SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:
05 oktober : nominatie publiek
06 oktober : nominatie bewoners
07 oktober : 2 nieuwe aspirantbewoners
11 oktober : exit van één aspirantbewoner
12 oktober : exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op wie heb je gestemd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia![]()
juist niks doortrapts aanquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om de stemmen voor Cees, maar om het doortrapte gedoe van Gnoom
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Het is goed hoor Pezu.
Alle stemmen op Cees zijn heel begrijpelijk, want jij hebt een hekel aan Cees.
Ik vind het gedrag van Gnoom doortrapt.![]()
Gadveeerrrrrrr zie ik Benjamin even uitgebreid puisten uitknijpen. Alsof je het dan niet alleen maar erger maakt voor op de teluhviesiej. Zo'n pukkeltje ziet niemand, een mega rode uitgedrukte vlek wel.Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia![]()
Was weer net te laat voor een nieuwe TT
Iedereen maakt zich langzaam klaar voor de stemming, ze kleden zich netjes ,haren worden geknipt voor nog geen 5 minuten uitzending
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Gina met de tondeuze, hoe mooi zou het zijn als ze even uitschoot
gm ik ben er klaar voor
Volg je hart, want dat klopt....![]()
Komt omdat Talpa hier mee tikt met accounts, die weten alles.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:41 schreef Yeszie het volgende:
Wel grappig om te lezen dat er zijn die weten wat er precies gaar gebeuren.....
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia![]()
scrollennnnnquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:40 schreef Verida het volgende:
Het is goed hoor Pezu.
Ik vind het gedrag van Gnoom doortrapt.![]()
alle stemmen zijn begrijpelijk, elek reden is geldig , het is nml persoonlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:40 schreef Verida het volgende:
Het is goed hoor Pezu.
Ik vind het gedrag van Gnoom doortrapt.
Nee,dat schreef ik net ook al, ik denk dat Naomi juist een van de weinige is die haar stem geeft omdat ze het geven wil en niet mee doet met al het gekonkel,quote:
Dat kan je van Cees niet zeggen die laat zich net zo meeslepen de doortrapte ventWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh jee,..er wordt iets positiefs over Noom gezegdquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Gnoom zal wel weer gewoon 3 op Cees doen, omdat hij tegen haar praat 's morgens![]()
Niets loffelijk van Gnoom aan hoor, die doet gewoon lomp 3 op 1 persoon met een nietszeggende reden, dan is ze gewoon weer van het gesodemieter af.
En zoiets ga je natuurlijk niet van te voren ventileren, want dan sta je voor lul. En bij het stemmen straks vallen de stemmen van Gnoom dan weer gewoon in het niet bij al het gekonkel
Heel doortrapt allemaal![]()
En dat kan natuurlijk niet,
Het is me wat
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ohhhhhh dat verklaart een hoop dankjewelquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:42 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Komt omdat Talpa hier mee tikt met accounts, die weten alles.![]()
![]()
-Niet doen-
[ Bericht 97% gewijzigd door liesje1979 op 06-10-2015 11:18:55 ]There's a virus in my system
Dat jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
alle stemmen zijn begrijpelijk, elek reden is geldig , het is nml persoonlijk
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zegguuh gaaj is lekkuh prieveej kletsuh mit elkaar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
pff hou een sop joh kleuter met je gestook
Utopia![]()
Ja maar .....quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee,dat schreef ik net ook al, ik denk dat Naomi juist een van de weinige is die haar stem geeft omdat ze het geven wil en niet mee doet met al het gekonkel,
Dat kan je van Cees niet zeggen die laat zich net zo meeslepen de doortrapte vent
Het gaat over Noom en dat mag natuurlijk nietMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Cees is aan het poetsen. Wat een held. De enige die niet aan zijn uiterlijke vertoon denkt, maar aan het algehele plaatje Utopia. Een voorbeeld voor de buitenwereld zijn. Een goede uitstraling. Nicole, waar ben jij in dit verhaal?!
Utopia![]()
Eerlijk kijken heet zoietsquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja maar .....
Het gaat over Noom en dat mag natuurlijk niet
Ik moet Noom ook niet maar zie wel dat zij niet mee doet met dit gekonkel en haar stemmen geeft op wat zij voelt. Zie haar ook niet vaak met het geroddel mee doen.
Net als dat Ivan niet moet maar wel zie dat hij hard werkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Al schrijf je dat je Gnoom geweldig vindt, ga je goeie gang, het zal mij de reet roesten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh jee,..er wordt iets positiefs over Noom gezegd![]()
En dat kan natuurlijk niet,
Het is me wat
Ik probeer alleen voor mezelf duidelijk te maken waarom ik het gedrag van Gnoom achterbaks vind.
en gezellig dat jullie in ieder geval mijn post goed genoeg vinden om en masse te reageren![]()
![]()
Naomi is de slimste van die hele loods. Lekker terug het bed in om goed uitgerust voor de dag te komen tijdens de nominaties en alle ellendige voorpret aan je voorbij laten gaan.![]()
Utopia
Forum Opties Forumhop: Hop naar: