Ik snap niet dat ze die Dunga ooit weer hebben teruggehaald.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 03:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Het middenveld van Brazilië is echt hilarisch. Hij stelt gewoon drie spelers op die een bal liever achter- dan vooruit spelen. Dat wordt weer helemaal niks in de Copa en als klap op de vuurpijl krijgt Dunga ook de eer om de Olympische Spelen te verneuken.
Daar snapt niemand iets van. In Brazilië is het bijna een gewoonte om te fluiten na een slechte wedstrijd, of er gewonnen wordt of niet, maar in het Dunga-tijdperk fluiten ze nagenoeg na elke pot hun handen stuk. Hij wordt ook wel omschreven als een Duitsland-aanhanger, omdat zijn voetbal zo zakelijk is, zo kill. Iets wat niet eens gepaard gaat met overwinningen, want ze vliegen er altijd in de kwartfinale uit tegen pak 'm beet Paraguay.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 09:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze die Dunga ooit weer hebben teruggehaald.
Wat een kuttijden, ze moeten met ons rekening houden en eerder beginnen zoals op het vorige WK!quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Martes 29/03
21:30 Colombia (7) - Ecuador (1) en Barranquilla
Miércoles 30/03
00:00 Uruguay (2) - Peru (8) en Montevideo
00:30 Argentina (5) - Bolivia (9) en Cordoba
00:30 Venezuela (10) - Chile (6) en Barinas
01:45 Paraguay (4) - Brasil (3) en Asuncion
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Moeilijk... Nu net de 2-0// Benitezquote:Op woensdag 30 maart 2016 03:41 schreef vincenzo78 het volgende:
Ben benieuwd of Brazil dit nog gaat rechttrekken...
De kans dat Brazilië niet bij de eerste vier eindigt over 18 wedstrijden is 0% aangezien ze nog nooit een WK gemist hebben.quote:Op woensdag 30 maart 2016 08:30 schreef Koffieplanter het volgende:
De 2-2 is zelfs in Brazilië niet met gejuich ontvangen, want nu heeft Dunga nog een baan. Ze staan momenteel zesde, een plek die niet eens recht geeft op de playoffs.
Met Fredtsj in de spits zie ik geen enkele reden om te denken dat ze het WK niet zouden halen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 15:45 schreef Koffieplanter het volgende:
De vergelijkingen met '02 en '06 zijn zó dom dat ik niet eens de moeite ga nemen om uitgebreid te reageren. Ik laat het bij een woord: Dunga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |