abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 oktober 2015 @ 19:27:03 #276
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_156927077
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe lang zou de samenvatting van deze pot zijn? 2 minuten?
40-45 seconden.
Ik ben inmiddels overleden.
  zondag 18 oktober 2015 @ 19:27:05 #277
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_156927078
Twente is niks meer zonder Joop.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 18 oktober 2015 @ 19:27:05 #278
438851 Oldground
El Poderoso
pi_156927079
Natuurlijk is dat geen rood. Maar met zo'n keeper verdien je ook niet meer eigenlijk.
Van alles is weer waardeloos.
  Redactie Sport zondag 18 oktober 2015 @ 19:27:27 #279
274204 crew  Mexicanobakker
pi_156927096
Roelfs doet commentaar via de telefoon?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 18 oktober 2015 @ 19:28:29 #280
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_156927125
Het zit wel lekker vol daar.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_156927147
waar zijn de fans
  zondag 18 oktober 2015 @ 19:29:03 #282
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_156927149
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 19:27 schreef Mani89 het volgende:
Twente is niks meer zonder Joop.
Twente is Twente niet meer.
graag op anoniem
  Redactie Sport zondag 18 oktober 2015 @ 19:30:06 #283
274204 crew  Mexicanobakker
pi_156927174
Briljante redding van Kirsten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 18 oktober 2015 @ 19:30:13 #284
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_156927176
Die kon erin.
Ik ben inmiddels overleden.
  Redactie Sport zondag 18 oktober 2015 @ 19:30:28 #285
274204 crew  Mexicanobakker
pi_156927184
Net zo irritant als een zwerm bijen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 18 oktober 2015 @ 19:30:35 #286
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_156927187
Peet Bijen, wie kent hem niet?
Ik ben inmiddels overleden.
  Redactie Sport zondag 18 oktober 2015 @ 19:33:05 #287
274204 crew  Mexicanobakker
pi_156927248
Drommels drommels drommels
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_156927252
Ennnn afgelopen.
pi_156927276
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe lang zou de samenvatting van deze pot zijn? 2 minuten?
quote:
6s.gif Op zondag 18 oktober 2015 19:26 schreef Rickertman96 het volgende:
hij begint NU
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 19:33 schreef Tchock het volgende:
Ennnn afgelopen.
Graag gedaan Mex.
  Redactie Sport zondag 18 oktober 2015 @ 19:34:23 #290
274204 crew  Mexicanobakker
pi_156927278
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 19:33 schreef Tchock het volgende:
Ennnn afgelopen.
Toch 7 minuutjes uit een kutwedstrijd gewrongen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 18 oktober 2015 @ 19:35:02 #291
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_156927294
Hake doet geheimzinnig.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_156927296
_O-
  zondag 18 oktober 2015 @ 19:35:24 #293
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_156927302
Nu de topper.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_156927304
wat een politiek kut antwoord zeg
pi_156927307
Ik blijf trainer maar dat ga ik niet vertellen
  Redactie Sport zondag 18 oktober 2015 @ 19:35:43 #296
274204 crew  Mexicanobakker
pi_156927308
Heeft ADO nu alleen in Enschede gewonnen voorlopig?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_156927316
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft ADO nu alleen in Enschede gewonnen voorlopig?
Spoiler
  Redactie Sport zondag 18 oktober 2015 @ 19:36:32 #298
274204 crew  Mexicanobakker
pi_156927326
Bedankt Frank.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 18 oktober 2015 @ 19:36:46 #299
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_156927328
Dit zou zo maar eens 1-1 kunnen worden.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_156927330
SUPERBOEREN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')