Ik denk dat de 1e 10 ergens binnendoor zij gestoken.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:59 schreef TargaFlorio het volgende:
11 Gesink
12 Poels
13 Slagter
Hebben onze jongens een rekenfout gemaakt? Had namelijk 1, 2 en 3 moeten zijn.
Belangrijk sprintje nog van Pititwitter:philmaertens twitterde op zondag 04-10-2015 om 16:58:284th or 5th place @alejanvalverde #ilombardia makes a big difference. 4th = Movistar nr 1 UCI ranking. 5th = @katushacycling number 1... reageer retweet
Ik kijk nu al uit naar de Vlaamse koersen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu is het wielerseizoen dus echt voorbij
Er komen nog zat mooie koersen. Parijs-Tours, Emilie, en voor de echte onder ons, Vuelta a Porvenir.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu is het wielerseizoen dus echt voorbij
Eerst nog een portie blubberfietsen met vettige parcoursenquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar de Vlaamse koersen.
Straks Gieten op Sporzaquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eerst nog een portie blubberfietsen met vettige parcoursen
Dat is ook mooi inderdaad.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonder Mathieu kijk ik niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Laat me raden, in Colombia.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Er komen nog zat mooie koersen. Parijs-Tours, Emilie, en voor de echte onder ons, Vuelta a Porvenir.
Larske gaat het Woutje dit seizoen flink lastig maken. Het kan alle kanten op.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zonder Mathieu kijk ik niet.
Met die hunebedden daar, komt de stream natuurlijk ook uit het stenen tijdperk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ben benieuwd, stream TV Drenthe was niet je van het.
Z'n broertje had vandaag veel airtime.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zonder Mathieu kijk ik niet.
Dat had Michael Jordan vroeger ook.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Z'n broertje had vandaag veel airtime.
maakt dat verschil voor de OS?quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:16 schreef heywoodu het volgende:
Frankrijk is ook nog over Nederland heen gewipt trouwens, van 6 naar 7 dus ipv van 6 naar 5
Nee, plek 6 of 7 maakt niet uit, ging enkel nog om de top-5.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:23 schreef komrad het volgende:
[..]
maakt dat verschil voor de OS?
Mooie koers vandaag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |