Als ik dat guitige bekkie zie van Big John dan smelt ik gewoon, ik kan er niks aan doen.quote:
Eensch !!!quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:48 schreef Mani89 het volgende:
Nou als nu Het Schuimende Schip ook nog even Oh Gary Gary erop legt kan mijn avond niet meer stuk.
Een Afrikaanse parasiet? Heerst in Engelse kringen schijnt.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:52 schreef de_boswachter het volgende:
Phil Taylor heeft een aandoening naar het schijnt.
heaumeauquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als ik dat guitige bekkie zie van Big John dan smelt ik gewoon, ik kan er niks aan doen.
Is nog vroeg in het toernooi héquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:00 schreef Tagliano het volgende:
Het toernooi heeft maar een matige sfeer overigens op de momenten dat mijn geluid aan staat
Natuurlijk, maar had toch wel iets meer reuring verwacht als de wedstrijden er ook naar zijnquote:
Ik hoop dat ze elkaar tegenkomen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:04 schreef polderturk het volgende:
Gando zie ik als de grootste bedreiging voor MVG. Ik hoop dus dat hij er vroeg uit vliegt.
Maar het is mooier om Gando te verslaan in de finale.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:04 schreef polderturk het volgende:
Gando zie ik als de grootste bedreiging voor MVG. Ik hoop dus dat hij er vroeg uit vliegt.
Na 1 gemiste pijl alweer nee schudden, wat een walgelijke darter is dat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar wat Robert Thornton kan. Op dit toernooi laat hij vaak prima darts zien. Kruist als het goed is in de kwartfinale dan de degens met Anderson.
Is bij vrijwel elk toernooi.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:00 schreef Tagliano het volgende:
Het toernooi heeft maar een matige sfeer overigens op de momenten dat mijn geluid aan staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |