Assen Oost, gezellig volksbuurtje.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Assenben je gek of zo, wat de fuck moet ik daar doen
kom jij maar in den bosch/tilly/breedje wonen
ken je klassiekers iddquote:
nee man ik moet onderwijs volgen hierquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Assenben je gek of zo, wat de fuck moet ik daar doen
kom jij maar in den bosch/tilly/breedje wonen
gezellig bij bart en verstapp'nquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Assen Oost, gezellig volksbuurtje.
ik wil je ook wel onderwijzenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee man ik moet onderwijs volgen hier
het is niet alsof jij nou zo positief bentquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:53 schreef Paxcon het volgende:
Tilburg trouwens altijd slecht in het nieuws
Durf daar echt niet heen
dus je bent toch uit op anale ontmaagding?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik wil je ook wel onderwijzen![]()
know w't 'm syin
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vorig jaar kwam ik soms een hele week niet opdagen.
inb4 hiv positiefquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:53 schreef Toto69 het volgende:
H
[..]
het is niet alsof jij nou zo positief bent
neequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dus je bent toch uit op anale ontmaagding?
Wat ordinair
;squote:
Wat wel dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die materie is op zich voor mijn baan niet noodzakelijk
Die verkrachten je zo hoor, die vieze bruinenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
De TT Hall in Assen gaat tijdelijk onderdak bieden aan maximaal 600 vluchtelingen. De opvang duurt tot 10 november, daarna neemt het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA) elders in het land andere locaties in gebruik
Zou ook niet naar Assen durven
Wat heb je in Assen te zoekenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
De TT Hall in Assen gaat tijdelijk onderdak bieden aan maximaal 600 vluchtelingen. De opvang duurt tot 10 november, daarna neemt het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA) elders in het land andere locaties in gebruik
Zou ook niet naar Assen durven
Hahaquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Paxcon komt daar soms
Wat een rare jongen is dat
Dankje cachet, we vinden wel een oplossingquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha
Paxcon is wel knapper dan de meeste fok!ers hier
Jammer dat ik geen jongen ben
ik vind die paxcon maar vreemd dus ik geloof het nieitquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha
Paxcon is wel knapper dan de meeste fok!ers hier
Jammer dat ik geen jongen ben
Geef hem geen ongelijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Toto wil daarheen verhuizen omdat hij dichter bij mij wil gaan wonen
Waarom geloof je mij niet? Ik ben xcachetquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:02 schreef Crip het volgende:
[..]
ik vind die paxcon maar vreemd dus ik geloof het nieit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |