Helaas spelen we volgende week die wedstrijden en niet over 5 jaar.quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Makkelijk dit. Ik ben denk ik ouder dan jij
Ik durf mijn hand in het vuur te steken dat tete, Bazoer en Riedewald over 5 jaar gevestigde spelers zijn.
Top wedstrijden man zet dat EK uit je hoofd. Lekker zonder druk spelen in Astana. Heerlijk man.quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het zijn geen plezierwedstrijdjes tegen de lokale FC Knudde. Kom op zeg. Het zijn topwedstrijden die ook daadwerkelijk ergens over gaan. Het zou - nog steeds - een schande zijn als Nederland zich niet kwalificeert en dat is nog steeds een mogelijkheid. Je slaat jezelf toch voor je kop als je door een fout van zo'n jonkie het EK misloopt?
En kom niet aan met "we hebben er niets te zoeken". Alleen al het economische argument. Maar daarnaast is meedoen áltijd beter dan niet meedoen. Zeker op een EK met zo veel landen en dus meer zwakke tegenstanders.
Nee maar het leven gaat wel gewoon door na volgende week ongeacht de uitslag. Zijn ze die ervaring alweer rijker. Kan nog weleens van pas komen als ze in 2022 1-0 achterstaan in de kwartfinale, 80e minuut.quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:04 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Helaas spelen we volgende week die wedstrijden en niet over 5 jaar.
quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee maar het leven gaat wel gewoon door na volgende week ongeacht de uitslag. Zijn ze die ervaring alweer rijker. Kan nog weleens van pas komen als ze in 2022 1-0 achterstaan in de kwartfinale, 80e minuut.
Iedereen zou liever wel dan niet gaan. Van de spelers tot de fans tot de materiaalman. Onzinnig om te doen alsof dat niet zou spelen. Of is dit alvast indekken voor als het weer mis gaat?quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Top wedstrijden man zet dat EK uit je hoofd. Lekker zonder druk spelen in Astana. Heerlijk man.
Eerlijk gezegd, zou ik niet weten waar we ons anders aan vast te houden. Zoals gezegd is de generatie die het nu zou moeten doen dikke ruk. Dus wat moeten we anders?quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:08 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Ik hou het er maar op dat je te veel FM hebt gespeeld.
Die is helemaal niet dikke ruk. Gaan ze fluitend wereldkampioen worden? Nee. Maar ze kunnen écht wel beter dan wat nu getoond wordt. Combinatie van druk en verschrikkelijk slechte coaching.quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, zou ik niet weten waar we ons anders aan vast te houden. Zoals gezegd is de generatie die het nu zou moeten doen dikke ruk. Dus wat moeten we anders?
Uitzitten en accepteren. Voor 1974 stelden we ook geen ruk voor en na 1974 hebben we genoeg zwakke periodes en generaties gehad. Komt vanzelf wel weer goed.quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, zou ik niet weten waar we ons anders aan vast te houden. Zoals gezegd is de generatie die het nu zou moeten doen dikke ruk. Dus wat moeten we anders?
Tuurlijk, een EK zonder Nederland is geen kut waard voor mij.quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iedereen zou liever wel dan niet gaan. Van de spelers tot de fans tot de materiaalman. Onzinnig om te doen alsof dat niet zou spelen. Of is dit alvast indekken voor als het weer mis gaat?
Ja maar dan wil je middelmaat erbij halen waarmee we het ook niet gaan halen, wat hebben we daar nu aan?quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:13 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Uitzitten en accepteren. Voor 1974 stelden we ook geen ruk voor en na 1974 hebben we genoeg zwakke periodes en generaties gehad. Komt vanzelf wel weer goed.
Het is een beetje te laat om daar nu nog wat aan te veranderen lijkt me.quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die is helemaal niet dikke ruk. Gaan ze fluitend wereldkampioen worden? Nee. Maar ze kunnen écht wel beter dan wat nu getoond wordt. Combinatie van druk en verschrikkelijk slechte coaching.
Je zei zelf dat de gifbeker nog niet leeg is, waarom zouden we onze talenten die beker leeg laten drinken? Laat de oudere generaties het maar doen, zij hebben ons in deze puinhoop gebracht.quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja maar dan wil je middelmaat erbij halen waarmee we het ook niet gaan halen, wat hebben we daar nu aan?
Doe eens iets optimistischer.quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is een beetje te laat om daar nu nog wat aan te veranderen lijkt me.
Dat doet dat apatische zooitje zo, het maakt ze geen flikker uit. Geen honger, alles al gezien en multimiljonairs. Het zal ze een worst wezen joh.quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:17 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Je zei zelf dat de gifbeker nog niet leeg is, waarom zouden we onze talenten die beker leeg laten drinken? Laat de oudere generaties het maar doen, zij hebben ons in deze puinhoop gebracht.
Ja en welke spelers dan wel?quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doe eens iets optimistischer.
Winnen van Kazachstan gaat gewoon gebeuren. Wordt vast geen mooie wedstrijd, misschien wordt het krapjes, maar dat wordt gewonnen. Ondertussen verliest Turkije bij Tsjechië. De Turken zijn, zoals je tegen Nederland gezien hebt, verschrikkelijk zwak. Tsjechië wil de goede reeks doortrekken en speelt prima voetbal.
Dan komt het al op Tsjechië - Nederland aan wie er door gaat. Dát is druk. Daar moet je geen spelers neerzetten die daar niet mee om kunnen gaan, of waarvan je dat nog niet weet.
Spelers die meer dan 10 wedstrijden op het hoogste niveau in de benen hebben.quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja en welke spelers dan wel?
Ja zoals wie tov El Ghazi dan? Promes ligt eruit, Robben ligt eruit.quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:23 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Spelers die meer dan 10 wedstrijden op het hoogste niveau in de benen hebben.
Virgil van Dijk is bijvoorbeeld een speler die groter is, sterker, ouder en ervaring heeft in een buitenlandse competitie. Waarom die zijn debuut nog moet maken is me écht een raadsel gezien de prutsers die er wel mogen staan, al een hele tijd.quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja en welke spelers dan wel?
Die gaat gewoon basis staan uiteraard. Speelde geweldig tegen Chelsea.quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Virgil van Dijk is bijvoorbeeld een speler die groter is, sterker, ouder en ervaring heeft in een buitenlandse competitie. Waarom die zijn debuut nog moet maken is me écht een raadsel gezien de prutsers die er wel mogen staan, al een hele tijd.
Hij is nu voor het eerst opgeroepen geloof ik. Een stap in de goede richting.
Narsingh is zowaar beter in vorm dan El Ghazi. El Ghazi laat echt he-le-maal niks zien de afgelopen weken.quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja zoals wie tov El Ghazi dan? Promes ligt eruit, Robben ligt eruit.
Bazoer komt razendsnel, Riedewald ook (ze zullen beiden geen basis staan)
Ik zie ook graag goede spelers maar die liggen niet bepaald voor het oprapen.
Narsingh? Kom op man die heeft hoogstpersoonlijk 4 100% kansen verneukt de laatste interlands. Die moet nooit never meer worden opgeroepen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:26 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Narsingh is zowaar beter in vorm dan El Ghazi. El Ghazi laat echt he-le-maal niks zien de afgelopen weken.
Nigel de Jong op het middenveld. Geen basisklant bij Milan, maar hij speelt genoeg om fit te zijn en die weet precies wat er nodig is.quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die gaat gewoon basis staan uiteraard. Speelde geweldig tegen Chelsea.
En verder?
De Jong werd door het hele land weggehoond na Turkije-thuis en Ijsland-uit en is veelal vergane glorie.quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nigel de Jong op het middenveld. Geen basisklant bij Milan, maar hij speelt genoeg om fit te zijn en die weet precies wat er nodig is.
Slachtoffer van de beroerde opstelling imo. Die werd compleet aan zijn lot overgelaten in die wedstrijden.quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De Jong werd door het hele land weggehoond na Turkije-thuis en Ijsland-uit en is veelal vergane glorie.
Bazoer in de basis sluit ik anders niet uit, als vervanger van Klaassen voor de 6 positie (denk ik zo)quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Bazoer komt razendsnel, Riedewald ook (ze zullen beiden geen basis staan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |