Zeker.quote:
En al die verplegers, agenten, ondernemers, et cetera. Nog even en iedereen stemt D66.quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:46 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Zeker.
Ga zelf maar eens na: onder juristen bijvoorbeeld bevinden zich heel veel rasechte D66'ers. Als er één beroepgsgroep is die baat heeft bij zoveel mogelijk multikul-ellende, dan zijn het de juristen wel. Zonder de multicriminaliteit zou de meerderheid van de juristen niet eens een baan hebben!
Wel duidelijk de intellectuele bovenlaag van de samenleving, daar in Almere.quote:
Het heeft ook wel iets dat juist een Marokkaan zegt dat hij met neersteken geen problemen heeft.quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wel duidelijk de intellectuele bovenlaag van de samenleving, daar in Almere.
Bedoel je vlak boven dat stukje waarin een 'forse' Nederlandse man hetzelfde zegt?quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:24 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het heeft ook wel iets dat juist een Marokkaan zegt dat hij met neersteken geen problemen heeft.
Ah man dat is gewoon een racist enzo.quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:26 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Bedoel je vlak boven dat stukje waarin een 'forse' Nederlandse man hetzelfde zegt?
Ik vind die ene reactie van 'ik hoop dat u wordt verkracht door een islamiet' wel grappig. Ik kan me niet eens voorstellen wat er dan in je hersenpan omgaat als je zo reageert op iemand met een bordje 'vluchtelingen welkom'.quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:27 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ah man dat is gewoon een racist enzo.
Ik denk dat dat vooral frustratie is gecombineerd met domheid.quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:30 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik vind die ene reactie van 'ik hoop dat u wordt verkracht door een islamiet' wel grappig. Ik kan me niet eens voorstellen wat er dan in je hersenpan omgaat als je zo reageert op iemand met een bordje 'vluchtelingen welkom'.
Mogelijk is diegene zelf verkracht door een islamiet, of diens vrouw of dochter (niet geheel ondenkbeeldig, dat gebeurt in Nederland immers elke dag wel een paar keer). En ja, dan is het niet zo gek om de veroorzaker van je ellende hetzelfde toe te wensen. Zo werkt dat nu eenmaal.quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:30 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik vind die ene reactie van 'ik hoop dat u wordt verkracht door een islamiet' wel grappig. Ik kan me niet eens voorstellen wat er dan in je hersenpan omgaat als je zo reageert op iemand met een bordje 'vluchtelingen welkom'.
quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:36 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Mogelijk is diegene zelf verkracht door een islamiet, of diens vrouw of dochter (niet geheel ondenkbeeldig, dat gebeurt in Nederland immers elke dag wel een paar keer).
Nouja, dat denk ik wel ja. Maar zelfs al zou het maar de helft zijn, dan klopt mijn bewering van een paar keer per dag dus vrijwel precies. Immers, 1485 / 2 = 742 en dat is dus net iets meer dan 2x per dag.quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:54 schreef Ludachrist het volgende:
[..]___!!!! Ik neem aan dat jij cijfers hebt voor dit soort beweringen? In 2012 werden er bijvoorbeeld 1485 verkrachtingszaken geregistreerd (en dat aantal loopt al jaren terug), waardoor íedere verkrachting in Nederland door een islamiet moet worden begaan?
En die verkrachters zijn allemaal islamieten?quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:04 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Nouja, dat denk ik wel ja. Maar zelfs al zou het maar de helft zijn, dan klopt mijn bewering van een paar keer per dag dus vrijwel precies. Immers, 1485 / 2 = 742 en dat is dus net iets meer dan 2x per dag.
Volgens CBS is in 2013 1/3e van de geweldsmisdrijven (onder andere verkrachtingen, maar vallen ook andere zaken onder) begaan door een niet-westerse allochtoon.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:04 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Nouja, dat denk ik wel ja. Maar zelfs al zou het maar de helft zijn, dan klopt mijn bewering van een paar keer per dag dus vrijwel precies. Immers, 1485 / 2 = 742 en dat is dus net iets meer dan 2x per dag.
De onzekere boze blanke man die de afgelopen tientallen jaren zo enorm zwaar het slachtoffer is van van alles zou zulke dingen nooit doen natuurlijk.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Sterker nog, volgens hpeopjes is élke verkrachter een islamiet.
Natuurlijk niet. Sterker nog, als je de cijfers van voor de migratie erbij pakt (1930 ongeveer) zul je zien dat er geen enkele verkrachting plaatsvond in Nederland.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De onzekere boze blanke man die de afgelopen tientallen jaren zo enorm zwaar het slachtoffer is van van alles zou zulke dingen nooit doen natuurlijk.
quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:54 schreef Nintex het volgende:
Het gaat hommeles worden in Duitsland, op Twitter gaat het los over een dodelijk slachtoffer na een brand in een AZC.
In Einsiedel hebben ~500 mensen een weg geblokkeerd richting een AZC waar mensen naartoe zouden worden gebracht.
Ik denk dat hpeopjes de andere verkrachtingszaken toeschrijft aan mensen die links gestemd hebben.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Volgens CBS is in 2013 1/3e van de geweldsmisdrijven (onder andere verkrachtingen, maar vallen ook andere zaken onder) begaan door een niet-westerse allochtoon.
Als jij andere cijfers hebt zie ik ze graag. Gelieve niet te komen met "(s)linkse verdraaiing van de feiten!" tenzij je zelf andere feiten kunt presenteren.
Het aard van het beestje krijg je er natuurlijk niet zomaar uit. Het verzet zal waarschijnlijk in Duitsland starten.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:54 schreef Nintex het volgende:
Het gaat hommeles worden in Duitsland, op Twitter gaat het los over een dodelijk slachtoffer na een brand in een AZC.
In Einsiedel hebben ~500 mensen een weg geblokkeerd richting een AZC waar mensen naartoe zouden worden gebracht.
Allemaal te danken aan Frau Merkel.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:54 schreef Nintex het volgende:
Het gaat hommeles worden..quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:54 schreef Nintex het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |