Oei, moest hij ook tot die tijd nuchter blijven?quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:39 schreef livelink het volgende:
Mijn vader zou vandaag geopereerd worden. Moest zich vanochtend vroeg al melden en kreeg om 18.00 te horen dat het niet meer door ging. Er was een transplantatie tussendoor gekomen.
Nou moet hij woensdag weer opnieuw. Je doet er niks aan, logisch dat een transplantatie altijd tussendoor kan komen, maar het is wel zenuwslopend en vermoeiend.
Gefeliciteerd!!!!quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:13 schreef laziness het volgende:
Jawel hoor. Na jaren hier in OUD klagen over wonen op 60m2 krijgen we volgende week de sleutel van ons grote mensen huis![]()
Voelt heel erg als later als ik groot ben is nu
Hij zei van niet, maar ik denk toch van wel. Ik kan me ook eigenlijk niet herinneren dat hij ooit eerder is geopereerd of zo.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:53 schreef Gaoxing het volgende:
Oh wel fijn dat ze daarover hadden nagedacht. Was hij erg zenuwachtig voor de operatie?
zo erg dat ik af en toe serieus overweeg om de boel te koop te zetten en er een appartementje voor terug te kopen. En van al het geld dat er dan aan het eind van de maand overblijft allemaal leuke dingen te doen... Ipv zorgen dat het huis op orde is, de tuin winter/lenteklaar, alle shit die we niet meer gebruiken niet in de garage/logeerkamer/op zolder staat en stress vanwege lekkende daken en meer van zulke ongein. Ik vind volwassen zijn vreselijk stom, somsquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:02 schreef livelink het volgende:
Ik woon trouwens al heel lang in een grotemensenhuis, maar stiekem verlang ik naar een appartement. Ik ben geen type voor een grotemensenhuis. In mijn dromen woon ik ook altijd weer op mijn studentenkamer. Heerlijk, alles bij de hand op een kleine ruimte.
Ja datquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:09 schreef Vanyel het volgende:
Ik huur nog steeds
En ook dat heeft nadelen
+1quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:07 schreef Sjeen het volgende:
Ik vind volwassen zijn vreselijk stom, soms
Dat ligt eraan waar je gaat wonen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 07:16 schreef Vanyel het volgende:
Een tuin mis ik ook enorm
Maar de kinderen hebben wel allebei een eigen kamer en dan is er nog een over. Voor wat ik nu betaal, krijg ik dat bij koop nooit terug, zeker niet met tuin.
Wij zijn van een woningbouwappartement naar een koopwoning gegaan en de maandlasten zijn toch echt lager na de belastingteruggave. Alleen jammer dat er 15 jaar niks aan het huis is gedaan dus er gaat wel een riant budget naar klussen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 07:16 schreef Vanyel het volgende:
Een tuin mis ik ook enorm
Maar de kinderen hebben wel allebei een eigen kamer en dan is er nog een over. Voor wat ik nu betaal, krijg ik dat bij koop nooit terug, zeker niet met tuin.
Tof. Groter ook?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:17 schreef Dot. het volgende:
[..]
Wij zijn van een woningbouwappartement naar een koopwoning gegaan en de maandlasten zijn toch echt lager na de belastingteruggave. Alleen jammer dat er 15 jaar niks aan het huis is gedaan dus er gaat wel een riant budget naar klussen.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:17 schreef Dot. het volgende:
Oh ja, in Utrecht gaat dat idd lastig wordenVrienden van me hebben er net een huis gekocht en die hebben 4x boven de vraagprijs moeten bieden voor ze iets hadden. Te idioot voor woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |