abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 11 oktober 2015 @ 21:40:38 #226
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_156768916
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:33 schreef Aventura het volgende:
Van mij mag Martine winnen. Ze presteert constanter dan de anderen.
Hier ben ik het wel mee eens.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 oktober 2015 @ 10:48:03 #227
862 Arcee
Look closer
pi_156777174
HEEL HOLLAND BAKT 2.563.000

Nieuw kijkcijferrecord, denk ik. w/
  maandag 12 oktober 2015 @ 11:01:34 #228
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_156777347
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:38 schreef Aventura het volgende:

[..]

ja, ze was op dreef. Diep van binnen haat je me! Ik maak je stuk!!! :D
Ik had 'r achter het marsepein geplakt. ;)

Martine is echt de ideale presentatrice voor HHB.
pi_156777500
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 10:48 schreef Arcee het volgende:
HEEL HOLLAND BAKT 2.563.000

Nieuw kijkcijferrecord, denk ik. w/
HHB gaat lekker, mede dankzij Martine Bijl. :Y Janny/Robèrt kunnen ze wel inwisselen door een willekeurige vrouw/Rudolph (maar die heeft zijn eigen exposure met 24Kitchen al) Of nog leuker: vraag Rutger (van serie 1) als opvolger :D
mag het weten
pi_156777747

In de herhaling en ditmaal goed.
mag het weten
pi_156778096
Aat terecht eruit:
-geen zelfgemaakte marsepein
-bittere gelei
-speelt op safe

Ik hoop dat Farida er volgende week nog uitgaat en dat Sarena wint.
Somebody that I used to know
pi_156778271
Sarena steekt er als enige bovenuit, gelijk aan Menno en Rutger. In haar kielzog heb je dan Martine/Michiel. Farida volgende week weg, of ze moet zich weer weten te revancheren met het spektakelstuk. Had me overigens leuk geleken mocht Maartje de finale wel hebben gehaald naast Martine/Michael, krijg je the battle of the M&M&M :P
mag het weten
pi_156778652
Nog maar 2 afleveringen van HHB ? ;( :'(

Er zou toch ook een Kersteditie komen ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_156778714
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:04 schreef Joosie200 het volgende:
Flopserie dit seizoen ;(
Vorg seizoen lag het niveau van de kandidaten vele malen hoger, alleen Serena had makkelijk met ze mee kunnen doen, voor mij is ze dan ook de absolute favoriet om de eerste winnares te worden.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 12 oktober 2015 @ 12:36:28 #235
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_156778728
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:19 schreef RobinOok het volgende:
Wat hebben jullie in godsnaam tegen Farida?
Doe effe normaal joh, het is en gezellig bakprogramma, geen WK finale voetbal tegen Duisland of zo.
Ik snap het ook niet, ze maakt ook vaak totaal iets anders.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_156778770
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2015 12:36 schreef PirE het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet, ze maakt ook vaak totaal iets anders.
Omdat ze vaker iets verprutst dan dat ze het goed doet.

Niet dat ik het uberhaupt haar na kan doen natuurlijk ;)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_156778790
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 12:32 schreef TLC het volgende:
Nog maar 2 afleveringen van HHB ? ;( :'(

Er zou toch ook een Kersteditie komen ?
Verwacht wel gewoon een kersteditie. Vorig jaar was dat ook niet direct bekend toch? :)

quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 12:35 schreef TLC het volgende:

[..]

Vorg seizoen lag het niveau van de kandidaten vele malen hoger, alleen Serena had makkelijk met ze mee kunnen doen, voor mij is ze dan ook de absolute favoriet om de eerste winnares te worden.
Ja, voor mij is het nu ook wel duidelijk dat Sarena de #1 favoriet is om de eerste winnares van HHB te gaan worden.
mag het weten
pi_156779305
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 12:35 schreef TLC het volgende:

[..]

Vorg seizoen lag het niveau van de kandidaten vele malen hoger, alleen Serena had makkelijk met ze mee kunnen doen, voor mij is ze dan ook de absolute favoriet om de eerste winnares te worden.
Ik vond het niveau vorig seizoen gelijk, zo niet lager dan nu.. Toen kwamen ze ook pas laat een beetje op gang.
pi_156779564
Was in 1e instantie verbaasd dat Aad eruit ging. Had Farida/Michiel verwacht.
In het begin was Aad sterk; Meesterbakker vd week en vaak hoog in de uitslagen; dacht dat hij bij de Top 3 zou komen.
Maar inderdaad, hij speelt op safe en de laatste weken iets mindere prestaties.
Ik vind ook; Farida eruit. Niet eens zozeer om haar eindresultaten, die komen meestal iets beter uit de bus dan verwacht; het zit hem vooral in haar gekluns in de keuken. Ze werkt slordig, op de gok en lijkt haar niet veel van verbeterpunten aan te trekken; altijd weer op het allerlaatst/te late moment in oven/koelkast/vriezer. Een stukje onverschilligheid dat mij een btje stoort.

Heb nog geen favoriet; niemand springt er echt bovenuit, en iedereen heeft wel behoorlijke steken laten vallen. Volgende week wordt cruciaal!
Kleur - maakt de wereld mooi, Na = natuur, prachtig! en om mijn gebruikersnaam iets vrouwelijker te maken ;) Google 'kleur' en 'natuur' bij afbeeldingen.Njoy it!
pi_156781530
Wie is Aad?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_156781622
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 21:14 schreef computergirl het volgende:
Niet verwacht, Aat was vandaag niet de slechtste
Nee dat was Michiel.
Ze hebben echt gekeken naar de eerdere dagen. kan niet anders.
Aad had zeker wel leuke dingen gemaakt, en was voor zover we konden zien ook echt allemaal op smaak.
Michiel kreeg meer kritiek e.d.

Beetje jammer dit.
pi_156781633
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 13:30 schreef Kleurna het volgende:
Was in 1e instantie verbaasd dat Aad eruit ging. Had Farida/Michiel verwacht.
In het begin was Aad sterk; Meesterbakker vd week en vaak hoog in de uitslagen; dacht dat hij bij de Top 3 zou komen.
Maar inderdaad, hij speelt op safe en de laatste weken iets mindere prestaties.
Ik vind ook; Farida eruit. Niet eens zozeer om haar eindresultaten, die komen meestal iets beter uit de bus dan verwacht; het zit hem vooral in haar gekluns in de keuken. Ze werkt slordig, op de gok en lijkt haar niet veel van verbeterpunten aan te trekken; altijd weer op het allerlaatst/te late moment in oven/koelkast/vriezer. Een stukje onverschilligheid dat mij een btje stoort.

Heb nog geen favoriet; niemand springt er echt bovenuit, en iedereen heeft wel behoorlijke steken laten vallen. Volgende week wordt cruciaal!
Plus het zeuren en nuilen van haar. Misselijk mens.
  maandag 12 oktober 2015 @ 15:25:37 #243
202348 Susi
Temple of Love
pi_156781963
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 13:30 schreef Kleurna het volgende:
Was in 1e instantie verbaasd dat Aad eruit ging. Had Farida/Michiel verwacht.
In het begin was Aad sterk; Meesterbakker vd week en vaak hoog in de uitslagen; dacht dat hij bij de Top 3 zou komen.
Maar inderdaad, hij speelt op safe en de laatste weken iets mindere prestaties.
Ik vind ook; Farida eruit. Niet eens zozeer om haar eindresultaten, die komen meestal iets beter uit de bus dan verwacht; het zit hem vooral in haar gekluns in de keuken. Ze werkt slordig, op de gok en lijkt haar niet veel van verbeterpunten aan te trekken; altijd weer op het allerlaatst/te late moment in oven/koelkast/vriezer. Een stukje onverschilligheid dat mij een btje stoort.

Heb nog geen favoriet; niemand springt er echt bovenuit, en iedereen heeft wel behoorlijke steken laten vallen. Volgende week wordt cruciaal!
Goed beschreven inderdaad. Ben nu halverwege en heb wel weer voldoende Farida gezien voor een week eigenlijk.

Jammer dat je eerdere seizoenen niet kan terugkijken.
pi_156856658
Tartelettes, harde mokka's en een dubbelgevouwen chocoladetaart voor zondag :Y)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_156857089
Als ik dit zo zie en hier in cul kijk. Nou daar mogen de tv bakkers een puntje aan zuigen. Ik kan het niet.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_156920580
Ik denk een 'all women final' ...

Serena en Martine zijn wel 2 zekerheidjes, Michiel daarintegen zit de laatste weken wat te prutsen en dat doet Farida ook, maar bij haar is het in de voorbereiding terwijl het resultaat van Farida de laatste tijd wel behoorlijk is verbetert.

Dus finale Serena, Martine en Farida met Serena als winnares.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_156920639
Farida in de finale, dat zou het niveau goed aangeven :+
pi_156926391
Gisternacht de vorige aflevering gekeken en nu wil ik bokkenpootjes maken :9 En ongelofelijk dat Farida er nog steeds in zit, maar ze is wel met sprongen vooruit gegaan! En Michiel was inderdaad enorm aan het prutsen de vorige aflevering :o Dat had ik van hem niet verwacht.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_156927110
Flater van de avond: Farida de finale in. Michiel moet stoppen met blunderen en dan staat ie naast Martine en Serena in de finale ^O^
mag het weten
  zondag 18 oktober 2015 @ 19:46:25 #250
202348 Susi
Temple of Love
pi_156927553
Ik zit er alvast klaar voor
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')