Gokje, Cees. Dolf en Gina.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:20 schreef Gooddeal het volgende:
Elke keer hoop je weer dat de stemming spannend zal zijn, en elke keer is het weer dezelfde voorspelbare uitkomst. Het enige waar ik dit keer wel heel benieuwd naar ben zijn de publieksstemmen, ik heb werkelijk geen idee.
ohhhquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:25 schreef puzziepie het volgende:
LemperLaat de tante van Row maar maken
Zou kunnen, hoor ook veel Nicole en Naomi noemen. Geloof dat er dit keer niet meer zo unaniem op een bewoner gestemd is zoals vorige keren.quote:
Moet hij zijn mond opentrekken. Hij zit alleen maar dom te lachen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:31 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind het lelijk hoe er telkens over Rolf gesproken wordt waar hij bij zit
Eerder volgden ze Dolf steeds. Komen wrs allebei op de bank.quote:
Die komen niet nee.. Of ze dat zelf heeft gedaan weet ik nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:37 schreef Koekiebakkie het volgende:
Gina had de varkens ook al gecancelled?
Hier staat haar uitleg over de biggetjes. Of die van de overheid... http://www.utopiagekte.nl(...)tje-en-dan-ziet.htmlquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die komen niet nee.. Of ze dat zelf heeft gedaan weet ik niet
Cees had het er vannacht nog over dat als hij Stif stemmen zou geven dat hij zelf niet op de bank kwam.Beetje vreemd dat hij dat zegt als ze toen al gestemd hadden.quote:
Ze verdient het dit keer gewoonquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit me daar echt over te verkneukelen. Kinderachtig hè
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:42 schreef Missutopio het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 6 oktober 2015 10:37 schreef Koekiebakkie het volgende:
Gina had de varkens ook al gecancelled?
[/qeuote]
Ja en al dr spaargeld (en dat van mark) gisteren kleding voor besteld
Iets positiefs over Naomi proberen zeggen is net zo zinnig als iets positiefs over Vladimir Poetin zeggen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh jee,..er wordt iets positiefs over Noom gezegd![]()
En dat kan natuurlijk niet,
Het is me wat
Stromae look...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:39 schreef beequeen het volgende:
Bas is net zo'n Engels boarding school jongetje.
[ afbeelding ]
I love it.quote:
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:45 schreef UtopiaVolger het volgende:
Gina laat even zien dat er alleen maar bloed en pus uit haar steenpuist komt. Veegt het weg met haar handen,wast ze niet en doet oorbellen in en zit aan haar gezicht en haren en noem het maar op. Lekker wijffie is het.
Stoer manquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:45 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Iets positiefs over Naomi proberen zeggen is net zo zinnig als iets positiefs over Vladimir Poetin zeggen.
Die mag van mij ook snel oprotten daar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:48 schreef beequeen het volgende:
Meneer Wijdbeens met zijn nare kop.
[ afbeelding ]
Hij zit bijna altijd alleen. Die heeft duidelijk problemen met socializen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:47 schreef UtopiaVolger het volgende:
Rolf zit al eeuwen eenzaam en vriendloos op de bank. Vast wennen aan de situatie?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:45 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Iets positiefs over Naomi proberen zeggen is net zo zinnig als iets positiefs over Vladimir Poetin zeggen.
Dat (alleen moest t van gio toenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:50 schreef 37metrijst het volgende:
[..]Ik heb niets met Naomi, in tegendeel. Maar zij is 1 van de weinigen die stemt zoals zij dat wil, zonder zich iets van anderen aan te trekken, zoals haar stem op Ivan.
Dat was haar allereerste stem op Ivan ja ...en janken na die tijdquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dat (alleen moest t van gio toen)
Ze heeft later toch ook nog een stem aan hem gegeven?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:55 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat was haar allereerste stem op Ivan ja ...en janken na die tijd
Ah, dat is zijn leverancier.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:56 schreef DKUp het volgende:
Rolf: Goedmorgen mevrouw.
Mevrouw: Goedemorgen.
Deur valt dicht en het geluid is weg.
Ow....quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dat (alleen moest t van gio toen)
Ja maar ze komt vandaag op tv man!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:58 schreef puzziepie het volgende:
Alweer andere kleertjes aan ...
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of ze dit aanhoudt
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja daarna jankend naar ivan.. sorry sorry sorry enz
Wat een vuile huichelaar is het.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:00 schreef Dotteke het volgende:
Mark wil tijdens stemmen openkaart gaan spelen
En als laatste gaat hij zeggen Lets the game begin
Oh ik dacht dat hij op haar ging stemmen... vond het net vaag wat hij zeiquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:00 schreef snetje het volgende:
Bjorn: De enige waar ik en stem van verwacht is Naomi ik heb ook getwijfeld om op haar te zetten..
Getwijfeld......wat een slappe lul..hij doet het dus niet ..
Hij is haar arrogante houding zat: het moet gaan zoals zij het wilt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:00 schreef puzziepie het volgende:
Ahh Annelo had gelijk over Bjorn.. hij gaat op Noom stemmen
Ja, heeft hij gisteren al gezegd, hij is haar geschreeuw zat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:00 schreef puzziepie het volgende:
Ahh Annelo had gelijk over Bjorn.. hij gaat op Noom stemmen
Mark gaat ze allemaal pakken na de stemming ... en is het niet in Utopia dan wel daar buiten ( zei hij gister)quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:00 schreef Dotteke het volgende:
Mark wil tijdens stemmen openkaart gaan spelen
En als laatste gaat hij zeggen Lets the game begin
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mark gaat ze allemaal pakken na de stemming ... en is het niet in Utopia dan wel daar buiten ( zei hij gister)![]()
Wat laat Mark zich kennen
Wat een manneke he, zo grote bek maar met stront tussen de benen loopt hij weg als er iets isquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mark gaat ze allemaal pakken na de stemming ... en is het niet in Utopia dan wel daar buiten ( zei hij gister)![]()
De grootste die daar zit. Altijd maar doen alsof de anderen fout zijn, nooit verantwoordelijkheid nemen voor zijn eigen actie.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:01 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Wat een vuile huichelaar is het.
Welk voorval ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:02 schreef DKUp het volgende:
Bjorn stemt dus ook op Naomi![]()
Mark gaat open kaart spelen in de groep over het voorval met Stefanie.
Volgens Mark verdient Gina het niet om te vertrekken.
Hij is een minne hond.En welk voorval met Stif?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:02 schreef DKUp het volgende:
Ze proberen bijna allemaal hun stemmen achteraf goed te praten bij hun 'slachtoffers'quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja daarna jankend naar ivan.. sorry sorry sorry enz
Ik vond hem net wat onduidelijk wat hij zeiquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, heeft hij gisteren al gezegd, hij is haar geschreeuw zat.
Als toekomstig UvhJ moet je je wel laten gelden natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:02 schreef puzziepie het volgende:
Zeker weten. Bah! Wat een walgelijk figuur. Met zijn hooghartige gedrag. "Ik win het van iedereen als er spelletjes gespeeld worden"quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:02 schreef Koekiebakkie het volgende:
Gatverdamme wat een minne hond die Mark.
Het tactisch willen stemmen op Stif.quote:
Precies Mark... Geef drie stemmen aan Rolf en je hebt weer dertien 'vriendjes' voor die volgende stemronde... Snotneus!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:00 schreef Koekiebakkie het volgende:
Mark:Deze stemming zegt zoveel over de mensen.De volgende stemming zal een echt slagveld worden.
quote:
Dat hij zei vol op Stefanie te gaan stemmen om Gina te laten blijven.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:03 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Hij is een minne hond.En welk voorval met Stif?
Ik vond het ook raar dat hij cryptisch sprak over "de sok" en een hoofdbeweging naar achter(regie) maakte om Bjorn ergens op te hinten...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:02 schreef DKUp het volgende:
Mark moet Gina natuurlijk wel zo verdedigenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:02 schreef DKUp het volgende:
Het voorval wat Mark en Gina er zelf van gemaakt hebben: Gina had een briefje gekregen op de markt waarop stond dat Rob en Stif op haar gingen stemmenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:03 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Hij is een minne hond.En welk voorval met Stif?
Over het verstopte geld dus.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:06 schreef Koekiebakkie het volgende:
Mark:Ik ben goed in spelletjes spelen.Kijk maar naar de vorige keer wat me dat gebracht heeft,en met zijn hoofd richting Gina wijzen.
Bjorn:Welk spel heb je gespeeld?
Mark:Met die sok,en daarna zijn duim en wijsvinger tegen elkaar,iets met geld.
Wat ontzettend dom van die schuimpjesquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het voorval wat Mark en Gina er zelf van gemaakt hebben: Gina had een briefje gekregen op de markt waarop stond dat Rob en Stif op haar gingen stemmen
Die voelt zich veilig..weet dat hij niet op de bank komt..dat kon je eerder ook horen toen hij tegen Ivan grapte of hij er 3 van hem kreeg.. Ivan zei toen dat het iedereen nog zou gaan verbazen op wie hij gaat stemmen...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:03 schreef UtopiaVolger het volgende:
Wat zit Bjorn nou de hele tijd zenuwachtig en popiejopie heen en weer te huppelen in zijn boxershort?
Ik hoop echt volle bak op Mark. Bam!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:07 schreef snetje het volgende:
[..]
Die voelt zich veilig..weet dat hij niet op de bank komt..dat kon je eerder ook horen toen hij tegen Ivan grapte of hij er 3 van hem kreeg.. Ivan zei toen dat het iedereen nog zou gaan verbazen op wie hij gaat stemmen...
Nog dommer om dat voor waarheid aan te nemenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Wat ontzettend dom van die schuimpjes
Dacht ik ook al aan.Ik dacht Ivan gaat voor Bas of Mark.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:10 schreef Scherzo het volgende:
Mark is dus goed in spelletjes spelen...
Hoop dat Ivan, hem drie stemmen geeft, want hij houdt niet zo van spelletjes, zei hij...
De Siamese tweeling op de bank?.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |