Je hebt die foto gezien?quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:31 schreef Paper_Tiger het volgende:
Was ik maar die jongen. 45 seconden is wel erg kort.

Ziet er altijd nog veel beter uit dan ik. Waarom altijd dat gekots op basis van een foto?quote:
Joch woont blijkbaar bij zijn pa. Gaat naar ma en ontmoet daar de milf. Wat doet de milf bij ma? Het doet vermoeden dat ma er nogal jong bij was.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 04:58 schreef George_Zina het volgende:
Jochie (14) neukt milf van 27
[ afbeelding ]
De milf in kwestie (foto: St Mary’s Police Dpt.)
Toen het ventje onlangs op bezoek was bij zijn moeder, sloeg daar de vonk over. Harden wist het kereltje te verleiden. Eenmaal bij haar thuis, werd het jochie door de milf ontknaapt.
Vertel eens, hoe ga jij op een niet-oppervlakkige manier mensen beoordelen op hun uiterlijk?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 05:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ziet er altijd nog veel beter uit dan ik. Waarom altijd dat gekots op basis van een foto?![]()
![]()
Oppervlakkige mensenx oneindig
Maar dat terzijde, wat moet een vrouw in godsnaam met een jonger jongetje? Nooit iets van begrepen.
Ik liet op 6 jarige leeftijd ook de oppas alle hoeken van mijn slaapkamer zien.quote:
Als ik me aangetrokken voor tot een man, dan voel ik dat in mijn buik/maag. Heeft voor mij niets met opwinding (als in de zin van willen masturberen om het zo maar even te zeggen) te maken. Sowieso spelen er veel meer dingen mee. Bv. hoe beweegt iemand, wat doet zijn of haar oogopslag met je, houd je van de klank van zijn of haar lach en geur etc. om maar even een voorbeeld te noemen. Heeft voor mij niks te maken met een één of ander plaatje of ik warm kan worden van iemand. Aantrekkingskracht draait uiteindelijk toch om zintuigen? Ik zou zo gevoelens kunnen krijgen voor een ''lelijke oude kerel''. Waar andere vrouwen zowat flauwvallen van foto's van gespierde foto modellen kan ik daar geen gevoel bij krijgen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:48 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Vertel eens, hoe ga jij op een niet-oppervlakkige manier mensen beoordelen op hun uiterlijk?
Of doe je dat niet? je wordt opgewonden van enkel en alleen karakter?
Nee, je kunt je niet aangetrokken voelen tot een lelijk iemand. Tenzij je aseksueel bent.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:20 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Als ik me aangetrokken voor tot een man, dan voel ik dat in mijn buik/maag. Heeft voor mij niets met opwinding (als in de zin van willen masturberen om het zo maar even te zeggen) te maken. Sowieso spelen er veel meer dingen mee. Bv. hoe beweegt iemand, wat doet zijn of haar oogopslag met je, houd je van de klank van zijn of haar lach en geur etc. om maar even een voorbeeld te noemen. Heeft voor mij niks te maken met een één of ander plaatje of ik warm kan worden van iemand. Aantrekkingskracht draait uiteindelijk toch om zintuigen? Ik zou zo gevoelens kunnen krijgen voor een ''lelijke oude kerel''. Waar andere vrouwen zowat flauwvallen van foto's van gespierde foto modellen kan ik daar geen gevoel bij krijgen.
Maar hoe verklaar je het dan als ''lelijke'' mensen voor elkaar vallen? Of dat iemand gevoelens krijgt voor een ''lelijk'' iemand? Zijn die dan allemaal aseksueel? Maar smaken verschillen toch ook gewoon? Sowieso zijn innerlijke aantrekkingskracht en seksuele aantrekkingskracht (waar iemand geil van wordt) toch 2 totaal verschillende dingen?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:21 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Nee, je kunt je niet aangetrokken voelen tot een lelijk iemand. Tenzij je aseksueel bent.
Het is een wetenschappelijk gegeven dat je je niet aangetrokken kan voelen tot iemand die jij lelijk vindt. Let op: op seksueel gebied. Wel kun je geborgenheid bij zo'n iemand voelen. Als dat genoeg voor je is, dan kun je een relatie aangaan met zo'n iemand. Maar voor de meeste mensen is seks toch een belangrijk iets.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Maar hoe verklaar je het dan als ''lelijke'' mensen voor elkaar vallen? Of dat iemand gevoelens krijgt voor een ''lelijk'' iemand? Zijn die dan allemaal aseksueel? Maar smaken verschillen toch ook gewoon? Sowieso zijn innerlijke aantrekkingskracht en seksuele aantrekkingskracht (waar iemand geil van wordt) toch 2 totaal verschillende dingen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |