abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 oktober 2015 @ 19:37:33 #26
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_156601563
Etlettik de Bilbao
Ik ben inmiddels overleden.
  Redactie Sport zondag 4 oktober 2015 @ 19:37:56 #27
274204 crew  Mexicanobakker
pi_156601572
Ziyech heeft bloedvorm.

Lijkt wel een wielrenner.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zondag 4 oktober 2015 @ 19:38:08 #28
274204 crew  Mexicanobakker
pi_156601578
Hee, Arno geeft commentaar bij AZ.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_156601580
Arno bij AZ O+.
  zondag 4 oktober 2015 @ 19:38:09 #30
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_156601581
WOP WOP WOP
Ik ben inmiddels overleden.
pi_156601585
Arno :')
  zondag 4 oktober 2015 @ 19:38:28 #32
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_156601587
Arno, wat een verassing
pi_156601591
Drommel in Oranje
  Redactie Sport zondag 4 oktober 2015 @ 19:38:46 #34
274204 crew  Mexicanobakker
pi_156601596
Ik vind Arno dus echt minder erg dan Jan Roelfs.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_156601600
Hasj, coke en pillen
  Redactie Sport zondag 4 oktober 2015 @ 19:39:03 #36
274204 crew  Mexicanobakker
pi_156601606
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 19:38 schreef Ties02 het volgende:
Hasj, coke en pillen
Haps, coke en pillen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_156601610
haps
Feyenoord Rotterdam
pi_156601616
Arno is kritisch op de spelers van zijn club.
pi_156601620
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Haps, coke en pillen.
xD
pi_156601638
Eigenlijk boeit deze wedstrijd me niets
  zondag 4 oktober 2015 @ 19:40:10 #41
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_156601642
Hey Arno pretendeert dat de spits van AZ geen goals maakt. Die zal dus zo wel scoren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Sport zondag 4 oktober 2015 @ 19:40:18 #42
274204 crew  Mexicanobakker
pi_156601646
Jansen jansen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 4 oktober 2015 @ 19:40:25 #43
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_156601648
Ties, Pax en ik vinden het heel erg voor Groningen.
graag op anoniem
  zondag 4 oktober 2015 @ 19:40:36 #44
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_156601654
Ik vraag me af of Vincent Jansen matiger is dan Kramer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 4 oktober 2015 @ 19:41:25 #45
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_156601672
Haps is alweer op dreef.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  Moderator zondag 4 oktober 2015 @ 19:41:35 #46
362868 crew  Slobeend
of all places
  Redactie Sport zondag 4 oktober 2015 @ 19:41:35 #47
274204 crew  Mexicanobakker
pi_156601679
Cavaliers en ik zijn fan van Haps.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_156601693
FC Twente wordt weggevaagd.
  Redactie Sport zondag 4 oktober 2015 @ 19:42:40 #49
274204 crew  Mexicanobakker
pi_156601710
Hupperts.

Twente wint.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zondag 4 oktober 2015 @ 19:43:10 #50
274204 crew  Mexicanobakker
pi_156601721
Arno klinkt erg blij.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')