De selectiequote:HET SPEELSCHEMA
10.10.2015
18:00 Kazachstan - Nederland
20:45 Tsjechië - Turkije
20:45 IJsland - Letland
13.10.2015
20:45 Nederland - Tsjechië
20:45 Letland - Kazachstan
20:45 Turkije - IJsland
Dit spektakel wordt u aangeboden door de NOS.quote:Keepers
Jasper Cillessen (Ajax)
Tim Krul (Newcastle United)
Jeroen Zoet (PSV)
Verdedigers
Vurnon Anita (Newcastle United)
Daley Blind (Manchester United)
Jeffrey Bruma (PSV)
Virgil van Dijk (Southampton)
Daryl Janmaat (Newcastle United)
Terence Kongolo (Feyenoord)
Karim Rekik (Olympique Marseille)
Jairo Riedewald (Ajax)
Kenny Tete (Ajax)
Middenvelders
Ibrahim Afellay (Stoke City)
Riechedly Bazoer (Ajax)
Wesley Sneijder (Galatasaray)
Georginio Wijnaldum (Newcastle United)
Aanvallers
Bas Dost (VfL Wolfsburg)
Anwar El-Ghazi (Ajax)
Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04)
Jeremain Lens (Sunderland)
Memphis Depay (Manchester United)
Robin van Persie (Fenerbahçe)
Eljero Elia (Feyenoord)
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:38 schreef Snackman het volgende:
Verwachte opstelling
DM Jasper Cillessen (Ajax)
CV Jeffrey Bruma (PSV)
CV Daley Blind (Manchester United)
RVV Kenny Tete (Ajax)
LVV Jairo Riedewald (Ajax)
CM Riechedly Bazoer (Ajax)
AM Georginio Wijnaldum (Newcastle United)
AM Wesley Sneijder (Galatasaray)
RA Anwar El-Ghazi (Ajax)
SP Robin van Persie (Fenerbahçe)
LA Memphis Depay (Manchester United)
Mijn opstelling:
DM Tim Krul (Newcastle United)
CV Virgil van Dijk (Southampton)
CV Daley Blind (Manchester United)
RVV Kenny Tete (Ajax)
LVV Jairo Riedewald (Ajax)
CM Riechedly Bazoer (Ajax)
CM Wesley Sneijder (Galatasaray)
RAM Robin van Persie (Fenerbahçe)
LAM Eljero Elia (Feyenoord)
AV Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04)
AV Bas Dost (VfL Wolfsburg)
Ik mis een goede doelman. Misschien zouden ze die Marsman van Twente kunnen meenemen.quote:
Nouja die zullen niet op 20% spelen, maar wel wat dingetjes 'proberen' ja. Dus dat is wel in het voordeel van Turkije, maar dit Turkije kan daar ook zomaar van verliezen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tsjechië en IJsland kan het geen moer meer schelen, die zijn er al. Dus dat gaat hoe dan ook roet in het eten gooien voor NLD. Turkije wordt dus derde in de poule. Dag Nederland
Cillessen is de zwakste schakelquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:33 schreef iPat het volgende:
Tegen Kazachstan:
--------------------Cillessen---------------------
Tete------Bruma-----Van Dijk---Riedewald
----------Wijnaldum--------Blind--------------
--------------------Sneijder----------------------
El Ghazi--------Huntelaar---------Memphis
Tegen Tsjechië:
--------------------Cillessen---------------------
---------Bruma---Van Dijk--Rekik------------
Tete----------------Blind-----------Riedewald
-------------Wijnaldum-Sneijder--------------
---------Huntelaar---------Memphis----------
Kazachstan moet ondanks onze slechte vorm geen probleem zijn. Tsjechië gewoon achterin niks weggeven, hopen dat je minimaal een gelijkspel haalt en dat Turkije gewoon niet wint.
Lijkt me een goede keus. Heeft dit weekend zijn doel ook weer schoon gehouden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mis een goede doelman. Misschien zouden ze die Marsman van Twente kunnen meenemen.
En dan eruit in de playoffs zou echt GENOT zijnquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:17 schreef Seam het volgende:
Het ergste voor het Nederlands voetbal zou zijn als we deze twee wedstrijden winnen en Turkije ook nog 4 punten haalt. Dan kan van Oostveen zeggen: 'Ja dit is wel een prima bondscoach, gewoon houden tot aan 2018.'
Ik heb liever dat we alles verliezen en Blind ontslagen wordt of natuurlijk dat we ons alsnog weten te kwalificeren.
Zoet is echt niet beter dan Cillessen hoor, Krul daarentegen welquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Zoet & Krul > Cillessen.
Nooit verwacht dat ik dit ooit zou zeggen over Zoet. Zag het eerst niet in hem zitten, maar die man ontwikkeld zich erg goed. Waarbij ik over Cillessen steeds meer mijn twijfels heb. En niet alleen om de penalty's maar de manier waarop hij met druk om gaat bevalt me totaal niet. Maakt soms een opgefokte indruk op het veld en komt niet rustig over.
Ik snap 'm welquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:32 schreef nostra het volgende:
Godverdomme, die Tete net bij Langs de Lijn.![]()
Of het is briljante Jiskefet, of het is te treurig voor woorden.
- "Ken je Kazachstan?"
- "Helemaal niets om eerlijk te zijn."
- "Dus je directe tegenstander ken je ook niet?"
- "Nee."
- "Ga je de vorige wedstrijd nog terugkijken?"
- "Welke wedstrijd?"
- "Thuis tegen Kazachstan."
- "O. Nee, ga ik niet doen."
- "Maar hoe bereid je je dan voor?"'
- "Gewoon zoals tijd. Niet dus. In het veld kijk ik wel wie ik tegenover me heb. Dat heeft tot nu toe altijd gewerkt."
Vooral dat laatste.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Het zal mij verbazen als Turkije wint in Tsjechie.. de Turken zijn de laatste jaren bijna net zo grote faalhazen als het huidige Oranje. In tegenstelling tot anderen hoop ik stiekem dat we het nog gaan redden.. want ik kan nu al voorspellen dat als het toernooi straks begint zonder Nederland veel mensen er toch wel de balen van hebben.. we slaan een ongelofelijk modderfiguur door ons niet te plaatsen voor een EK met 24 landen.
Ja tegen Kazachstan niet inderdaad, maar die laatste opmerking.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:55 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik snap 'm wel
tegen Kazachstan boeit het niet echt
Ja en wat maakt dat uit eigenlijk?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:16 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja tegen Kazachstan niet inderdaad, maar die laatste opmerking.
Snap niet wat hier zo raar aan is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:32 schreef nostra het volgende:
Godverdomme, die Tete net bij Langs de Lijn.![]()
Of het is briljante Jiskefet, of het is te treurig voor woorden.
- "Ken je Kazachstan?"
- "Helemaal niets om eerlijk te zijn."
- "Dus je directe tegenstander ken je ook niet?"
- "Nee."
- "Ga je de vorige wedstrijd nog terugkijken?"
- "Welke wedstrijd?"
- "Thuis tegen Kazachstan."
- "O. Nee, ga ik niet doen."
- "Maar hoe bereid je je dan voor?"'
- "Gewoon zoals tijd. Niet dus. In het veld kijk ik wel wie ik tegenover me heb. Dat heeft tot nu toe altijd gewerkt."
Dat is tegelijkertijd ook het irritante, dat die hoop er nog steeds is. Blij dat het na deze twee wedstrijden tenminste duidelijk is (positief of negatief).quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:48 schreef KingRoland het volgende:
Ik vrees het ergste, maar heel erg diep van binnen hopen we allemaal dat Nederland toch doorgaat.
Mwah, dat betwijfel ik wel. Beide ploegen hebben een mooie reeks achter de rug en zullen die flow niet willen doorbreken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tsjechië en IJsland kan het geen moer meer schelen, die zijn er al. Dus dat gaat hoe dan ook roet in het eten gooien voor NLD. Turkije wordt dus derde in de poule. Dag Nederland
Ik vind dat Zoet nog altijd veel foutjes maakt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Zoet & Krul > Cillessen.
Nooit verwacht dat ik dit ooit zou zeggen over Zoet. Zag het eerst niet in hem zitten, maar die man ontwikkeld zich erg goed. Waarbij ik over Cillessen steeds meer mijn twijfels heb. En niet alleen om de penalty's maar de manier waarop hij met druk om gaat bevalt me totaal niet. Maakt soms een opgefokte indruk op het veld en komt niet rustig over.
Nou, dan zou heel het elftal al 1 1/2 jaar uit vorm zijn, dat lijkt me stug.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 09:50 schreef MichelWuyts het volgende:
De opstelling is het probleem niet. Heeft meer met vorm te maken. De wissels waren natuurlijk wel niet echt sterk, maar dat is ook geluk hebben.
We hebben het over Blind. Niet over Hiddink.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:20 schreef Snackman het volgende:
[..]
Nou, dan zou heel het elftal al 1 1/2 jaar uit vorm zijn, dat lijkt me stug.
En met zulke wissels moet je wel heel erg veel geluk hebben en dat 2x
Nee.
En Blind geeft de schuld aan individuele fouten???
Mij is altijd geleerd eerst in de spiegel te kijken, voordat je een ander de schuld geeft.
Als Blind een vent was geweest had hij zijn eigen fouten toe gegeven.
Ik heb het ook over Blind, de naam Hiddink heb ik niet genoemd.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:46 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
We hebben het over Blind. Niet over Hiddink.
Qua opstelling zijn er niet veel mogelijkheden. Waren nu eenmaal niet veel spelers in vorm.
Jij komt met 1,5 jaar uit vorm. Blind heeft tot nu toe betere opstellingen dan Hiddink naar mijn idee.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:55 schreef Snackman het volgende:
[..]
Ik heb het ook over Blind, de naam Hiddink heb ik niet genoemd.
Ja man, Gregory van der Wiel als RBquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:07 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Jij komt met 1,5 jaar uit vorm. Blind heeft tot nu toe betere opstellingen dan Hiddink naar mijn idee.
Zeker al een tijdje geen PSV-wedstrijd gezien jij, keept fantastisch op het moment, veel verder dan een jaar geleden bijvoorbeeld. Krul is ook beter dan Cillessen op het moment maar die keept bij de nummer voorlaatst ofzo van de Premier League dat moet je ook niet willen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:04 schreef Rickertman96 het volgende:
Zoet
Totaal niet betrouwbaar die gast, dan nog liever Krul
Tsja zo veel spelers zijn momenteel weer het tegenovergestelde (niet in vorm), moeten die er dan ook in staan?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:05 schreef Slaro het volgende:
[..]
Zeker al een tijdje geen PSV-wedstrijd gezien jij, keept fantastisch op het moment, veel verder dan een jaar geleden bijvoorbeeld.
Nou spelers die de laatste weken alleen maar van de mat worden gespeeld, klop hebben gekregen met enorme cijfers, ik denk inderdaad niet dat dit de prestaties gaat bevorderen als je spelers van gelijkwaardig (of beter) niveau hebt met betere resultaten de laatste weken.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:06 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Tsja zo veel spelers zijn momenteel weer het tegenovergestelde (niet in vorm), moeten die er dan ook in staan?
Ach wat maakt het uit, het EK halen we toch nietquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:07 schreef Slaro het volgende:
[..]
Nou spelers die de laatste weken alleen maar van de mat worden gespeeld, klop hebben gekregen met enorme cijfers, ik denk inderdaad niet dat dit de prestaties gaat bevorderen als je spelers van gelijkwaardig (of beter) niveau hebt met betere resultaten de laatste weken.
Misschien niet, maar een beetje resultaat en voorbereiding op de toekomst mag wel, en Cillessen is gewoon te matig.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:10 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit, het EK halen we toch niet
Ik vind Cillessen eigenlijk wel een stabiele keeper, heeft nooit echt fouten gemaakt en speelde een fucking goed WK. Pas tegen Turkije maakte ie een échte fout, pingels tel ik even niet mee. Gewoon zorgen dat je ze niet tegen krijgt (ja strafschoppen na 120 min is een ander verhaal uiteraard).quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:12 schreef Slaro het volgende:
[..]
Misschien niet, maar een beetje resultaat en voorbereiding op de toekomst mag wel, en Cillessen is gewoon te matig.
Dankzij het ego van Cillessen verloren we anders wel de halve finale tegen Argentinie, hij was te trots om Krul nog een keer de eer op zich te laten nemen, terwijl hij prima wist dat hij gewoon een strafschop niet kan stoppen. Dit seizoen verprutst hij ook veel, je noemt al Turkije, maar bij Ajax is het de laatste tijd net zo kommer en kwijl. Zoet dient een kans te krijgen als eerste keeper.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:17 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik vind Cillessen eigenlijk wel een stabiele keeper, heeft nooit echt fouten gemaakt en speelde een fucking goed WK. Pas tegen Turkije maakte ie een échte fout, pingels tel ik even niet mee. Gewoon zorgen dat je ze niet tegen krijgt (ja strafschoppen na 120 min is een ander verhaal uiteraard).
En nee, ik ben geen Ajax fan. Ik zou gaan voor Cillessen of Krul, welke boeit me niet echt.
Mensen doen net alsof Krul elke penalty stopt ofzoquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:23 schreef Slaro het volgende:
[..]
Dankzij het ego van Cillessen verloren we anders wel de halve finale tegen Argentinie, hij was te trots om Krul nog een keer de eer op zich te laten nemen, terwijl hij prima wist dat hij gewoon een strafschop niet kan stoppen. Dit seizoen verprutst hij ook veel, je noemt al Turkije, maar bij Ajax is het de laatste tijd net zo kommer en kwijl. Zoet dient een kans te krijgen als eerste keeper.
Natuurlijk heeft hij meer kans dan Cillessen, want die pakt er gewoon geen bijna, wat is dan het nut om Cillessen te laten staan als je penalty schieten gaat krijgen, sloeg nergens op, gewoon het ego van Cillessen en Louis wilde hem niet te veel voor het hoofd stoten.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:24 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Mensen doen net alsof Krul elke penalty stopt ofzo
Hij heeft uiteraard meer kans dan Cillessen, maar het grootste gedeelte zal ook bij Timmetje erin gaan
Cillessen een egoquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:26 schreef Slaro het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij meer kans dan Cillessen, want die pakt er gewoon geen bijna, wat is dan het nut om Cillessen te laten staan als je penalty schieten gaat krijgen, sloeg nergens op, gewoon het ego van Cillessen en Louis wilde hem niet te veel voor het hoofd stoten.
Dankzij een essentiële redding van Cillessen in de verlenging kwam het überhaupt tot een strafschoppenserie.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:23 schreef Slaro het volgende:
[..]
Dankzij het ego van Cillessen verloren we anders wel de halve finale tegen Argentinie, hij was te trots om Krul nog een keer de eer op zich te laten nemen, terwijl hij prima wist dat hij gewoon een strafschop niet kan stoppen. Dit seizoen verprutst hij ook veel, je noemt al Turkije, maar bij Ajax is het de laatste tijd net zo kommer en kwijl. Zoet dient een kans te krijgen als eerste keeper.
Natuurlijk is hij een pussy, maar nu denkt deze jongen dat hij heel wat voorstelt, terwijl hij er gewoon geen pepernoot van kan op het moment en hij moet dus maar even uitpuffen op de bank.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:27 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Cillessen een egoDat is echt een pussy eerste klas, maja koning Louis bepaalt
Het gaat me om de strafschoppenserie zelf Cillessen had best nog gewisseld kunnen worden, paar wissels daarvoor waren niet noodzakelijk, om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dankzij een essentiële redding van Cillessen in de verlenging kwam het überhaupt tot een strafschoppenserie.
En de redding op Silva de eerste wedstrijd bijv.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dankzij een essentiële redding van Cillessen in de verlenging kwam het überhaupt tot een strafschoppenserie.
Ik denk dat jij geen fan bent van Cillessenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:29 schreef Slaro het volgende:
[..]
Natuurlijk is hij een pussy, maar nu denkt deze jongen dat hij heel wat voorstelt, terwijl hij er gewoon geen pepernoot van kan op het moment en hij moet dus maar even uitpuffen op de bank.
Klopt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:34 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
En de redding op Silva de eerste wedstrijd bijv.
[..]
Ik denk dat jij geen fan bent van Cillessen
Je moet blijven presteren, Anders kom je in steeds lastigere kwalificatiepoules. Net zoals Belgie een aantal jaar geleden waardoor ze moeite hadden zich te kwalificeren.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:48 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Misschien zou het beter zijn om een keer een toernooi over te slaan en Oranje van de grond af weer helemaal op te bouwen.
Klopt helemaal, alleen....... presteren ze niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:53 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Je moet blijven presteren, Anders kom je in steeds lastigere kwalificatiepoules. Net zoals Belgie een aantal jaar geleden waardoor ze moeite hadden zich te kwalificeren.
quote:,,Het is net sciencefiction'', zegt Wesley Sneijder over Astana. De meest ervaren speler van Oranje heeft veel van de wereld gezien. Maar zo futuristisch als in de stad waar hij zaterdag met het Nederlands elftal stuit op Kazachstan was het nergens. ,,Alsof je in een soort van nieuwe wereld bent'', stelt hij
Zou Harry geen goede bondscoach zijn? Past wel bij het huidige elftal.quote:
Herinner jij je de wedstrijd tegen Costa Rica niet meer?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:27 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Cillessen een egoDat is echt een pussy eerste klas, maja koning Louis bepaalt
Nee joh! Beide wedstrijden winst, alleen verwacht ik niet dat Turkije punten gaat morsen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 04:09 schreef TLC het volgende:
Een moeizaam gelijkspelletje tegen de Kazakken ; 1-1
Als je denkt dat Dubai lelijk is, heb je Astana nog niet gezien...quote:
Nee ik heb heel dat WK gemistquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:04 schreef Vasion het volgende:
[..]
Herinner jij je de wedstrijd tegen Costa Rica niet meer?
Kan je bijdehand reageren… je zegt dat Jasper geen ego heeft, bleek toch anders na zijn wissel voor die strafschoppen toen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:22 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Nee ik heb heel dat WK gemist
Kan je me even vertellen wie er kampioen is geworden?
Dat heb ik nooit direct gezegd. Overigens deed ie dat om even stoer te doen (je hebt het over dat momentje dat ie wat wegtrapt?), maar nog steeds blijft het een pussy.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Kan je bijdehand reageren… je zegt dat Jasper geen ego heeft, bleek toch anders na zijn wissel voor die strafschoppen toen.
Het is zeker een pussy. Ietwat arrogante pussy danquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:30 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit direct gezegd. Overigens deed ie dat om even stoer te doen (je hebt het over dat momentje dat ie wat wegtrapt?), maar nog steeds blijft het een pussy.
Hopen dat 'ie één topjaar heeft en daarna nauwelijks meer iets laat zien?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:37 schreef MichelWuyts het volgende:
Allemaal hopen dat Sneijder junior een jongetje is. Dan hebben we nog hoop voor over 20 jaar.
Ik verwacht dat zowel Nederland als Turkije wint.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Oranje wint morgen terwijl Turkije verliest, hele land weer hoop om dan tegen Tsjechië te verliezen terwijl Turkije dan wel wint en alsnog 3e wordt.
Zolang hij de topjaren op de grote toernooien heeft-> niks mis mee.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopen dat 'ie één topjaar heeft en daarna nauwelijks meer iets laat zien?
Vier van de vijf, goede score van DANNYJOOD BLIND.quote:Jasper Cillessen
Kenny Tete
Jeffrey Bruma
Virgil van Dijk
Jairo Riedewald
Robin van Persie (![]()
![]()
![]()
.)
Daley Blind
Wesley Sneijder
Anwar El-Ghazi
Klaas-Jan Huntelaar
Memphis Depay
Zet Van Persie dan op rechtsbuiten...quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
NOS zegt:
[..]
Vier van de vijf, goede score van DANNYJOOD BLIND.
hahahahah. Dit is de meest debiele opstelling ooitquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:49 schreef Sunri5e het volgende:
[ afbeelding ]
Lol![]()
Wil Blind ontslagen worden?
Bazoer nog ipv Van Persie en het zou nog beter zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
NOS zegt:
[..]
Vier van de vijf, goede score van DANNYJOOD BLIND.
Hopelijk word zijn kind dan ook wat langer dan 170. JO is wel ergens tegen de 180 toch? Moet lukken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:37 schreef MichelWuyts het volgende:
Allemaal hopen dat Sneijder junior een jongetje is. Dan hebben we nog hoop voor over 20 jaar.
Blind centraal ipv Brumaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:45 schreef Max23 het volgende:
Wat vinden jullie de meest rare positie dan behalve Van Persie op het middenveld?
Yolanthe is 1.68 volgens Google.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:17 schreef ha_n het volgende:
[..]
Hopelijk word zijn kind dan ook wat langer dan 170. JO is wel ergens tegen de 180 toch? Moet lukken.
Kinderen van van der Vaart en van Persie schijnen aardig te kunnen ballen.. dus je heb dat.
Dat zou je niet zeggenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Yolanthe is 1.68 volgens Google.
Ja, want tegen Kazachstan heb je ERVARING en ROUTINE nodig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 09:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Whahaha die verdediging heeft tezamen geloof ik nog geen 20 interlands gespeeld![]()
Met Bruma en Van Dijk is er meer dan genoeg LENGTE en KRACHT.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 10:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, want tegen Kazachstan heb je ERVARING en ROUTINE nodig.
Alleen ontbreken er op het middenveld zulke spelers met LENGTE, KRACHT, FYSIEK, ERVARING, ROUTINE, GIF, de MANNETJESPUTTER-kwaliteit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 10:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Met Bruma en Van Dijk is er meer dan genoeg LENGTE en KRACHT.
Ook tegen Kazachstan gaan we niet met 0-6 winnen. Het wordt geen gemakkelijke avond. Denk 0-1 of hooguit 0-2.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 10:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spelerskern van Kazachstan zou met moeite meekunnen in de Jupiler Leaguequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 10:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Persie op rechts dus, dat is weer wat beter dan El Ghaziquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:08 schreef Snackman het volgende:
Vermoedelijke opstellingen
Kazachstan: Pokatilov; Shomko, Gurman, Malui, Logvinenko, Kuantaev; Islambek, Kukeev, Smakov; Nuserbaev, Hizhnichenko.
Nederland: Cillessen; Tete, Bruma, Blind, Riedewald; Wijnaldum, Anita, Sneijder; Van Persie, Huntelaar, Memphis.
Weer met Cillessen en weer geen van Dijk.
De defensie blijft zwak.
Laat maar zien.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jongens, Nederland gaat het niet halen. Ik geef het jullie op een briefje.
Ik doe alles digitaal.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat zelf maar eens wat zien.
quote:
Zonder meer. Kritiek leveren op andermans handschrift maar zelf niets laten zien, gaat ons aan het hart.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cavaliers en ik vinden dit een beetje laf.
Mooi handschrift!quote:
Wat een mooie J heb je ookquote:
Jouw handschrift is dus nog lelijker. Geeft niet, die van mij ook.quote:
Want wie hoort er wel te spelenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:29 schreef Slobeend het volgende:
Riedewald linksback zetten mist eigenlijk ook iedere logica.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want wie hoort er wel te spelen?
Daarbij heeft Riedewald tegen Turkije als een van de weinigen meer dan prima gespeeld
Dus iedere week spelen is een vrijbrief om in Oranje te kunnen komen? Oeeeeeee dan ga ik alvast de lobby starten voor #DijksInOranje.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Gewoon iemand die wel iedere week back speelt. Pieters speelt iedere week, lekker negeren. Tegen Turkije deed Riedewald het prima maar logisch is het niet.
Dat heeft nog nooit gelopen. Zwakke opstelling zeg, een aantal volslagen onbegrijpelijke keuzes.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:31 schreef wieisboos het volgende:
Middenveld met Sneijdertje en Wijnaldem gaat ook niet echt lekker lijkt me
Lekker selectief lezenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus iedere week spelen is een vrijbrief om in Oranje te kunnen komen? Oeeeeeee dan ga ik alvast de lobby starten voor #DijksInOranje.
Je begrijpt wat ik bedoel man. Pieters krijgt iedere week prima cijfers, in de Premier Liek. Riedewald is nu niet in vorm en speelt geen linksback. Maar in Oranje gewoon linksback. Prima.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus iedere week spelen is een vrijbrief om in Oranje te kunnen komen? Oeeeeeee dan ga ik alvast de lobby starten voor #DijksInOranje.
Tsja, waarom spelen we met El Ghazi en Depay die werkelijk in de meest dramatische fase van hun carrière zijn. Dat soort dingen. Ik denk dat Pieters puur niet gekozen wordt omdat hij bij een slechtdraaiend Stoke zit, ongeacht hoe hij het doet. Ik denk niet dat Blind met een vaasje bier en kaasknabbeltjes gaat zitten kijken naar een wedstrijdje van Stoke. Club is tegenwoordig interessanter dan het individu zelf.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je begrijpt wat ik bedoel man. Pieters krijgt iedere week prima cijfers, in de Premier Liek. Riedewald is nu niet in vorm en speelt geen linksback. Maar in Oranje gewoon linksback. Prima.
officieel?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, waarom spelen we met El Ghazi en Depay die werkelijk in de meest dramatische fase van hun carrière zijn. Dat soort dingen. Ik denk dat Pieters puur niet gekozen wordt omdat hij bij een slechtdraaiend Stoke zit, ongeacht hoe hij het doet. Ik denk niet dat Blind met een vaasje bier en kaasknabbeltjes gaat zitten kijken naar een wedstrijdje van Stoke. Club is tegenwoordig interessanter dan het individu zelf.
Cillessen; Tete, Bruma, Van Dijk, Riedewald; Blind, Wijnaldum, Sneijder; El Ghazi, Huntelaar, Depay
Geen balans op het middenveld, hele matige verdediging, Huntelaar die op zeker geïsoleerd gaat worden, El Ghazi die in de minste vorm van zijn carriére zit..quote:
Wat stel jij dan voor met de spelers die nu beschikbaar zijn?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:43 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Geen balans op het middenveld, hele matige verdediging, Huntelaar die op zeker geïsoleerd gaat worden, El Ghazi die in de minste vorm van zijn carriére zit..
Is hij wel gewend inmiddelsquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:43 schreef Rickertman96 het volgende:
RVP op de bank, dit zal hij niet leuk vinden
Ik wil niet als een gefrustreerde Feyenoorder klinken maar in het geval El Ghazi en Riedewald kan je niet om z'n Ajax-bril heen. Depay omdat het Depay is waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, waarom spelen we met El Ghazi en Depay die werkelijk in de meest dramatische fase van hun carrière zijn. Dat soort dingen. Ik denk dat Pieters puur niet gekozen wordt omdat hij bij een slechtdraaiend Stoke zit, ongeacht hoe hij het doet. Ik denk niet dat Blind met een vaasje bier en kaasknabbeltjes gaat zitten kijken naar een wedstrijdje van Stoke. Club is tegenwoordig interessanter dan het individu zelf.
Cillessen; Tete, Bruma, Van Dijk, Riedewald; Blind, Wijnaldum, Sneijder; El Ghazi, Huntelaar, Depay
Quincy Promes.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:44 schreef iPat het volgende:
[..]
Wat stel jij dan voor met de spelers die nu beschikbaar zijn?
Kan hij niet. Heeft ie al eerder gestaan in het NL elftal, rond 2006/2008.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:46 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik had liever RVP op rechts, geen idee of ie dat kan
Ik ben het met je eens hoor, daar helemaal niet van. Kijk, het is best treurig dat de volkspest uitbreekt omdat Jetro Willems, pas 21 jaar, onbeschikbaar is. Linksback is sowieso sinds het stoppen van Van Bronckhorst de grootste kneuzenboel ooitquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik wil niet als een gefrustreerde Feyenoorder klinken maar in het geval El Ghazi en Riedewald kan je niet om z'n Ajax-bril heen. Depay omdat het Depay is waarschijnlijk.
Van Persie moet je per definitie niet opstellen. Gevaar voor de mensheid.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:46 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik had liever RVP op rechts, geen idee of ie dat kan
Cilquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:44 schreef iPat het volgende:
[..]
Wat stel jij dan voor met de spelers die nu beschikbaar zijn?
Vrij treurig is dat ja. Het is lood om oud ijzer, of het nou Kongolo, Riedewald, Lens of El Ghazi is. Maar goed, misschien speelt El Ghazi meer in dienst van het team met grotere spelers om hem heen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, daar helemaal niet van. Kijk, het is best treurig dat de volkspest uitbreekt omdat Jetro Willems, pas 21 jaar, onbeschikbaar is. Linksback is sowieso sinds het stoppen van Van Bronckhorst de grootste kneuzenboel ooit
Er is maar één fatsoenlijke linksback en als die er niet is, moeten de meest debiele manoeuvres worden gemaakt om dat gat op te vullen. Doet me denken aan Ajax.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vrij treurig is dat ja. Het is lood om oud ijzer, of het nou Kongolo, Riedewald, Lens of El Ghazi is. Maar goed, misschien speelt El Ghazi meer in dienst van het team met grotere spelers om hem heen.
Die kan over een week weer zijn rentree maken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:53 schreef asco het volgende:
Is Clasie eigenlijk nog steeds geblesseerd?
dat ligt meer aan jou natuurlijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:55 schreef asco het volgende:
Tete moest ik serieus opzoeken.
Natuurlijk ene van Ajax.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:55 schreef asco het volgende:
Natuurlijk ene van Ajax.
Als je in nood zit, bel dan het Ajax-teamquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:55 schreef asco het volgende:
Natuurlijk ene van Ajax.
100 euro op gezetquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:54 schreef Rickertman96 het volgende:
[ afbeelding ]
alles op Kazachstan
Waren we nu idd allang geplaatst.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermeer
Karsdorp - Van Beek - Van der Heijden - Kongolo
Vejinovic
Immers - Toornstra
Kuyt - Kramer - Elia
#Opnaarhetwk2018
Eens. Had het team nog beter gemaakt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:08 schreef Rickertman96 het volgende:
Bazoer kan op 6 toch?
En dan Daley op de plek van Bruma
Cillessen dus, want Ajaxquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:09 schreef Vatta het volgende:
Krul is niet minder dan Cilessen en pakt wel penals dus de keuze zou voor mij snel gemaakt zijn.
Ja, Stijn. Ik geniet ook.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geniet jij ook zo van de frustraties bij PSV- en Feyenoordfans?
Ik erger me een beetje aan sommige mensen die denken dat Krul opeens elke pingel pakt. Zorg nou maar dat je ze niet tegen krijgt, dan heb je Krul niet nodig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geniet jij ook zo van de frustraties bij PSV- en Feyenoordfans?
Deze gedachte heb ik dus ook. Waar is eigenlijk die hele Krul-hype op gebaseerd?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:12 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik erger me een beetje aan sommige mensen die denken dat Krul opeens elke pingel pakt. Zorg nou maar dat je ze niet tegen krijgt, dan heb je Krul niet nodig.
Dat is een foutje op het formulier, rustig aan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:12 schreef tompsv18 het volgende:
Daley Blind aanvoerder? Hahahahahaha
Nee Snijderquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:12 schreef tompsv18 het volgende:
Gelukkig niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:12 schreef tompsv18 het volgende:
Boek nou maar gewoon je zomervakantie want Oranje blijft volgend jaar zomer gewoon thuis.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben er klaar voor
Zou gewoon leuk zijn als er gewoon een Oranje-feestje is in zomer 2016.
Niks hype hij is gewoon niet minder dan Cilessen en keept in de premier leaghe. Verder stopt hij dus zo nu en dan een pingel en Cilessen gaat dat waarschijnlijk nooit meemaken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze gedachte heb ik dus ook. Waar is eigenlijk die hele Krul-hype op gebaseerd?
ANYONE?
Dat wordt eerder een Oranje-ergenis maand.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben er klaar voor
Zou gewoon leuk zijn als er gewoon een Oranje-feestje is in zomer 2016.
Nooit in de Eredivisie gespeeld dus dan ben je automatisch beter.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze gedachte heb ik dus ook. Waar is eigenlijk die hele Krul-hype op gebaseerd?
ANYONE?
Keepen in dequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:15 schreef Vatta het volgende:
[..]
Niks hype hij is gewoon niet minder dan Cilessen en keept in de premier leaghe. Verder stopt hij dus zo nu en dan een pingel en Cilessen gaat dat waarschijnlijk nooit meemaken.
huilen!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
jullie gaan verliezen volgende week.
BAM! Stijntjequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Keepen in dePREMIER LEAGUE
.
Beste competitie ooit, ongeëvenaard, kwaliteit beste kwaliteit omg omg omg omg omg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet wel toegeven dat Krul best een goed seizoen keept. En ja, dit klinkt heel raar gezien de uitslagen van NUFC.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
.
Beste competitie ooit, ongeëvenaard, kwaliteit beste kwaliteit omg omg omg omg omg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beste jongen. al die ballen had onze vriend Jasper die overigens best een cursusje woede management mag volgen, ook doorgelaten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag 2 beren broodjes smerenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Even broodjes smeren alvorens ik ga genieten van alle frustraties in dit topic en op Twitter.
Nou niet deze die vanavond fluit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog eens de scheidsrechter aan je kant, #deleef
Tering zegquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/2062312-moment-explosie-ankara.html
3 ex Ajaxquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:22 schreef Cavaliers het volgende:
4 Ajacieden.
Maar Blind kijkt niet door een bril.
Weggespeeld door Pereiro.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:22 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Heb je hem wel eens zien spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |