Koop het graag bij Van Orsouwquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:30 schreef computergirl het volgende:
Holtkamp (Adamse bakkert) verkoopt hem blijkbaar ook:
Chipolatataart
Deze klassieke taart is opgebouwd op een krokante harde wener laag waarop een zachte biscuit is aangebracht, met daarop een chipolata-bavaroise. Dit herhalen we weer met een laagje biscuit. Na dit alles maskeren we de taart met een dun laagje crème au beurre, waarna deze taart met marsepein wordt omsloten. Na het snijden wordt de punt met een marsepeinen roos met een garneerlijntje gepresenteerd.
Vraag of ze wel eens een baby heeft vermoord.quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:33 schreef Joosie200 het volgende:
Jeej voor Maartje die reageert op een van mijn #hhb tweets
Echt hè?quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Martine mag Aat niet, ik zweer het je.
Wie dan? Farida?quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Michiel en Sarena in de finale, Sarena wint.
Als Aat in de finale staat, word ik boos.
de derde finalistquote:
Niet haten op Aatgod.quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Michiel en Sarena in de finale, Sarena wint.
Als Aat in de finale staat, word ik boos.
Kan daar welquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik zou ook gewoon een taart kopen en inleveren
Deze week zijn het er 5 jaquote:
Gewoon een doos meenemen naast de ingrediënten , 1.5 uur aankloten met je ingrediënten en dan ineens die taart uit de doos halen en opdienen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik zou ook gewoon een taart kopen en inleveren
3quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel mensen staan er in de finale 2 of 3?
3quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel mensen staan er in de finale 2 of 3?
Farida moet er natuurlijk uit
Sarena, Aat, Michiel, Farida, Martine is toch 5?quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:42 schreef clumsy_clown het volgende:
HIJ KAN NIET EENS TELLEN, DIE VAKKENVULLER.
Je kunt van te voren niet ál het gebak maken wat er bestaat omdat het wellicht in de technische opdracht komt toch??quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:43 schreef Nizno het volgende:
Sarena nooit bokkepootjes gemaakt... euh schat je weet toch waar je aan mee doet. Dan test je alles toch.
Ja ik vergat de huismoederquote:Op zondag 11 oktober 2015 20:44 schreef Chielster2 het volgende:
[..]
Sarena, Aat, Michiel, Farida, Martine is toch 5?
bokkepootjes is toch wel 1 van de standaardjes?quote:Op zondag 11 oktober 2015 20:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je kunt van te voren niet ál het gebak maken wat er bestaat omdat het wellicht in de technische opdracht komt toch??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |