Geen flauw idee waar je het over hebt maar er posten of hebben heus wel knappe vrouwen gepost.quote:
Idd, doen wij toch ook niet over jou, Niels?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hij heeft niks gedaan, en is er nou niet eens.
Jij komt mij de keel uitquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:05 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik bash 'm niet. Hij begint me gewoon de keel uit te hangen. That's it.
GEFELICITEERD GUUSquote:
Ik kijk er ook haast nooit in dus kan wel wat hebben gemist.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar je het over hebt maar er posten of hebben heus wel knappe vrouwen gepost.
Nou en.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:05 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik bash 'm niet. Hij begint me gewoon de keel uit te hangen. That's it.
Anders log je gewoon uit etc.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij komt mij de keel uit
Misselijk mannetje
rustig kindersquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij komt mij de keel uit
Misselijk mannetje
wch doet niksquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:03 schreef niels0 het volgende:
Peukie, boekie, slapen.
Heb me weer vermaakt. Alleen die halve gare begint me een beetje de keel uit te hangen. Gelukkig rot 'ie om half tien altijd op.
Argo is nu dus 16/17.... Had hem wat ouder ingeschat, maar mentaal is hij wel stukken jongerquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:06 schreef deadprez het volgende:
KLB / Eindelijk zestien zijn.
dit is het enige goede dat kpd voortgebracht heeft
Dat was echt grappigquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:06 schreef deadprez het volgende:
KLB / Eindelijk zestien zijn.
dit is het enige goede dat kpd voortgebracht heeft
Nee, das het grappige. Lees topic maarquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Argo is nu dus 16/17.... Had hem wat ouder ingeschat, maar mentaal is hij wel stukken jonger
Wow ben jij zijn vader of zo dat je het zo goed weetquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:07 schreef deadprez het volgende:
wrm reageerde je niet op mn felicitatie in haxball guus ik was tenminste wel op tijd
Niet gezien denk ik, sry.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:07 schreef deadprez het volgende:
wrm reageerde je niet op mn felicitatie in haxball guus ik was tenminste wel op tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |