Dat dus inderdaad... Als je heel graag wilt en je kunt de tijd nemen om er rustig met stops heen te rijden zou ik het gewoon doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:01 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Mnou, officieel, zo officieel is dat volgens mij niet
Maxi Cosi geeft zelf aan dat je eigenlijk gewoon je verstand moet gebruiken. Een maxi cosi is niet bedoeld om de hele dag een baby in te leggen, maar van een keer een langer stuk gebeurt ze niks. Wel moet je ze er regelmatig even uithalen zodat ze kunnen strekken, maar gezien de voedingen die ze krijgen doe je dat sowieso.
klinkt goed!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:39 schreef SaskiaR het volgende:
Zoooo, terug van t CB! Madam is precies 2 maanden, weegt 5770 gram en is 59,3 cm. Erg sterk en alert volgens de arts. En bij de prikjes huilde ze maar heel even
Nouja officieel. Er zijn natuurlijk geen wetten voor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:01 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Mnou, officieel, zo officieel is dat volgens mij niet
Maxi Cosi geeft zelf aan dat je eigenlijk gewoon je verstand moet gebruiken. Een maxi cosi is niet bedoeld om de hele dag een baby in te leggen, maar van een keer een langer stuk gebeurt ze niks. Wel moet je ze er regelmatig even uithalen zodat ze kunnen strekken, maar gezien de voedingen die ze krijgen doe je dat sowieso.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: oh, ik moet bij de grote baby's nu.. Nouja, sorry for barging in..
Gecondoleerd Jagar!!Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:56 schreef JufMariska het volgende:
Toch wennen zo'n nieuw topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: oh, ik moet bij de grote baby's nu.. Nouja, sorry for barging in..
Gecondoleerd Jagar!!
Maar neemt niet weg: wat klote! Zijn er ook nog kinderen in 't spel?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:00 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Toch wennen zo'n nieuw topic
Maar neemt niet weg: wat klote! Zijn er ook nog kinderen in 't spel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En SQ!!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
En whoop whoop, ik heb net de bevestiging gekregen vanuit HR! Ik heb een nieuwe baan, het is officieel!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
En whoop whoop, ik heb net de bevestiging gekregen vanuit HR! Ik heb een nieuwe baan, het is officieel!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 15:56 schreef JufMariska het volgende:
niet leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: oh, ik moet bij de grote baby's nu.. Nouja, sorry for barging in..
Gecondoleerd Jagar!!goede vrienden die uit elkaar gaan....
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:18 schreef JufMariska het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En SQ!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |