Ben blij dat je dit zegt, het werd wat krap in mijn kast.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
guus heeft homofantasietjes over me
je neemt duidelijk nooit de tijd ervoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hou je bek als ik de tijd ervoor neem maak ik kunstwerken
als er crap in je kast ligt moet je misschien een luier dragenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben blij dat je dit zegt, het werd wat crap in mijn kast.
Puur platonischquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
val mij niet lastig met je obsessie
kan er geen een herinnerenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:23 schreef deadprez het volgende:
mijn kunstwerken tijdens paint shit van radio klb waren beter
ik kom er wel weer bijquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben blij dat je dit zegt, het werd wat krap in mijn kast.
Had al geëdit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als er crap in je kast ligt moet je misschien een luier dragen
dan heb je m'n epische fobo nog niet gechecktquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:24 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
je neemt duidelijk nooit de tijd ervoor
had keimooie paint van mijn ui gemaaktquote:
ja ik ookquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
had keimooie paint van mijn ui gemaakt
alleen deze is okequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan heb je m'n epische fobo nog niet gecheckt
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:27 schreef JimmyDean het volgende:
Remqo moet gewoon een KLB SC stripverhaal gaan doen.
niet zo stoer gaan doen jij, boelertjequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat nou oke, is gewoon fantastisch
you ain't gotta like it coz the hood gon' love itquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
niet zo stoer gaan doen jij, boelertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |