quote:
Op dinsdag 6 oktober 2015 20:53 schreef P4tje het volgende:[..]
Pas een keuken gekocht, Rotpunkt hoogglans gelakt (POWER HL) met 2cm composiet werkblad (Silestone) en Siemens apparatuur. De prijs van Superkeukens was bij mij gelijk. De Rotpunkt is van de project aanbieder, dus dat scheelde een hoop aan meerwerk.
Met dat verschil kan je beter voor de Schuller gaan, of meer offertes aanvragen bij andere zaken. Alleen met meer details is er iets zinnigs over je genoemde prijzen te zeggen.
Het ging me meer om kwaliteitsverschil tussen deze 2 keukenmerken. De opstelling en apparatuur zijn bij beide keukenwinkels nagenoeg gelijk. Bij Superkeukens moeten er nog wat stollenwanden in en enkele aanpassingen in de apparaten dus ik verwacht dat die offerte nog iets omhoog gaat. Verschil blijft toch zo'n 1200,- denk ik.
Het gaat om een opstelling in G-vorm. Met 2 hoge kasten en een bar gedeelte. Er zit een ladeblok van 1200 en een van 900 in. 2 hoekkasten waarvan 1 met uitdraaiplateau's. Alles AEG apparatuur. 3 bovenkasten (kleine) waarvan er 1 gebruikt wordt voor de afzuigkap. Een glasplaat van 2700 en composieten werkbladen van 2 cm dik. Verder zijn de maten ongeveer 2720 x 4000.
Is het de moeite om nog rond te shoppen?