Vaak dik in mijn ogen. Met van die dikke wangen ook.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:31 schreef Trashcanman het volgende:
Aha, je hebt de tekst in de OP flink uitgebreid zie ik.
Maar om antwoord op je vraag te geven: verschilt per dame. soms zijn ze erg knap, sommigen zijn alles behalve charmant, sommige zijn sympathiek en weer anderen niet..
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:30 schreef Strani het volgende:
Sommige zijn heel knap maar je krijgt er meteen een Marrokaanse schoonfamilie bij..
Wanneer zijn ze knap/quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:31 schreef Trashcanman het volgende:
Aha, je hebt de tekst in de OP flink uitgebreid zie ik.
Maar om antwoord op je vraag te geven: verschilt per dame. soms zijn ze erg knap, sommigen zijn alles behalve charmant, sommige zijn sympathiek en weer anderen niet..
Sommigen wel inderdaad.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Vaak dik in mijn ogen. Met van die dikke wangen ook.
Jij zegt het alsof het een belediging is. _-quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Vaak dik in mijn ogen. Met van die dikke wangen ook.
Geef alleen aan wat ik zie.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 01:33 schreef Snowhite22 het volgende:
[..]
Jij zegt het alsof het een belediging is. _-
Als ik de neiging heb om langer naar ze te kijken dan dat ik gemiddeld naar mensen kijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |