Mij heb je er niet mee. Jezelf wel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:36 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik ben inderdaad eigenwijs. Sorry.
doe jezelf (en ons) een plezier en neem tijd voor jezelf. even goed in de spiegel kijken, enzo. misschien leer je er wat van, is dit allemaal niet voor niets geweest.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:36 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik ben inderdaad eigenwijs. Sorry.
Ik vraag mezelf af wat ik in deze situatie fout heb gedaan, maar ik weet het serieus niet. Behalve dat ik te overdreven was met mijn berichtje misschien.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:38 schreef perro. het volgende:
[..]
doe jezelf (en ons) een plezier en neem tijd voor jezelf. even goed in de spiegel kijken, enzo. misschien leer je er wat van, is dit allemaal niet voor niets geweest.
Klopt, maar toen ik na ging denken leek het mij niet verkeerd om gewoon mijn excuses aan te bieden voor m'n actie van vrijdag, nl. dat ik vrij direct was dat ik op seks aanstuurde. En hij daar blijkbaar niet op zat te wachten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mij heb je er niet mee. Jezelf wel.
Ik weet niet hoe je "in het echt" bent, maar je komt erg hebberig over. Ik kan zelf ook niet zo goed tegen meisjes die zo zijn. Je had jezelf meer verleidelijker kunnen gedragen. Zorg ervoor dat hij jou wil en iets voor je over wil hebben en doe pas iets initiems als je weet dat hij om je geeft. Dat is supermoeilijk, dat is namelijk precies dezelfde steen waar ik zelf ook altijd weer tegen aan bots. Maar het is wel belangrijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:06 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik vraag mezelf af wat ik in deze situatie fout heb gedaan, maar ik weet het serieus niet. Behalve dat ik te overdreven was met mijn berichtje misschien.
Ik zou zeggen, maak je niet te veel druk. Of ben je helemaal verliefd?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:14 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Klopt, maar toen ik na ging denken leek het mij niet verkeerd om gewoon mijn excuses aan te bieden voor m'n actie van vrijdag, nl. dat ik vrij direct was dat ik op seks aanstuurde. En hij daar blijkbaar niet op zat te wachten.
Ik ben niet superverliefd maar vind hem leuk. Maar druk maken heeft inderdaad geen enkele zin, ik ben benieuwd of ik nog een berichtje krijg en anders is het lullig maar helaas.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, maak je niet te veel druk. Of ben je helemaal verliefd?
Als hij niet verder wilde omdat hij zuch onzeker voelde, heeft je ietwat zware berichtje niet geholpen. Weglopen is dan de makkelijkste optie.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:02 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik weet niet wat ik nu fout heb gedaan, dus wat ik fout heb gedaan. Te opdringerig wellicht, hoewel ik dat eigenlijk ook niet reëel vind aangezien hij degene was die contact zocht.
Verder, als vrouw is het over het algemeen makkelijker versieren dan als manquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:05 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik ben niet superverliefd maar vind hem leuk. Maar druk maken heeft inderdaad geen enkele zin, ik ben benieuwd of ik nog een berichtje krijg en anders is het lullig maar helaas.
Bedankt voor deze hartverwarmende reactie, ik ga ermee aan de slag.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:55 schreef Steef121 het volgende:
Hij vindt je niet aantrekkelijk genoeg.
Een rationele denkwijze verwachten bij TSquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als hij niet verder wilde omdat hij zuch onzeker voelde, heeft je ietwat zware berichtje niet geholpen. Weglopen is dan de makkelijkste optie.
Ik heb het expres niet dramatisch gebracht. Hij is afgeknapt. Vrijdag, maar waarom dat is kom ik niet achter gok ik.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:37 schreef madeliefff het volgende:
aangezien het zolang duurde voordat hij je zoende lijkt me dat hij wel van het rustig aan doen is... dit of omdat hij iemand niet gelijk leuk vind en dit tijd nodig heeft of omdat hij wat verlegen is. In beide gevallen moet je er dus niet zo op springen gelijk lol. Alhoewel ik het sws nogal snel vind om gelijk na de eerste keer zoenen seks te hebben maar goed er zijn genoeg mensen die dat doen.
Maar ik vind het wat overdreven als hij er dan gelijk op af zou knappen. Als dat zo is en je niks meer van hem hoort denk ik dat hij je sws al niet leuk genoeg vond of hij gewoon te onzeker is.
en aangeven dat je ergens mee zit is niet erg verder maar ik heb zo het idee dat je het gelijk op een hele dramatische manier doet, zo kom je hier ook over namelijk.
Werd tijd, bonne chance.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:58 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Bedankt voor deze hartverwarmende reactie, ik ga ermee aan de slag.
Oh really? Je bent aan het rebounden, ontkent dat en dan is deze kerel die daar door heen prikt de lul in dit verhaalquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:43 schreef Fotolijstjes het volgende:
Het is niet netjes afgesloten op deze manier.
Waarom zo venijnig tegen TS?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Een rationele denkwijze verwachten bij TS
Dit.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:09 schreef PeterGliffin het volgende:
Deze jongen Is gewoon een baas. Hij heeft je zover gekregen dat je er bijna om gaat smeken.
O nee joh? Goed dat je het aangeeft. Daar hebben mannen over het algemeen namelijk helemaaal geen ervaring mee - met een vrouw die om wat voor reden dan ook geen zin heeft. En trouwens, veel vrouwen kennen dat ook niet bij mannen. Ik denk dat je de enige bent. Wat uniek. Begrijpelijk dat dit enorme impact heeft. Toch fijn dat je bereid bent dit novum in de menselijke interactie online te delen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:19 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Het klinkt grappig, maar het is best een soort van afwijzing. En dus niet heel erg prettig om mee te maken.
quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:01 schreef mergbot het volgende:
Ik snap jou niet. Deze jongen lijkt me wel eerlijk en betrouwbaar, je hebt eindelijk een normale jongen gevonden, gefeliciteerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |