niet gezien, miste de pijl zeker?quote:
quote:
Ik herhaal, hoe kan een Gallopin teruggekomen zijn, en alle Nederlanders niet?quote:
Weet ik niet man.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
[..]
Ik herhaal, hoe kan een Gallopin teruggekomen zijn, en alle Nederlanders niet?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima dagje.![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
You try not to sexualize Miguel?
Lekker joch, met zijn jeugdacne.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
You try not to sexualize Miguel?
Volleybal vrouwen zullen ook wel verliezen.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]Goed punt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima dagje.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Kan iemand mij verklaren waarom het opeens hip is om naar volleybal te kijken.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Volleybal vrouwen zullen ook wel verliezen.
heb je sommige vrouwen wel goed bekeken?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan iemand mij verklaren waarom het opeens hip is om naar volleybal te kijken.
Successupportersquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon een erg mooie sport, zeker als Oranje het goed doet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland heeft succes, wordt hier georganiseerd, wordt uitgezonden, opgelostquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gasparotto?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel pijnlijk voor een land als Italië, Nibali is al jarenlang de enige relevante renner in grote klassiekers.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gewoon een erg mooie sport, zeker als Oranje het goed doet.
Spanje idem dito eigenlijk. De oudjes moeten het doen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel pijnlijk voor een land als Italië, Nibali is al jarenlang de enige relevante renner in grote klassiekers.
Gasparotto won 3 jaar geleden AGR.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Want lekkere wijven.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die high fives na elk puntje ookal is ie verlorenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gewoon een erg mooie sport, zeker als Oranje het goed doet.
Ik bedoel eigenlijk monumenten.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gasparotto won 3 jaar geleden AGR.
Podium in LBL, vijfde in Lombardia...quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk monumenten.
Wat een monument.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Podium in LBL, vijfde in Lombardia...
Moreno kan alles, is nog een jonge hond he.quote:
Nibali neemt ook wel veel risico.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Renaat schijt in zijn broek van vrees voor Nibs.
Ala Bettini!quote:
Hinault ofzo?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:50 schreef Wombcat het volgende:
Toch al een tijdje geleden dat een tourwinnaar nog eens een klassieker won.
Mandy in 2009quote:
Dat telt dus nietquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Mandy in 2009
Maar die had toen nog geen Tour gewonnen natuurlijk
Klopt (al vind ik hem nog steeds niet een echte Tourwinnaar)quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Mandy in 2009
Maar die had toen nog geen Tour gewonnen natuurlijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]1-2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stelletje kleuters.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ja... maar telt niet meer mee.quote:
Ik denk dat de 1e 10 ergens binnendoor zij gestoken.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:59 schreef TargaFlorio het volgende:
11 Gesink
12 Poels
13 Slagter
Hebben onze jongens een rekenfout gemaakt? Had namelijk 1, 2 en 3 moeten zijn.
Belangrijk sprintje nog van Pititwitter:philmaertens twitterde op zondag 04-10-2015 om 16:58:284th or 5th place @alejanvalverde #ilombardia makes a big difference. 4th = Movistar nr 1 UCI ranking. 5th = @katushacycling number 1... reageer retweet
Ik kijk nu al uit naar de Vlaamse koersen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu is het wielerseizoen dus echt voorbij
Er komen nog zat mooie koersen. Parijs-Tours, Emilie, en voor de echte onder ons, Vuelta a Porvenir.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu is het wielerseizoen dus echt voorbij
Eerst nog een portie blubberfietsen met vettige parcoursenquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar de Vlaamse koersen.
Straks Gieten op Sporzaquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eerst nog een portie blubberfietsen met vettige parcoursen
Dat is ook mooi inderdaad.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonder Mathieu kijk ik niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Laat me raden, in Colombia.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Er komen nog zat mooie koersen. Parijs-Tours, Emilie, en voor de echte onder ons, Vuelta a Porvenir.
Larske gaat het Woutje dit seizoen flink lastig maken. Het kan alle kanten op.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zonder Mathieu kijk ik niet.
Met die hunebedden daar, komt de stream natuurlijk ook uit het stenen tijdperk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ben benieuwd, stream TV Drenthe was niet je van het.
Z'n broertje had vandaag veel airtime.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zonder Mathieu kijk ik niet.
Dat had Michael Jordan vroeger ook.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Z'n broertje had vandaag veel airtime.
maakt dat verschil voor de OS?quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:16 schreef heywoodu het volgende:
Frankrijk is ook nog over Nederland heen gewipt trouwens, van 6 naar 7 dus ipv van 6 naar 5
Nee, plek 6 of 7 maakt niet uit, ging enkel nog om de top-5.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:23 schreef komrad het volgende:
[..]
maakt dat verschil voor de OS?
Mooie koers vandaag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |