Twitter is die andere kant op.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:54 schreef -supergirl- het volgende:
I should never be left alone with my mind for too long.
#psycho #insanity
Nee, dan juist bier.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wijn enkel op dagen wanneer je een bh draagt zeker?
Vrouwen verzinnen wel vaker van dat soort smoesjes als ze bij jou zijn ofniequote:Op maandag 5 oktober 2015 21:49 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja maar slapen met een BH aan is toch niet gezond ivm doorbloeding. Dat is mij verteld. Of is het een smoes dat ze dat ding altijd gelijk uitdoen in bed.
Vrouwen laten expres drinken over hun kleren vallen zodat ze naakt in Niels zijn buurt kunnen zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vrouwen verzinnen wel vaker van dat soort smoesjes als ze bij jou zijn ofnie
Je moest 'ns weten. Vind je opeens lingerie in je kledingkast terwijl ze echt alleen maar zijn komen eten.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vrouwen verzinnen wel vaker van dat soort smoesjes als ze bij jou zijn ofnie
Hoezo?quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Meloewa is dus overduidelijk gezakt
Weet zeker dat een paar mensen het wel geloven.quote:
En als je over straat loopt dan laat je vast overal een slakkenspoor achter.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:58 schreef niels0 het volgende:
[..]
Je moest 'ns weten. Vind je opeens lingerie in je kledingkast terwijl ze echt alleen maar zijn komen eten.
Ja dat denk ik ookquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Anders had ze het allang hier gepost gok ik
Hoe is dit NSFWquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:05 schreef HPLC het volgende:
Zo, nog even kijken of het strand er nog ligt
Vrouw masturbeert op vol strand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |