Die kan ook niks hetwitter:AFCAjax twitterde op zondag 04-10-2015 om 13:59:27Vertraagde vlucht @KSigthorsson. Het is onzeker of hij op tijd is voor zijn afscheid in de ArenA. #ajapsv http://t.co/cbDLrUelA1 reageer retweet
quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:00 schreef Tagliano het volgende:
Die kan ook niks hetwitter:AFCAjax twitterde op zondag 04-10-2015 om 13:59:27Vertraagde vlucht @KSigthorsson. Het is onzeker of hij op tijd is voor zijn afscheid in de ArenA. #ajapsv http://t.co/cbDLrUelA1 reageer retweet
Woutje wint, dat geef ik je op een briefje.quote:
Nee hoor, ik vond het wel jammer dat Feyenoord zo makkelijk van PEC Zwolle won, twee keer achter elkaar, dat geef ik toe.quote:
Nee hoor, ik wijs je alleen op het feit dat jij je gebrek aan intelligentie tentoonspreid...quote:
Wedden?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Woutje wint, dat geef ik je op een briefje.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wijs je alleen op het feit dat jij je gebrek aan intelligentie tentoonspreid...
Noem het een impliciet advies.
Want Zwolle is natuurlijk een geweldig team.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond het wel jammer dat Feyenoord zo makkelijk van PEC Zwolle won, twee keer achter elkaar, dat geef ik toe.
Dat Kolbeinn een afscheid krijgtquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:00 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:59 schreef Shreyas het volgende:
De Graafschap heeft in zeven wedstrijden één punt gepakt, mensen die dachten dat ze ook een punt zouden pakken tegen Feyenoord zijn niet goed wijs, zeker niet als Feyenoord de gelijkmaker maakt in de 50e minuut, kijk als dat in de 88e minuut was gebeurd was het iets om naar uit te kijken.
Nou, zo slecht is ie niet hoor.quote:
Nou haha, ik wil nog wel even een weekje kunnen genieten van jouw prachtige ondertitel.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Kolbeinn een afscheid krijgt![]()
Heeft Frank erdoor gedrukt
Nee, maar Zwolle was tot dan toe ongeslagen. Verder zou het mooi zijn als Feyenoord de komende 2-3 jaar buiten de top 3 eindigt. Dat gaat niet lukken als ze ook dat soort wedstrijden zo makkelijk winnen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want Zwolle is natuurlijk een geweldig team.
Als Wout wint plak ik er nog een maand achteraan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou haha, ik wil nog wel even een weekje kunnen genieten van jouw prachtige ondertitel.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, maar Zwolle was tot dan toe ongeslagen. Verder zou het mooi zijn als Feyenoord de komende 2-3 jaar buiten de top 3 eindigt. Dat gaat niet lukken als ze ook dat soort wedstrijden zo makkelijk winnen.
Ik denk niet dat jij ook maar naar één wedstrijd van Zwolle hebt gekeken.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, maar Zwolle was tot dan toe ongeslagen. Verder zou het mooi zijn als Feyenoord de komende 2-3 jaar buiten de top 3 eindigt. Dat gaat niet lukken als ze ook dat soort wedstrijden zo makkelijk winnen.
Dat is heel moedig van je.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als Wout wint plak ik er nog een maand achteraan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |