abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 december 2015 @ 19:31:07 #151
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_158335681
Was ik maar die jongen. 45 seconden is wel erg kort.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_158335765

verovering :?
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  vrijdag 18 december 2015 @ 19:34:49 #153
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_158335776
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 19:31 schreef Paper_Tiger het volgende:
Was ik maar die jongen. 45 seconden is wel erg kort.
Je hebt die foto gezien? :')
  vrijdag 18 december 2015 @ 19:35:34 #154
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_158335794
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 19:34 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Je hebt die foto gezien? :')
Oei.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_158853709
Mama (36) heeft trio met 15-jarigen

In Engeland is deze week het proces begonnen tegen ene Caroline Lea. De 36-jarige moeder van drie zoons uit Blackpool heeft namelijk een triootje gehad met twee vijftienjarige jongens. Een derde leeftijdsgenootje werd door de dame in kwestie aangerand.

Het verhaal neemt ons mee naar de periode tussen december 2013 en maart 2014. Lea's huis vormde destijds een waar walhalla voor bronstige pubers. Dit was dé plek voor je drank, wiet en speed.

De drie jongens uit het verhaal waren vaste bezoekers van het drugshol. Een van hen had zelfs een seksrelatie met de vrouw. Hij werd verleid toen hij met haar televisie keek. Zij begon hem te zoenen, maar hij duwde haar weg.

Daarna begon hij het toch lekker te vinden, waarna hij regelmatig even aanwipte voor een nummertje. Als hij te moe was en geen zin had in seks, gaf Lea hem speed. Hierna was het ventje weer klaarwakker om de geile milf aan zijn spermaspeer te rijgen.

Op een dag was deze knul samen met een mattie te gast bij Lea om een jonko te smoken. Een van de pubers stelde brutaal voor om een triootje te doen. Daar had de vrouw wel oren naar, waarna het trio vertrok naar haar slaapkamer.

Lea, slechts gehuld in een topje en korte broek, verwende de jochies eerst met een pijpbeurt. Keurig werkte zij een voor een af. Vervolgens reed de moeder zich klaar op de kloppende roedes van beide jongens.

De derde knul werd ook door de Engelse lastiggevallen. In slechts een slipje en T-shirt bereed Lea het arme jochie. Hij liet echter duidelijk merken dat hij niet van haar avances was gediend.

Lea moet nu terechtstaan voor zeven gevallen van seks met een minderjarige. Zij ontkent echter alle aantijgingen. De rechtszaak zal nog zeker twee weken in beslag nemen.

Update 18.44 uur:
En we hebben beeld! En ja, naar goed, Engels gebruik is de dame in kwestie een foeilelijk mokkel. We wensen de betrokkenen dan ook alle sterkte toe.

Bron
pi_158853714
Arme jongens
pi_158853999
.
pi_158854083
Waar zijn de nice roepers nu?
pi_158854137
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:04 schreef FL_Freak het volgende:
Waar zijn de nice roepers nu?
Dit keer is het Charleroi

pi_160332658
Jochie (14) neukt milf van 27

160229_3926_kristeen_harden_1455251217909_1547308_ver1.0_640_360.jpg
De milf in kwestie (foto: St Mary’s Police Dpt.)

Een 14-jarige ventje uit St Mary’s, in de Amerikaanse staat Georgia, heeft ene Kristeen Harden aan zijn batsbajonet geregen. Deze 27-jarige dame blijkt een behoorlijke milf.

Toen het ventje onlangs op bezoek was bij zijn moeder, sloeg daar de vonk over. Harden wist het kereltje te verleiden. Eenmaal bij haar thuis, werd het jochie door de milf ontknaapt.

De zaak kwam aan het licht toen vaderlief een geile conversatie tussen zijn zoon en Harden ontdekte via Facebook. De blondine in kwestie heeft bekend seks te hebben gehad met de jongen. Zij loopt de kans voor 25 jaar op water en brood te moeten.

Bron
  dinsdag 1 maart 2016 @ 05:08:39 #161
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_160332675
quote:
13s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 14:45 schreef joshi-hiroshi het volgende:
[ afbeelding ]

Vies wijf :r :r :r
Ziet er altijd nog veel beter uit dan ik. Waarom altijd dat gekots op basis van een foto? :N :N :N

Oppervlakkige mensen :r x oneindig

Maar dat terzijde, wat moet een vrouw in godsnaam met een jonger jongetje? Nooit iets van begrepen.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 07:22:20 #162
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_160332882
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 04:58 schreef George_Zina het volgende:
Jochie (14) neukt milf van 27

[ afbeelding ]
De milf in kwestie (foto: St Mary’s Police Dpt.)

Toen het ventje onlangs op bezoek was bij zijn moeder, sloeg daar de vonk over. Harden wist het kereltje te verleiden. Eenmaal bij haar thuis, werd het jochie door de milf ontknaapt.
Joch woont blijkbaar bij zijn pa. Gaat naar ma en ontmoet daar de milf. Wat doet de milf bij ma? Het doet vermoeden dat ma er nogal jong bij was.
Onder het oog van ma wordt het joch door de milf verleid. Een ies koeltoer dingetje van Amerikaanse tokkies?
Op een ouwe fiets mot je 't lere...
pi_160334108
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 05:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ziet er altijd nog veel beter uit dan ik. Waarom altijd dat gekots op basis van een foto? :N :N :N

Oppervlakkige mensen :r x oneindig

Maar dat terzijde, wat moet een vrouw in godsnaam met een jonger jongetje? Nooit iets van begrepen.
Vertel eens, hoe ga jij op een niet-oppervlakkige manier mensen beoordelen op hun uiterlijk?

Of doe je dat niet? je wordt opgewonden van enkel en alleen karakter?
pi_160334347
quote:
6s.gif Op maandag 5 oktober 2015 19:21 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Bron

Nice of nice?
Ik liet op 6 jarige leeftijd ook de oppas alle hoeken van mijn slaapkamer zien.

Hupakee en weg !!
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  dinsdag 1 maart 2016 @ 10:20:22 #165
157031 roosjeroosje1988
pi_160334615
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 09:48 schreef hardewerker3 het volgende:

[..]

Vertel eens, hoe ga jij op een niet-oppervlakkige manier mensen beoordelen op hun uiterlijk?

Of doe je dat niet? je wordt opgewonden van enkel en alleen karakter?
Als ik me aangetrokken voor tot een man, dan voel ik dat in mijn buik/maag. Heeft voor mij niets met opwinding (als in de zin van willen masturberen om het zo maar even te zeggen) te maken. Sowieso spelen er veel meer dingen mee. Bv. hoe beweegt iemand, wat doet zijn of haar oogopslag met je, houd je van de klank van zijn of haar lach en geur etc. om maar even een voorbeeld te noemen. Heeft voor mij niks te maken met een één of ander plaatje of ik warm kan worden van iemand. Aantrekkingskracht draait uiteindelijk toch om zintuigen? Ik zou zo gevoelens kunnen krijgen voor een ''lelijke oude kerel''. Waar andere vrouwen zowat flauwvallen van foto's van gespierde foto modellen kan ik daar geen gevoel bij krijgen.
pi_160334634
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 10:20 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Als ik me aangetrokken voor tot een man, dan voel ik dat in mijn buik/maag. Heeft voor mij niets met opwinding (als in de zin van willen masturberen om het zo maar even te zeggen) te maken. Sowieso spelen er veel meer dingen mee. Bv. hoe beweegt iemand, wat doet zijn of haar oogopslag met je, houd je van de klank van zijn of haar lach en geur etc. om maar even een voorbeeld te noemen. Heeft voor mij niks te maken met een één of ander plaatje of ik warm kan worden van iemand. Aantrekkingskracht draait uiteindelijk toch om zintuigen? Ik zou zo gevoelens kunnen krijgen voor een ''lelijke oude kerel''. Waar andere vrouwen zowat flauwvallen van foto's van gespierde foto modellen kan ik daar geen gevoel bij krijgen.
Nee, je kunt je niet aangetrokken voelen tot een lelijk iemand. Tenzij je aseksueel bent.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 10:31:10 #167
157031 roosjeroosje1988
pi_160334826
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 10:21 schreef hardewerker3 het volgende:

[..]

Nee, je kunt je niet aangetrokken voelen tot een lelijk iemand. Tenzij je aseksueel bent.
Maar hoe verklaar je het dan als ''lelijke'' mensen voor elkaar vallen? Of dat iemand gevoelens krijgt voor een ''lelijk'' iemand? Zijn die dan allemaal aseksueel? Maar smaken verschillen toch ook gewoon? Sowieso zijn innerlijke aantrekkingskracht en seksuele aantrekkingskracht (waar iemand geil van wordt) toch 2 totaal verschillende dingen?
pi_160335381
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 10:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Maar hoe verklaar je het dan als ''lelijke'' mensen voor elkaar vallen? Of dat iemand gevoelens krijgt voor een ''lelijk'' iemand? Zijn die dan allemaal aseksueel? Maar smaken verschillen toch ook gewoon? Sowieso zijn innerlijke aantrekkingskracht en seksuele aantrekkingskracht (waar iemand geil van wordt) toch 2 totaal verschillende dingen?
Het is een wetenschappelijk gegeven dat je je niet aangetrokken kan voelen tot iemand die jij lelijk vindt. Let op: op seksueel gebied. Wel kun je geborgenheid bij zo'n iemand voelen. Als dat genoeg voor je is, dan kun je een relatie aangaan met zo'n iemand. Maar voor de meeste mensen is seks toch een belangrijk iets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')