quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wist je dat PSV hie punten tegen liet liggen.
Dan heb je voor de helft gelijkquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:14 schreef Rickertman96 het volgende:
ik dacht dat ie uit Zuid-Amerika kwam
Venezuela.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:15 schreef Pascalus het volgende:
Het is een Duitser, wie had dat gedacht?
Ohja ik was het alweer vergetenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Even wat te drinken pakken voor MotD straks
Niet te zien aan je UIquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje enthousiast als het over FC Groningen gaat
3 potjes kijken en dan mn bed opzoekenquote:
Dat duurde nog best lang voordat iemand het door hadquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:22 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Mexicanobakker was hier in een schijtlollige bui
Ik kwam erachter omdat Powerloungen de topictitel had verneuktquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat duurde nog best lang voordat iemand het door had
Bannen die handelquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat duurde nog best lang voordat iemand het door had
Hij haakt hem denk ik heel erg licht, maar zou hem zelf niet gevenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:24 schreef Tchock het volgende:
Ik ben soms bang dat ik slechte ogen heb. Zowel in de samenvatting als in het commentaar tijdens de wedstrijd noemen ze die penalty van Excelsior terecht maar volgens mij gebeurt er écht niks.
Volgens mij loopt die kerel (Stans, denk ik?) op de verdediger af, zet zijn voeten net voor die van hem neer en doet dan alsof hij er overheen valt. Je ziet die knieën ook zo typisch buigen, net als bij Robben op het WK tegen Mexico bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij haakt hem denk ik heel erg licht, maar zou hem zelf niet geven
Zou ook wel kunnen, we zijn het er in ieder val over eens dat het geen penalty wasquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij loopt die kerel (Stans, denk ik?) op de verdediger af, zet zijn voeten net voor die van hem neer en doet dan alsof hij er overheen valt. Je ziet die knieën ook zo typisch buigen, net als bij Robben op het WK tegen Mexico bijvoorbeeld.
haha jij woont in regio Rotterdam/Rijnmond.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:26 schreef Rickertman96 het volgende:
Het team van Excelsior zie ik wel eens trainen bij m'n sportschool
random fact
Jij doet je oefeningen op de campusquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:26 schreef Rickertman96 het volgende:
Het team van Excelsior zie ik wel eens trainen bij m'n sportschool
random fact
kut je hebt me doorquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
haha jij woont in regio Rotterdam/Rijnmond.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:00 schreef GlennQuagmire het volgende:
zespuntenwedstrijdRot op met die term
Helaas niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Heb je een extra bord?
En Pereiroquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:02 schreef Rickertman96 het volgende:
3 verdedigers verdomme
3 fucking verdedigers
quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:03 schreef Cavaliers het volgende:
Lachwekkend dat hier niet voor gefloten wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |