SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu weer rust in de kiet gelukkig ^^,Schudden voor gebruik
Ah beterschap! Nou dat zou heel goed kunnen. We drinken zelf ook meer als je last van je strot hebt...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:18 schreef Selvaria het volgende:
N. deed weer een 21.00-22.30-00.45-03.30-06.15.![]()
Arm meisje, ze hoest nog steeds best veel, ik heb het idee dat ze gewoon wat vaker de keel wil smeren. Na een (korte) voeding valt ze elke keer zo weer in slaap. Gelukkig maar, dat zorgt er voor dat ik maar half gebroken op m'n werk zit.
21 weken alweer.![]()
Dat is gewoon ruim een halve zwangerschap. Ze wordt al zķ groot!
bedeinde omhoog, luuf smeren (als dat al mag, weet even niet meer hoe oud jouw meissie is). stomen (gewoon de bakamer zetten waar je de hete douche aan hebt staan)quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:22 schreef -Spring het volgende:
Iemand tips voor Heel Veel babysnot? Arm dieng krijgt zo weinig lucht door dr neus dat ze regelmatig naar adem hapt. Drinken gaat ook kut hierdoor, na elke slok laat ze los.
Ik spuit met zoutoplossing, slurp met een snotzuiger en heb net een ui van de straat geraapt. Vergeet ik nog iets?
Zeker blij met de nieuwe HAquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:20 schreef JufMariska het volgende:
Bwoh Stippel, da's ook niet fijn zeg... Maar wel goed van de nieuwe ha!
En jullie ukkies
Nog een kado-tip voor de bijna-jarigen trouwens: mini-bilibo's! Echt tha bomb hier tussen alle kado's![]()
https://instagram.com/p/8fLSldHEk5/
En nu maar weer terug naar de dreumesjes
Lijkt me wel heftig, ik vond drie uur rijden wel de max eigenlijk met baby.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Sterke, spring!
Gister is een goede vriendin van de familie overleden. Begrafenis waarschijnlijk volgende week. Ik zou er erg graag naar toe gaan, maar uk is dan nog maar 3 weken, en het is 6 uur rijden. Beetje teveel van het goede denk ik, waar zouden jullie doen?
ik zou een dag eerder vertrekken en regelmatig pauzes inlassen onderweg. Ik zou wel proberen om te gaan, als je niet gaat heb je daar later wellicht spijt van. Sterkte en gecondoleerd!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Sterke, spring!
Gister is een goede vriendin van de familie overleden. Begrafenis waarschijnlijk volgende week. Ik zou er erg graag naar toe gaan, maar uk is dan nog maar 3 weken, en het is 6 uur rijden. Beetje teveel van het goede denk ik, waar zouden jullie doen?
gecondoleerdquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Sterke, spring!
Je hoeft het toch ook niet aan en stuk te rijden?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:59 schreef Mariposas het volgende:
Gecondoleerd jagär! Het lijkt me wat ver, officieel mogen ze maar 2 uur in de maxi cosi, en zeker een pasgeborene zou ik niet zo graag zo lang in de maxi cosi willen. Is het 6 uur rijden enkele route of in totaal?
Nee, dat lijkt me ook niet?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:02 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Je hoeft het toch ook niet aan en stuk te rijden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
Mnou, officieel, zo officieel is dat volgens mij nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:59 schreef Mariposas het volgende:
Gecondoleerd jagär! Het lijkt me wat ver, officieel mogen ze maar 2 uur in de maxi cosi, en zeker een pasgeborene zou ik niet zo graag zo lang in de maxi cosi willen. Is het 6 uur rijden enkele route of in totaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |