SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit, dus.![]()
Buitendammetje, het ligt 0,0 aan de persoonlijkheid van spelers zelf. Iedere speler moet in kunnen zien dat de opbouw moeilijk op gang komt, als die al was gepoogd vandaag. In plaats van uit te zakken om de bal wat beter rond te kunnen laten gaan, blijven ze laf op afstand staan. Dan moet wel die lange bal gegeven worden.
Daarbij is een punt-naar-voren systeem gewoon echt niet handig. Kom op, ik bid voor de dag dat de ''6'' weer terugkeert ook al wordt deze bij De Boer niet goed ingevuld.![]()
Klaassen een absolute topper?quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met Klaassen en Bazoer zijn 2 van de 3 middenvelders absolute toppers. Het gaat erom dat je ze goed gebruikt en dat is nu niet het geval. Hendrix had Klaassen echt constant in zijn zak.![]()
Feit is dat hij nu bijna 5 jaar aan het roer staat en dat het voetbal elk jaar slechter wordt. Ik snap niet hoe mensen hem blijven verdedigen en telkens weer naar andere dingen wijzen.Het is beter dat je chillt vandaag![]()
Sorryquote:
Hier een herkansing
het ligt 0,0 aan de persoonlijkheid van spelers zelf. Iedere speler moet in kunnen zien dat de opbouw moeilijk op gang komt, als die al was gepoogd vandaag. In plaats van uit te zakken om de bal wat beter rond te kunnen laten gaan, blijven ze laf op afstand staan. Dan moet wel die lange bal gegeven worden.
Daarbij is een punt-naar-voren systeem gewoon echt niet handig. Kom op, ik bid voor de dag dat de ''6'' weer terugkeert ook al wordt deze bij De Boer niet goed ingevuld.![]()
Wie zou je op 6 zetten?quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry
Hier een herkansing
het ligt 0,0 aan de persoonlijkheid van spelers zelf. Iedere speler moet in kunnen zien dat de opbouw moeilijk op gang komt, als die al was gepoogd vandaag. In plaats van uit te zakken om de bal wat beter rond te kunnen laten gaan, blijven ze laf op afstand staan. Dan moet wel die lange bal gegeven worden.
Daarbij is een punt-naar-voren systeem gewoon echt niet handig. Kom op, ik bid voor de dag dat de ''6'' weer terugkeert ook al wordt deze bij De Boer niet goed ingevuld.Dit, dus.![]()
Vanwege het eind resultaat wellicht, 4/5 keer kampioen. Dat doet je dingen snel laten vergeten.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:00 schreef JoseArcadio het volgende:
Feit is dat hij nu bijna 5 jaar aan het roer staat en dat het voetbal elk jaar slechter wordt. Ik snap niet hoe mensen hem blijven verdedigen en telkens weer naar andere dingen wijzen.![]()
Absoluut waar. Als Ajax drie jaar geen titel won was De Boer al lang weg.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vanwege het eind resultaat wellicht, 4/5 keer kampioen. Dat doet je dingen snel laten vergeten.![]()
Die zie ik het wel doen, ja. Hoewel misschien Gudelj die de bal afpakt en direct inlevert bij Klaassen en Bazoer, zou ook nog kunnen. Dan heeft ie gewoon 1 taak.quote:Dit, dus.![]()
Die jongen is al jaren 50% van de tijd overbelast of geblesseerd. Veel te week lijfje, kan gewoon geen topsport aan.quote:![]()
zeker maar het is wachten op een blessure en dat hij er een maand uitligtquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Denk het ook, maar dan lever je wel in. Brengt wel een hoop druk naar voren.![]()
Ik zie Gudelj alleen goed renderen als rechtermiddenvelder. A la Wijnaldumquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die zie ik het wel doen, ja. Hoewel misschien Gudelj die de bal afpakt en direct inlevert bij Klaassen en Bazoer, zou ook nog kunnen. Dan heeft ie gewoon 1 taak.![]()
Ja, heb je gelijk in. Maar dan een paar wedstrijden een middenveld van Bazoer, Sinkgraven en Gudelj. Tering.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker maar het is wachten op een blessure en dat hij er een maand uitligtDit, dus.![]()
Heeft nu een hersenschudding overigens. Hopen dat KNVB en Ajax na overleg besluiten om hem thuis te laten.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker maar het is wachten op een blessure en dat hij er een maand uitligt![]()
Maar geen pass komt aan bij die jongen. Constant een stap te laat. Die zou ik daar niet neer durven zetten.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie Gudelj alleen goed renderen als rechtermiddenvelder. A la WijnaldumDit, dus.![]()
Gudelj speelde bij AZ ook niet aan de zijkant toch? Waarom ging het daar zo veel beter?quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie Gudelj alleen goed renderen als rechtermiddenvelder. A la Wijnaldum![]()
Wat een onzin, is gewoon een goeie voetballer maar brengt het momenteel niet, hij wil ook teveel doenquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die jongen is al jaren 50% van de tijd overbelast of geblesseerd. Veel te week lijfje, kan gewoon geen topsport aan.![]()
Sommige mensen hier hebben volgens mij nog steeds niet door de het niveau van de Eredivisie niet meer het niveau van 10 jaar geleden was. Spelers die er nu bovenuit steken waren 10 jaar geleden subtop in de Eredivisie.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Volgens velen van de vaste bezoekers in dit topic echt bijna een Bergkamp hoor.![]()
Zo denkt bijna iedereen erover ja. Ajax kijken is pure aids man. niemand kijkt dat voor de lol tegenwoordigquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Absoluut waar. Als Ajax drie jaar geen titel won was De Boer al lang weg.![]()
Dat lijkt me vrijwel onmogelijk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft nu een hersenschudding overigens.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Vond jij hem een topper bij AZ dan? Net als Sinkgraven die door sommige hier als groot talent wordt gezien was in Heerenveen niet eens zeker van een basisplaats.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gudelj speelde bij AZ ook niet aan de zijkant toch? Waarom ging het daar zo veel beter?![]()
Mja, ik ben hem ook oneindig dankbaar voor die titels hoor, maar het doet me echt pijn dat we de laaste 2, 3 seizoen armoedig voetballen. Die laatste titel was een cadeautje want toen was het al niet aan te gluren. Ik zie 5 jaar lang dezelfde fouten, dezelfde beperkingen. De Boer is de beste verdedigende coach van de Eredivisie, maar hij lijkt geen idee te hebben hoe aan te vallen. Al zijn teams teren of hebben geteerd op individuele kwaliteiten en uitspattingen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vanwege het eind resultaat wellicht, 4/5 keer kampioen. Dat doet je dingen snel laten vergeten.Het is beter dat je chillt vandaag![]()
Net als met Maher. Bij AZ is het fijn als je af en toe iets goed doet, bij een topclub moet je constant presteren en vallen alleen je fouten op.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gudelj speelde bij AZ ook niet aan de zijkant toch? Waarom ging het daar zo veel beter?![]()
want AZ maar ook daar vond ik hem vaak een stap te laatquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
waarschijnlijk nog niet eens inderdaadquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:05 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Sommige mensen hier hebben volgens mij nog steeds niet door de het niveau van de Eredivisie niet meer het niveau van 10 jaar geleden was. Spelers die er nu bovenuit steken waren 10 jaar geleden subtop in de Eredivisie.![]()
Omdat AZ geen Ajax is. Speelden vorig jaar bijzonder zakelijk voetbal, kwamen nog wel eens goed weg met een resultaat. Tegenstanders durven daartegen meer waardoor meer ruimtes komen en dat heeft hij het liefst.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij is een goede voetballer, ik beweer nergens iets anders. Maar hij is opvallend veel geblesseerd geweest en als hij 4 wedstrijden in twee weken heeft gespeeld dan loopt hij alsof hij 90 is.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een onzin, is gewoon een goeie voetballer maar brengt het momenteel niet, hij wil ook teveel doen
Vandaag ook weer, constant op de grond, kleinste schouderduwtje en hij kegelt om.![]()
![]()
Absolute hekel aan 433, je buitenspelers zijn zo statisch als de allejezus en hebben geen ruimte om een actie te maken. We moeten duidelijk naar het 4231, we hebben daar kwalitatief de beste spelers voor. De buitenspelers krijgen zo ruimte om op te lopen en een actie te maken, het is zoveel beter om naar te kijken ipv dat het middenveld zo traag de bal per se moet brengen naar de buitenspelers. Ze horen bij de middenvelders een bal op te eisen en een actie te maken. Schone achter de spits is perfect. Eind pass, goed afstand schot en heeft de nodige routine op het middenveld. Zo komt ook zijn gebrek aan snelheid niet aan het licht.![]()
Ik ben het met 80% van je opstelling eens maar Riedewald en Veldman redden het momenteel simpelweg nog niet met z'n tweeën. En ik denk dat Heitinga zijn been is verloren en men dat geheim probeert te houden, een andere verklaring heb ik ook niet voor dit idiote beleid.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:10 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
Absolute hekel aan 433, je buitenspelers zijn zo statis als de allejezus en hebben geen ruimte om een actie te maken. We moeten duidelijk naar het 4231, we hebben daar kwalitatief de beste spelers voor. De buitenspelers krijgen zo ruimte om op te lopen en een actie te maken, het is zoveel beter om naar te kijken ipv dat het middenveld zo traag de bal per se moet brengen naar de buitenspelers. Ze horen bij de middenvelders een bal op te eisen en een actie te maken. Schone achter de spits is perfect. Eind pass, goed afstand schot en heeft de nodige routine op het middenveld. Zo komt ook zijn gebrek aan snelheid niet aan het licht.![]()
Klopt. Maar dit is roeien met de riemen die we hebben.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben het met 80% van je opstelling eens maar Riedewald en Veldman redden het momenteel simpelweg nog niet met z'n tweeën. En ik denk dat Heitinga zijn been is verloren en men dat geheim probeert te houden, een andere verklaring heb ik ook niet voor dit idiote beleid.![]()
Ja helemaal mee eens. Fluit of wel of niet voor een beuk, maar niet totaal willekeurig zoals het in de tweede helft ging. Voor de rest heeft Nijhuis het goed gedaan, geen cruciale fouten ofzo.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er wordt een beukje uitgedeeld in een topper. En dan praten over willekeur.
Geef je teleurstelling een plekje en stop met ouwehoeren, man.
Daarnaast ben ik niet teleurgesteld. PSV heeft dik verdiend gewonnen, dus waar moet ik teleurgesteld over zijn?Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Met El Ghazi en Milik breek je geen potten hoor.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:10 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
Absolute hekel aan 433, je buitenspelers zijn zo statisch als de allejezus en hebben geen ruimte om een actie te maken. We moeten duidelijk naar het 4231, we hebben daar kwalitatief de beste spelers voor. De buitenspelers krijgen zo ruimte om op te lopen en een actie te maken, het is zoveel beter om naar te kijken ipv dat het middenveld zo traag de bal per se moet brengen naar de buitenspelers. Ze horen bij de middenvelders een bal op te eisen en een actie te maken. Schone achter de spits is perfect. Eind pass, goed afstand schot en heeft de nodige routine op het middenveld. Zo komt ook zijn gebrek aan snelheid niet aan het licht.![]()
Of Heitinga is gewoon niet goed genoegquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben het met 80% van je opstelling eens maar Riedewald en Veldman redden het momenteel simpelweg nog niet met z'n tweeën. En ik denk dat Heitinga zijn been is verloren en men dat geheim probeert te houden, een andere verklaring heb ik ook niet voor dit idiote beleid.![]()
Heitinga kan er ook gewoon geen klote van.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben het met 80% van je opstelling eens maar Riedewald en Veldman redden het momenteel simpelweg nog niet met z'n tweeën. En ik denk dat Heitinga zijn been is verloren en men dat geheim probeert te houden, een andere verklaring heb ik ook niet voor dit idiote beleid.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wel als ze gewoon gaan samenspelen. Alle ballen worden nu direct slap op doel geramd. En dat is ook niet heel raar, want De Boer staat als een psychopaat naast het veld te krijsen dat ze meteen moeten schieten.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:12 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Met El Ghazi en Milik breek je geen potten hoor.
Was tegen Molde mooi om te zien. Fischer en El Ghazi verneukten elke aanval omdat ze weigerden iets netjes uit te spelen. Hoor je vanaf de zijkant: VIKTOR!!! SCHIETEN!!!!![]()
Milik zit potentie in. Het is gewoon een prima spits want hij pakt zijn kansen. Dat is de laatste tijd een beetje matig maar ach.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:12 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Met El Ghazi en Milik breek je geen potten hoor.
Voetballend is het niet al te best maar dat valt gelukkig aan te leren.![]()
Heitinga is onze paniekaankoop van het seizoen. Zo wanhopig ervaring binnen willen halen dat je vergeet dat hij vooral oud is en het al jaren niet meer kan belopen.Het is beter dat je chillt vandaag![]()
Dat Ajax in eigen huis van PSV heeft verloren wat voor 1/3 bestond uit wisselspelers. Op de momenten dat Willems en de Jong terug zijn en Guardado weer 100% fit is PSV nog sterker dan vandaag. Ik kan me voorstellen dat dan op 2 punten komen ipv 8 teleurstellend werkt. Je buffertje is weg.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja helemaal mee eens. Fluit of wel of niet voor een beuk, maar niet totaal willekeurig zoals het in de tweede helft ging. Voor de rest heeft Nijhuis het goed gedaan, geen cruciale fouten ofzo.
Daarnaast ben ik niet teleurgesteld. PSV heeft dik verdiend gewonnen, dus waar moet ik teleurgesteld over zijn?Dit, dus.![]()
In Milik zie ik juist echt helemaal niets maar ik kan het natuurlijk verkeerd zien.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Milik zit potentie in. Het is gewoon een prima spits want hij pakt zijn kansen. Dat is de laatste tijd een beetje matig maar ach.
Voetballend is het niet al te best maar dat valt gelukkig aan te leren.![]()
Kan prima afwerken, voetballend matig maar ik heb ook wel het idee dat hij soms te weinig gevoed wordt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
In Milik zie ik juist echt helemaal niets maar ik kan het natuurlijk verkeerd zien.![]()
Wacht maar tot hij weg is. Ajax spitsen moet je nooit beoordelen op hun Ajax periodequote:Op zondag 4 oktober 2015 18:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
In Milik zie ik juist echt helemaal niets maar ik kan het natuurlijk verkeerd zien.
Het is beter dat je chillt vandaag![]()
Aan Milik heb je alleen iets wanneer het achter hem staat als een huis. Dan is het een weergaloze afmaker.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
In Milik zie ik juist echt helemaal niets maar ik kan het natuurlijk verkeerd zien.Dit, dus.![]()
Ik zie het dus wel, Milik kan echt heel erg goed iets in niets verwerken met zijn linkerbeen. Huntelaar kon dat ook. Milik wordt gewoon totaal niet goed gebruikt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
In Milik zie ik juist echt helemaal niets maar ik kan het natuurlijk verkeerd zien.
Als Milik wordt gebruikt als Kramer bij Feyenoord had hij er zooooo veel meer ingeschoten![]()
Verder eens met Stijn dat Ajax weer met een 6 moet gaan voetballen.
Maar Frank krijgt dat er toch niet goed ingeslepen.Oh.![]()
Welnee, Kramer en Feyenoord werden in Eindhoven ook helemaal aan gort geschoten. Dat soort spitsen heb je alleen iets aan als het achter ze perfect staat. Geen taken, alleen de ballen uit simpele en onmogelijke hoeken erin janken. Koevermans bij AZ, destijds.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:16 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik zie het dus wel, Milik kan echt heel erg goed iets in niets verwerken met zijn linkerbeen. Huntelaar kon dat ook. Milik wordt gewoon totaal niet goed gebruikt.
Als Milik wordt gebruikt als Kramer bij Feyenoord had hij er zooooo veel meer ingeschotenDit, dus.![]()
Goeie Ajax spitsen de afgelopen 15 jaar:
- Zlatan (1,5 seizoen)
- Pantelic (1 seizoen)
En dan nog Siem die het af en toe aardig invulde. Schandalig eigenlijk.Het is beter dat je chillt vandaag![]()
huntelaarquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:19 schreef JoseArcadio het volgende:
- Zlatan (1,5 seizoen)
- Pantelic (1 seizoen)
En dan nog Siem die het af en toe aardig invulde. Schandalig eigenlijk.![]()
El Hamdaoui was een halfjaartje ook nog wel aardig.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:19 schreef JoseArcadio het volgende:
- Zlatan (1,5 seizoen)
- Pantelic (1 seizoen)
En dan nog Siem die het af en toe aardig invulde. Schandalig eigenlijk.Oh.![]()
uhum Huntelaar en Suarezquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:19 schreef JoseArcadio het volgende:
- Zlatan (1,5 seizoen)
- Pantelic (1 seizoen)
En dan nog Siem die het af en toe aardig invulde. Schandalig eigenlijk.![]()
Ik mag hopen dat dit het laatste seizoen van De Boer is.
Het was wederom duidelijk. Hij krijgt nauwelijks nog spelers scherp. Zelfs voor een topper als Ajax - PSV lopen de meeste Ajacieden doelloos over het veld. Bovendien: wat was het idee? Er was totaal geen idee te bekennen. Al dat geloop met die bal steeds, om moedeloos van te worden! Het aloude gezegde luidt niet voor niets: laat de bal het werk doen. Wat krijgen we te zien? El-Ghazi die op eigen helft in de breedte het veld over steekt, Bazoer die doelloos meters met de bal aan de voet maakt, Dijks die geen idee heeft wat hij moet doen en dan maar gaat rennen met de bal..
Positiespel speel je samen, korte snelle passes. Niet door één iemand met de bal te laten rondhollen en met zijn allen er naar te staan kijken, De Boer.![]()
uh watquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Welnee, Kramer en Feyenoord werden in Eindhoven ook helemaal aan gort geschoten. Dat soort spitsen heb je alleen iets aan als het achter ze perfect staat. Geen taken, alleen de ballen uit simpele en onmogelijke hoeken erin janken. Koevermans bij AZ, destijds.![]()
De nieuwe Lewandowski?quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Aan Milik heb je alleen iets wanneer het achter hem staat als een huis. Dan is het een weergaloze afmaker.![]()
En Huntelaar natuurlijk. VergetenSuarez speelde als rechtsbuiten vooral.
Het is beter dat je chillt vandaag![]()
Ach je mag Huntelaar en Suarez geen typische Ajax spitsen vinden, maar goed waren ze wel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:19 schreef JoseArcadio het volgende:
- Zlatan (1,5 seizoen)
- Pantelic (1 seizoen)
En dan nog Siem die het af en toe aardig invulde. Schandalig eigenlijk.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hij is zelfs zo goed dat Feyenoord hem in eerste instantie niet wilde hebben en lekker naar het M-O wilde laten gaan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kramer, ja. Gaat nog wel voor tig miljoen weg.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
omdat feyenoord verloor in eindhoven (met kramer ffsquote:) is milik niet goed in het afmaken .. ik snap het niet helemaal.
![]()
Echt goede spitsen zijn nu eenmaal zeldzaam, dus moet je hopen dat ze vooral geboren worden in de buurt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:21 schreef BadderHaring het volgende:
En de laatste zelf opgeleide Ajax spits is al weer 20 jaar weg.
Beste jeugdopleiding my ass.
Schrijnender dat ze al jaren geen goede spits kunnen aankopen dus.Oh.![]()
Ja joh want dat is nooit eerder gebeurdquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat Ajax in eigen huis van PSV heeft verloren wat voor 1/3 bestond uit wisselspelers. Op de momenten dat Willems en de Jong terug zijn en Guardado weer 100% fit is PSV nog sterker dan vandaag. Ik kan me voorstellen dat dan op 2 punten komen ipv 8 teleurstellend werkt. Je buffertje is weg.![]()
Totaal geen zorgen eigenlijk. PSV kan zich blijkbaar goed opladen tegen de recordkampioen.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
We leiden alleen nog maar dienende spelers op. Laatste (goeie) creatievelingen waren VdV en Sneijder.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:21 schreef BadderHaring het volgende:
En de laatste zelf opgeleide Ajax spits is al weer 20 jaar weg.
Beste jeugdopleiding my ass.Het is beter dat je chillt vandaag![]()
Hij kan er ook echt geen kut van. Harde knal in de benen en lekker koppend, maar het is nauwelijks een voetballer te noemen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij is zelfs zo goed dat Feyenoord hem in eerste instantie niet wilde hebben en lekker naar het M-O wilde laten gaan.Dit, dus.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: