Ze lopen denk ik teveel met het hoofd in de wolken en teren teveel op hun verleden. Bedoel we hebben het wel over een land dat laatst thuis tijdens het daar gehouden WK voor eigen publiek door zowel Duitsland als Nederland is vernederd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een armoede toch bij Brazilië. Mogen ze in ieder geval flink aan de bak voor kwalificatie.
Uruguay op 1-0 bij de rustquote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:07 schreef Cavaliers het volgende:
Uruguay: Muster; Pereira, Gimenez, Godín, Caceres; Corujo, Sanchez, Gonzales, Pereira; Stuani y Rolan
Colombia: Ospina; Arias, Murillo, Zapata, Fabra; Guarín, Sánchez, Cardona, Cuadrado; Teo y Bacca
twitter:josasc twitterde op donderdag 12-11-2015 om 23:40:35Titular de Colombia: Ospina; Arias, Zapata, Murillo, Fabra; Daniel Torres, Sánchez, Mejía, James; Muriel y Jackson. @ELTIEMPO reageer retweet
quote:Op donderdag 12 november 2015 23:56 schreef Cavaliers het volgende:
Argieland - Brasil uitgesteld.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 november 2015 23:56 schreef Cavaliers het volgende:
Argieland - Brasil uitgesteld.
[ afbeelding ]
Oh nicequote:Op donderdag 12 november 2015 23:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Chili-Colombia is sowieso veel interessanter.
Om 1 uur volgens mij.. Live op Fox volgens de programmeringquote:Op vrijdag 13 november 2015 00:02 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Oh niceDacht dat alleen arg-bra zo was, ff checken via Unibet dan maar
Wedstrijd is bijna een kwartier bezigquote:Op vrijdag 13 november 2015 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Om 1 uur volgens mij.. Live op Fox volgens de programmering
Oh Chili Colombia ja ... OKquote:Op vrijdag 13 november 2015 00:45 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Wedstrijd is bijna een kwartier bezig
naja 10 min
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |