Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jaaa je weet echt wel wat ik bedoel hoor.
De zijn de Toekomst binnengevallen uit protest omdat er nog steeds geen nieuw supportershome is (wat Ajax bewust tegenwerkt).quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat was er aan het handje, hoorde t niet goed, zag alleen lege plekken
Nou ok dan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.
Thanks! Wist ik niet. Beetje dom om dan deze wedstrijd daarvoor te missenquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
De zijn de Toekomst binnengevallen uit protest omdat er nog steeds geen nieuw supportershome is (wat Ajax bewust tegenwerkt).
Ik geloof ook niet dat dat de bedoeling was. Er zijn behoorlijk wat mensen opgepakt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Thanks! Wist ik niet. Beetje dom om dan deze wedstrijd daarvoor te missen
Geert den Ouden.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Weet iemand welke Nederlander op dit moment co-commentator is bij Sky?
Kap met deze satire.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cavaliers houdt zich van de domme en dat doet hij opvallend gemakkelijk.
Ok maar die moeten dan wel in kleine letters.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Met deze TT doe je tekort aan Vitesse - Groningen
Ik eis rectificatie.
Het was uitverkocht.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Raar dat Ajax niet eens het stadion tegen PSV vol krijgt.
De laatste keer dat de fans van de tegenstander "Ajax kan niks" zongen, verloren ze met 1-5quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax is helemaal niet met hoofdletters :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |