakt de dagen op. Ook hij slaapt weinig dus.

Ik was zelf ook een hele slechte slaper tot mijn twaalfde, we hebben nog even dus. ;) :')

Positiever nieuws:
Hij had net best stevige poep!
pi_156650279
3 uur slaap per nacht? :'(

Oke, we kunnen als moeders onderling wel allemaal 1 nacht per week een reeks baby's in huis nemen? Dan hebben we allenaal één volledig slapeloze nacht en de andere zes nachten ongestoorde slaap.

Wel zo eerlijk!
pi_156650346
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:04 schreef Cholula het volgende:
Drie uur slaap per nacht klinkt heel erg bekend. :')
Hij draait ook de hele tijd om in zijn slaap, wordt dan wakker en begint vervolgens te huilen of te schaterlachen.

@Selvaria ik begin wel echt een beetje moe te worden. Dat is ook deels de reden dat ik de vrijdagen vrij heb genomen tot januari.
Mijn man werkt veel in de nacht en pakt de dagen op. Ook hij slaapt weinig dus.

Ik was zelf ook een hele slechte slaper tot mijn twaalfde, we hebben nog even dus. ;) :')

Positiever nieuws:
Hij had net best stevige poep!
Dat draaien is hier nu zitten :D
Dan gaat ze razendsnel zitten, kijkt om zich heen en laat zich dan omvallen. Met een beetje pech knalt ze tegen de spijlen aan of op mij, met een beetje geluk valt ze zachtjes en kan ik haar daarna aanleggen en met heel veel geluk valt ze gewoon weer in slaap en komt ze 5 minuten later weer :') O+
pi_156650549
Kan best Ingee, ik cross voor mijn werk toch van het midden van het land richting het zuiden. Ik breng die baby's wel. ;)

Klinkt ook heel fijn Skittles. :')

Ik moet volgende week een nachtje op het werk blijven. Ik zie er ontzettend tegenop, maar het betekent waarschijnlijk ook met dan drie uur slaap. O+
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 21:23:44 #7
335643 faptist
Maakt fouten
pi_156650623
Sterkte voor de slechte slapers.
En SQ, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat ga je doen?

Ik ga het toch vragen hier.
Is het normaal dat je na je eerste maand werken het gevoel hebt dat je niet meekomt? Dat je constant het gevoel hebt achter de feiten aan te lopen? Ik heb echt het idee dat ik m'n werk verschrikkelijk slecht doe. Mijn lessen gaan goed, maar de neventaken breken me echter volledig op . Ik voel me vooral heel dom. Alsof ik het niet meer zelfstandig aan kan.
Vandaag ging ik ook weer huilend naar huis.
ik trek het gewoon niet. Kan niet goed accepteren dat ik m'n werk anders doe (ik zeg bewust niet minder goed).

Had al een klote start vandaag, want ro werd een uur voor onze wekker huilend wakker en is niet meer gestopt met jammeren (tandjes en verkouden).
En dan knip ik ook nog in haar velletje.
Man, man.. Ik brak echt..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 6 oktober 2015 @ 21:26:17 #8
147316 crew  DJMO
#trut
pi_156650700
koude rillingen door je spoiler Faptist .. neem een paar dagen vrij en probeer even tot rust te komen. Heel veel sterkte
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_156650810
Jeetje fap wat verschrikkelijk ;(.. ik weet verder niet eens wat te zeggen.

Over het werken kan ik niet echt meepraten, maar :* sterkte.
pi_156650848
Faptist heel herkenbaar! Ik heb het idee dat ik overal zo enorm achter de feiten aan loop en alles maar half doe.
Ook heb ik het idee dat ze mij op het werk allemaal stom vinden want lager werktempo en dan moet ik ook nog eens kolven (wat ik maar 2x 30 à 40 minuten doe per 8 uurs dienst) en het wordt dus steeds aanlokkelijker om maar gewoon te stoppen met werken zodat ik iig thuis weer 100% kan gaan voor alles en niet alleen B.

En je spoiler jeetje zeg! Wat enorm schrikken en verdrietig en oneerlijk en stom en het zou niet moeten mogen!!

En verder sorry ik blijf gewoon niet bijgelezen en als ik dan ben bijgelezen dan is posten teveel moeite.
pi_156650852
Werk, dat is toch die plek waar je ongestoord uit kan rusten van het moederschap?
pi_156650903
Oh nee fap, je spoiler.. wat een nachtmerrie. ;( Koude rillingen overal, ik knuffel N. zo nog even heel heel heel hard.

De rest is erg herkenbaar. Ik zou ook zeggen een paar dagen rust nemen, maar ik weet hoe moeilijk dat is in het onderwijs. Trap in ieder geval tijdig aan de bel, echt helemaal niemand heeft er iets aan als jij straks overspannen oid bent. :*
pi_156650933
Fap wat verschrikkelijk! :o

Ik word al helemaal naar als ik het lees, laat staan jij of de ouders.
pi_156651128
Brrr... Verschrikkelijk inderdaad.. Bah, ik kan er nauwlijks over nadenken..

Fap, ik geloof wel dat je echt nog weer tijd nodig hebt om 'terug' te komen. Ook qua concentratie en scherpte. Dat verandert door de zwangerschap echt en heeft meer tijd nodig dan de weken van je verlof. Dus dat je het gevoel hebt achter de feiten aan te lopen kan ik me goed voorstellen.

Ben ook heel benieuwd hoe het bij mij gaat. Mijn werk is heel gevarieerd, veel informatie en prikkels, vraagt soms om snel schakelen, zal wel tegdnvallen eerst!
pi_156651621
Bah Fap, wat een verschrikkelijk verhaal. Het lijkt me echt zo erg om dat mee te maken...

En qua werk: Ik kan op het werk de hele wereld aan, het is leuk, uitdagend, precies wat ik weet en waar ik altijd van gehoopt had wat ik zou doen.Dus daar ligt bij mij het probleem niet.
Daarnaast merk ik dat ik in mijn hele leven achter alle feiten aanloop en mijn lichaam is aan het protesteren van stress/vermoeidheid/overbelasting. Ik ben ondertussen 4 weken overtijd, hoogstwaarschijnlijk door de stress ook. Bloedprikken wees niets uit dus het is iets hormonaals o.i.d.
pi_156651762
Het is oké als je niet alles aan kan. Dat het niet gaat en dat je meer rust nodig hebt. Confronterend en vervelend omdat de wil er wel is. Maar ieder mens heeft grenzen, helaas moet je er soms eerst overheen. Dat 'de klap' later pas komt. En er dan nog een klap bij komt waar geen buffer meer voor is. (Laat) goed voor jezelf zorgen :*.
pi_156651808
Even een testje doen MC? ;)

(Niet gehinderd door enige medische kennis)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156651872
:* Faptist. Het is ook moeilijk om je draai te vinden.
Wees niet zo streng voor jezelf en neem (als het kan) gas terug.
Je doet het hartstikke goed voor RO en dat knipje in haar vinger onthoudt ze echt niet. behalve als ze er een tof litteken aan over houdt. ;)

Je spoiler geeft me de rillingen over mijn rug. Wat ontzettend oneerlijk en overdonderend.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 21:53:41 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_156651952
Mijn maag raakt echt in de knoop van je spoiler, fap. Wat ontzettend vreselijk verschrikkelijk ;( :'(

En ja, ik herken het wel, qua werk. Maar vergeet niet dat het ook wel echt tijd nodig heeft. En dat het echt wel weer goed komt (ook bij mij!). Geef echter wel aan dat je je zo voelt, dan kunnen jullie naar een gepaste oplossing zoeken (tijdelijke verlaging van de werkdruk bijvoorbeeld), tot je weer een beetje op snelheid bent. :*
disclaimer
pi_156651994
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:49 schreef ingee het volgende:
Even een testje doen MC? ;)

(Niet gehinderd door enige medische kennis)

De huisarts wilde niet geloven dat ik niet zwanger ben :') Ik moest eerst maar een test gaan doen. Het gesprek ging zo:
Ik: "Er klopt iets niet in mijn lichaam, iets voelt niet goed. En ondertussen ben ik ook al 3 weken overtijd" (dat was vorige week)
Hij: "Heb je al een zwangerschapstest gedaan?"
Ik: "Nee, ik ben getrouwd met een vrouw en ik heb geen rare dingen gedaan, dus dat is niet nodig."
Hij: "Weet je hoe vaak ik dat al heb gehoord? En dan heb je toch een feestje met alcohol gehad en kan er toch per ongeluk wat gebeurd zijn."
Ik: }:| "Ik drink geen alcohol dus dat is ook niet gebeurd. Daarnaast had ik het wel gemerkt hoor, aan misselijkheid, moeheid, zere borsten etc."
Hij: *wijst naar foto van zijn vier kinderen* "Oh, dat wil niets zeggen hoor, iedere zwangerschap is anders. Ik kan het weten"

}:| }:| -O-
pi_156652022
Faalquote
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 21:57:54 #22
327807 Mariposas
יה&#14
pi_156652147
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:54 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

De huisarts wilde niet geloven dat ik niet zwanger ben :') Ik moest eerst maar een test gaan doen. Het gesprek ging zo:
Ik: "Er klopt iets niet in mijn lichaam, iets voelt niet goed. En ondertussen ben ik ook al 3 weken overtijd" (dat was vorige week)
Ik: "Nee, ik ben getrouwd met een vrouw en ik heb geen rare dingen gedaan, dus dat is niet nodig."
Hij: "Weet je hoe vaak ik dat al heb gehoord? En dan heb je toch een feestje met alcohol gehad en kan er toch per ongeluk wat gebeurd zijn."
Ik: }:| "Ik drink geen alcohol dus dat is ook niet gebeurd. Daarnaast had ik het wel gemerkt hoor, aan misselijkheid, moeheid, zere borsten etc."
Hij: *wijst naar foto van zijn vier kinderen* "Oh, dat wil niets zeggen hoor, iedere zwangerschap is anders. Ik kan het weten"

Recentelijk nog het idee gehad dat je bent ontvoerd door buitenaardse wezens en mogelijk bent geïnsemineerd in het kader van een buitenaards wetenschappelijk onderzoek?

Vreemd dat je huisarts deze vraag je niet heeft gesteld.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_156652186
Ik werk in een andere omgeving dan de meeste van jullie, maar wat hier echt goed werkt is zeggen dat mijn prioriteiten anders liggen tegenwoordig.
Ik heb heel duidelijk mijn grenzen aangegeven, maar dat doen al mijn collega's met kinderen. En dat wordt geaccepteerd.
pi_156652255
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:54 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

:')
pi_156652285
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:57 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Recentelijk nog het idee gehad dat je bent ontvoerd door buitenaardse wezens en mogelijk bent geïnsemineerd in het kader van een buitenaards wetenschappelijk onderzoek?

Vreemd dat je huisarts deze vraag je niet heeft gesteld.
Dit ja!

Nog in een badkuip van een hotel gelegen?

Zit het tweelingeitje van Sjaak nog klem van binnen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')