abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156635483
Oh, nog even O+ voor je mooie L. Kris!
pi_156635620
Zo.... enorm bijgelezen.... althans vanaf mijn vorige vers punt mee leesstand.
Hier en daar gereageerd via DM, want ik zag even niet hoever ik achter liep :P

Zelf echt een rollercoaster aan energie van nul naar 100km/h in 6 seconde en dan weer snel uitgeblust ^^,
Wurm slaapt afwisselend goed en minder goed. Gelukkig is het een uitslaper O+ Alleen een slaapzak (sokken ook trouwens :9 ) vindt hij drama. Dus gewoon lekker strak ingedekt onder de dekens met een kruikje zo nu en dan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu weer rust in de kiet gelukkig ^^,
Schudden voor gebruik
pi_156635635
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 10:18 schreef Selvaria het volgende:
N. deed weer een 21.00-22.30-00.45-03.30-06.15. :O

Arm meisje, ze hoest nog steeds best veel, ik heb het idee dat ze gewoon wat vaker de keel wil smeren. Na een (korte) voeding valt ze elke keer zo weer in slaap. Gelukkig maar, dat zorgt er voor dat ik maar half gebroken op m'n werk zit. :P

21 weken alweer. :'( O+ Dat is gewoon ruim een halve zwangerschap. Ze wordt al zķ groot!
Ah beterschap! Nou dat zou heel goed kunnen. We drinken zelf ook meer als je last van je strot hebt...
Schudden voor gebruik
pi_156635836
Jeutje Stippel, hopelijk voelen jullie je allemaal weer beter!

Selvaria ook beterschap voor je kleine meid!

Kleine L. alweer 3 maanden! Wat een lief koppie O+

Tips voor Breda.. Ik heb daar een keer lekker tapas gegeten, maar ik kan zo snel niet meer vinden waar en is ook niet echt babyproof gok ik. Daar heb je dus niks aan :+ Wel een erg leuke stad trouwens!

M. heeft hier haar handjes helemaal ontdekt. Alles wat in de buurt komt, moet ze vastpakken en dat alles onder uitgebreid gebabbel en gekir O+ En vanmacht sliep ze ineens 7 uur achter elkaar (22.00-5.00 en daarna weer door). Alleen die ploftetten dan he, die zijn echt niet tof :')
pi_156636360
Bwoh Stippel, da's ook niet fijn zeg... Maar wel goed van de nieuwe ha!

En jullie ukkies O+

Nog een kado-tip voor de bijna-jarigen trouwens: mini-bilibo's! Echt tha bomb hier tussen alle kado's *O*

https://instagram.com/p/8fLSldHEk5/

En nu maar weer terug naar de dreumesjes :@
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_156636394
Iemand tips voor Heel Veel babysnot? Arm dieng krijgt zo weinig lucht door dr neus dat ze regelmatig naar adem hapt. Drinken gaat ook kut hierdoor, na elke slok laat ze los.

Ik spuit met zoutoplossing, slurp met een snotzuiger en heb net een ui van de straat geraapt. Vergeet ik nog iets?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 6 oktober 2015 @ 11:24:09 #232
147316 crew  DJMO
#trut
pi_156636430
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:22 schreef -Spring het volgende:
Iemand tips voor Heel Veel babysnot? Arm dieng krijgt zo weinig lucht door dr neus dat ze regelmatig naar adem hapt. Drinken gaat ook kut hierdoor, na elke slok laat ze los.

Ik spuit met zoutoplossing, slurp met een snotzuiger en heb net een ui van de straat geraapt. Vergeet ik nog iets?
bedeinde omhoog, luuf smeren (als dat al mag, weet even niet meer hoe oud jouw meissie is). stomen (gewoon de bakamer zetten waar je de hete douche aan hebt staan)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_156636582
Luuf mag nog niet idd. Althans, ik zag het alleen vanaf 6 maanden. De douche staat voor te stomen; straks bedje nog ff omhoog. Dank!
pi_156636800
/ontlurkt
Borstvoeding in t neusje (als je borstvoeding geeft dan :) ) schijnt ook te helpen?

Gesneden ui in een bakje is effectiever dan een hele ui btw ;)
Sterkte!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_156636930
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:20 schreef JufMariska het volgende:
Bwoh Stippel, da's ook niet fijn zeg... Maar wel goed van de nieuwe ha!

En jullie ukkies O+

Nog een kado-tip voor de bijna-jarigen trouwens: mini-bilibo's! Echt tha bomb hier tussen alle kado's *O*

https://instagram.com/p/8fLSldHEk5/

En nu maar weer terug naar de dreumesjes :@
Zeker blij met de nieuwe HA O+
Ik voel me lekker in mijn vel (wel vermoeid door het doorbroken slapen snachts, maar dat is normaal denk ik zo ... :9 ) nu mijn bloeddruk eens normaal is O+
Schudden voor gebruik
pi_156636932
Tegen snot: wij hebben bij Etos een Eucalyptus-badschuim gekocht. 5 eetlepels in een groot bad of 1 in een babybadje. Helpt wel goed (tijdelijk uiteraard, maar toch).
pi_156636985
Sterke, spring!

Gister is een goede vriendin van de familie overleden. Begrafenis waarschijnlijk volgende week. Ik zou er erg graag naar toe gaan, maar uk is dan nog maar 3 weken, en het is 6 uur rijden. Beetje teveel van het goede denk ik, waar zouden jullie doen?
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 11:57:16 #238
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_156637043
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Sterke, spring!

Gister is een goede vriendin van de familie overleden. Begrafenis waarschijnlijk volgende week. Ik zou er erg graag naar toe gaan, maar uk is dan nog maar 3 weken, en het is 6 uur rijden. Beetje teveel van het goede denk ik, waar zouden jullie doen?
Lijkt me wel heftig, ik vond drie uur rijden wel de max eigenlijk met baby. :@ .
Kwak
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 11:59:07 #239
327807 Mariposas
יה&#14
pi_156637081
Gecondoleerd jagär! Het lijkt me wat ver, officieel mogen ze maar 2 uur in de maxi cosi, en zeker een pasgeborene zou ik niet zo graag zo lang in de maxi cosi willen. Is het 6 uur rijden enkele route of in totaal?
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_156637091
Gecondoleerd :'( Dat is wel heel veel... we zijn met N. wel naar Brussel geweest toen ze 6 weken was, 2 uur heen en 2 uur terug, maar dat is nog relatief kort.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 6 oktober 2015 @ 12:01:17 #241
147316 crew  DJMO
#trut
pi_156637119
quote:
Sterke, spring!

ik zou een dag eerder vertrekken en regelmatig pauzes inlassen onderweg. Ik zou wel proberen om te gaan, als je niet gaat heb je daar later wellicht spijt van. Sterkte en gecondoleerd!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_156637140
quote:
Sterke, spring!

gecondoleerd :*

Volg je gevoel hierin is het beste wat ik kan geven aan een tip.
Schudden voor gebruik
pi_156637147
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:59 schreef Mariposas het volgende:
Gecondoleerd jagär! Het lijkt me wat ver, officieel mogen ze maar 2 uur in de maxi cosi, en zeker een pasgeborene zou ik niet zo graag zo lang in de maxi cosi willen. Is het 6 uur rijden enkele route of in totaal?
Je hoeft het toch ook niet aan en stuk te rijden?
Schudden voor gebruik
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 12:04:48 #244
327807 Mariposas
יה&#14
pi_156637184
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 12:02 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Je hoeft het toch ook niet aan en stuk te rijden?
Nee, dat lijkt me ook niet?
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_156637228
Dank allemaal. Het is 6 uur enkele reis. Nog maar eens over nadenken...
pi_156638016
Gecondoleerd Jagär.
Twix is 3 weken en bij ons zou het best kunnen, mits we het in etappes zouden doen (ivm maximale Maxi Cosi tijd) en/of een dag eerder vertrekken. Maar Twix slaapt dus overal en bijna altijd. Weet niet of T. dat ook doet?
pi_156638062
Stippel, wat ontzettend fijn dat je je wat beter voelt!!

Beterschap voor alle verkouden kindjes met snottebellen. Sneu!
pi_156638604
Hij wordt steeds kaler, maar blijft toch mijn knapperd O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schudden voor gebruik
pi_156638829
Het is ook een knapperd! O+
pi_156639895
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:59 schreef Mariposas het volgende:
Mnou, officieel, zo officieel is dat volgens mij niet :+
Maxi Cosi geeft zelf aan dat je eigenlijk gewoon je verstand moet gebruiken. Een maxi cosi is niet bedoeld om de hele dag een baby in te leggen, maar van een keer een langer stuk gebeurt ze niks. Wel moet je ze er regelmatig even uithalen zodat ze kunnen strekken, maar gezien de voedingen die ze krijgen doe je dat sowieso.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')