Fuck die. Deze is gelinktquote:
En ondertussen wel reageren in die andere...quote:
De correcte scheldpartij zou zijn: Heteroquote:
Wat zoal?quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:35 schreef Samzz het volgende:
!
Leuke spulletjes gekocht. Word daar blij van
.
Een schapenvacht, een gave grote vaas voor m'n pluimen, frisbee voor Boor en een hele pleur aan snacks, het is immers dierendag. Daarna lekker een terrasje gepakt, Westmallequote:
Schapevacht voor de open haard?quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een schapenvacht, een gave grote vaas voor m'n pluimen, frisbee voor Boor en een hele pleur aan snacks, het is immers dierendag. Daarna lekker een terrasje gepakt, Westmalle.
Of 'bi-mannetje' als je onder de gordel wil schelden.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:33 schreef MissMSX het volgende:
De correcte scheldpartij zou zijn: Hetero
Ik heb geen open haardquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Schapevacht voor de open haard?
Het was echt zalig aan het strand
Ieuwquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen open haard. Voor op de bank. Hij hangt nu buiten te luchten, heb 'm bij 't slachthuis weg, dus er zit nog zo'n looilucht aan
.
Ik was vrijdag nog in Kijkduinquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Schapevacht voor de open haard?
Het was echt zalig aan het strand
Whuuuuuuuuuuuuut, en niet ff gebeld?quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was vrijdag nog in Kijkduinheeeerlijk
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.quote:
Preciesquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.
Ik was niet alleen hequote:Op zondag 4 oktober 2015 20:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Whuuuuuuuuuuuuut, en niet ff gebeld?
Dus?quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was niet alleen heValt nog mee dat ik niet in het nieuws ben geweest met mijn fantastische rijstijl toen ik een parkeergarage in het centrum probeerde te vinden. Tof is dat, van alles afgeplakt en afgezet en borden langs de weg met een epistel aan informatie en namen van wegen die ik niet ken
Ipv zweetvoeten?quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:54 schreef Samzz het volgende:
Goede tip tegen stinkschoenen, theezakjes erin.
Je zal er maar een vrije dag voor hebben opgenomen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Spreek je af dat er vanmorgen iemand m'n slot komt maken, niks, nada, noppes, zijn ze veel te laat.
Het is dat ik thuis werk. Kan me voorstellen dat mensen anders zwaar gefrustreerd kunnen raken
En dan heb je een paar weken geen voordeur!quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Ze zijn geweest en tot de conclusie gekomen dat de voordeur toch echt niet open kan. Komen ze vanmiddag om drie uur nog een keer proberen, moet de hele voordeur eruit
Dat kan op de Veluwe he.quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:45 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan heb je een paar weken geen voordeur!
Toch leuk als je op vakantie gaatquote:Op maandag 5 oktober 2015 10:45 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan heb je een paar weken geen voordeur!
Ik ken het. 3 jaar achter elkaar gehad dat ik een afspraak maakte om de ketel achoon te laten maken en dat ze niet op kwamen dagen. 3 jaar hetzelfde excuus "ja sorry, maar er staat niks in de agenda". Wil je vervolgens een klacht indienen bij de woningbouw, hebben ze geen idee hoe ze dat moeten verwerkenquote:Op maandag 5 oktober 2015 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Spreek je af dat er vanmorgen iemand m'n slot komt maken, niks, nada, noppes, zijn ze veel te laat.
Het is dat ik thuis werk. Kan me voorstellen dat mensen anders zwaar gefrustreerd kunnen raken
Je hebt waakcavia's dat scheeltquote:Op maandag 5 oktober 2015 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch leuk als je op vakantie gaat
Ik bel ze zaterdag, toen hadden m'n vader, buurman en ik er al aan staan morrelen. Staat er op zondagochtend tien uur iemand aan de deur om nog even te kijken (zonder even te bellen), dus ik in m'n ochtendjas. Vanmorgen komt die man terug met nog iemand om nog even te kijken, nee, hij gaat nog steeds niet openquote:Op maandag 5 oktober 2015 10:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ken het. 3 jaar achter elkaar gehad dat ik een afspraak maakte om de ketel achoon te laten maken en dat ze niet op kwamen dagen. 3 jaar hetzelfde excuus "ja sorry, maar er staat niks in de agenda". Wil je vervolgens een klacht indienen bij de woningbouw, hebben ze geen idee hoe ze dat moeten verwerken
Ook een keer de raamdranger kapot gehad. Precies uitgelegd wat er kapot was, komt die kerel langs, "ow de raamdranger is kapot. Die heb ik niet bij me, dan moet ik mirgen even terug komen." Na mijn woedeuitbarsting heeft die gast er toen maar een uit een leegstaand apprtement gesloopt en er bij mij ingezet.
Kunnen er mooi een stapel vluchtelingen in je huis.quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch leuk als je op vakantie gaat
Bij mn ouders in de buurt op het Veluwsche platteland zijn de Roemeense en Bulgaarse roversbendes anders flink actief hoor.quote:
Hier wordt ook flink geroofd.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij mn ouders in de buurt op het Veluwsche platteland zijn de Roemeense en Bulgaarse roversbendes anders flink actief hoor.
Heel Nederland is Terwijde!quote:
In tegendeel. Maar ja, jij wil nooit daten.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:05 schreef CherryLips het volgende:
Wat is het overal stil zeg, niet alleen op Fok, maar overalheeft iedereen een leven
Levens zijn overrated.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:05 schreef CherryLips het volgende:
Wat is het overal stil zeg, niet alleen op Fok, maar overalheeft iedereen een leven
Spaties. Spaties is liefde. Spaties is levenquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
In tegendeel. Maar ja, jij wil nooit daten.
Druk druk druk, salarisperikelen...quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:05 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Druk druk druk, salarisperikelen...
Boterscherp.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je tijd hebt om dat 3x te typen, valt het best nog mee.
wachten tot leidinggevende uit bespreking is om hen aan zijn vestje te trekkenquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je tijd hebt om dat 3x te typen, valt het best nog mee.
Koop een iPhone.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:19 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb een oneplus two invite maar ik wil 'm toch niet. En sowieso niet binnen 24 uur. Wat nu?
Ging ie maar openquote:Op maandag 5 oktober 2015 15:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar zijn ze goed in. Gewoon deur open laten. Probleem opgelost.
Whehe, zie het voor mequote:Op maandag 5 oktober 2015 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ging ie maar openIk moet nu via het raam naar binnen en buiten.
Valt mee hoor, is een Frans balkonquote:
Oooh, dat valt meequote:Op maandag 5 oktober 2015 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Valt mee hoor, is een Frans balkonDus eigenlijk ook gewoon een deur maar er staat van alles voor. Ben er nu wel blij mee. Slot wordt nu helemaal uit de deur gesloopt, hij is iets te goed beveiligd tegen inbrekers.
Het is onhandig, zo'n Frans balkon, want als je een raam open wil zetten, zet je dus een hele deur open en dan kan iedereen zo naar binnen lopen. Daar word ik wel steeds minder spastisch in want zoveel buren heb ik niet en die lopen écht niet zomaar naar binnen, maar toch. Nu ben ik er wel blij mee. ook dat de luxaflex niet omlaag was trouwensquote:Op maandag 5 oktober 2015 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooh, dat valt mee.
Ik ben koningin buitensluiten, dus ik moet nog eens iets verzinnen... Denk sleutel van de garage ergens verstoppen.
Dat is zo, ja.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is onhandig, zo'n Frans balkon, want als je een raam open wil zetten, zet je dus een hele deur open en dan kan iedereen zo naar binnen lopen. Daar word ik wel steeds minder spastisch in want zoveel buren heb ik niet en die lopen écht niet zomaar naar binnen, maar toch. Nu ben ik er wel blij mee. ook dat de luxaflex niet omlaag was trouwens
Er was iets afgebrokenquote:Op maandag 5 oktober 2015 16:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat heb je uitgevreten met die deur joh?
Zeker nu de economie een beetje aangetrokken is natuurlijk!quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik verkoop ze steeds, best lucratief handeltje,
Je levert op bestelling?quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog een klacht over die laatste. Hij jankt te veel. Heb ik daar garantie op?quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voorraad aanhouden is een omslachtige en dure aangelegenheid met dit soort producten, dus werken op bestelling lijkt me aan te raden.quote:
Die van mij had na één keer vallen al krassen!quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog een klacht over die laatste. Hij jankt te veel. Heb ik daar garantie op?
Krassen valt gelukkig nog mee. Dat trekt wel weg over een jaartje of 10. Als er echter constant kwijl uit komt druipen zou ik hem inruilen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die van mij had na één keer vallen al krassen!![]()
Hoe kan je zo'n kledder eigenlijk rooten en er custom firmware op zetten?
Is het niet toevallig een meisje? Daar ontbreekt standaard een onderdeelquote:Op maandag 5 oktober 2015 17:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Er is ook al een stukje van afgebroken, komt dat nog goed?
Niet op gelet eigenlijk... Het is ook gewoon maar een model om een beetje mee te kunnen doen met mijn omgeving. Ze kijken je toch raar aan als je er nog geen hebt.quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Is het niet toevallig een meisje? Daar ontbreekt standaard een onderdeel
Beetje vooruit werken dan. Ik help wel.quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen zijn altijd wel teleurgesteld in de levertijd.
Burenquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:36 schreef Q. het volgende:
Het aantal keren dat ik tegenwoordig moet aanbellen bij buren om te vragen of het wat zachter kan neemt belachelijke vormen aan.
En je zei nog dat je nooit meer wilde verhuizen?quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:36 schreef Q. het volgende:
Het aantal keren dat ik tegenwoordig moet aanbellen bij buren om te vragen of het wat zachter kan neemt belachelijke vormen aan.
Wil ik ook niet. Zolang er verder niemand anders in dit gebouw woont.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 00:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En je zei nog dat je nooit meer wilde verhuizen?
Studenten. Hadden een feestje. Meer dan 20 man over de vloer. Muziek keihard aan. Op fokking maandag.quote:
NIet alleen FOK! is dood?quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:05 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 06:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Studenten. Hadden een feestje. Meer dan 20 man over de vloer. Muziek keihard aan. Op fokking maandag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |