Alleen als je pech hebt, niet geschoten is altijd mis.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Volgens mij vries je dan dood op een bepaalde hoogte
koop wel een ticketquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alleen als je pech hebt, niet geschoten is altijd mis.
ga wel zwemmenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon gaan lopen dat is gratis
Lolquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
KLB / Niet weten hoe het met het zusje of de vader van guapo is.
Argo is nu 33 jaar, Toto
Vraag me af wat allemaal gelogen is en wat nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
KLB / Niet weten hoe het met het zusje of de vader van guapo is.
Argo is nu 33 jaar, Toto
Heel zijn leven is een grote leugenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:59 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vraag me af wat allemaal gelogen is en wat niet![]()
Ik zie hem nu voor me als een flamboyante dikke neckbeard met een cowboyhoed.
zielig welquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heel zijn leven is een grote leugen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:10 schreef Crip het volgende:
Check mn glitter oog dan.neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check mn glitter oog dan.zou mooier zijn zonder glitterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Check mn glitter oog dan.jij was ziek toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check mn glitter oog dan.Voor een keertje wel leuk, zou niet standaard doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel cute hoor.
hhh kijk hoe accomplished hij zich voelt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:13 schreef remi1986 het volgende:
zo mooi hoe snel de mensen hier op de kast te krijgen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |