dodelijk saai.quote:
Wtf waaromquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:34 schreef JimmyDean het volgende:
Mijn persoonlijke mening over Paxcon's UI is dat het een van de lelijkste UI-en van FOK! is.
zo.
Hij begint wel beetje wanhopig te wordenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben je weer op de versiertour paxcon
doe even normaal mortaxx is heteroquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben je weer op de versiertour paxcon
echt he, binnenkort laat hij zich door fylax ontmaagdenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij begint wel beetje wanhopig te worden
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hetero, homo en bi zijn hokjes en ik denk liever niet in hokjes tenzij wij er samen in staan
[..]
hetero, homo en bi zijn hokjes en ik denk liever niet in hokjes tenzij wij er samen in staan
[..]
Vermoeiend. Een examen en toets gehad vandaag. Na 2,5 uur is mijn concentratie op voor vandaagquote:
Docenten be like..quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb vrij genomen omdat ik geen zin had in aankleden, nu zit ik in mijn pyama achter de pc.
Prima dagje dus.
ik heb zo weinig te doen dat ik maar weer oude lesstof materiaalkunde erbij aan het zoeken benquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vermoeiend. Een examen en toets gehad vandaag. Na 2,5 uur is mijn concentratie op voor vandaag
[..]
Docenten be like..
Nee ben na een paar uur met grindr gestoptquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heb je al een jongen gehosseld op tinder/grindr
bozehaas wil wel
Jeetje, jij gaat wel erg snel bij de pakken neerzitten zegquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee ben na een paar uur met grindr gestopt
zit niet meer op tinderquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heb je al een jongen gehosseld op tinder/grindr
bozehaas wil wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |