Het is een topliedjequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:18 schreef Tchock het volgende:
Is "genot" de volgende VI-catchphrase die jullie de komende weken gaan spammen?
'mad' schijnen we dan te moeten zeggenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:18 schreef Tchock het volgende:
Watquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:18 schreef Tchock het volgende:
Jullie zeiden het allebei binnen zestien seconden, vandaar. Vertel gerust!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat
Genot is helemaal geen VI-catchphrase. Ga eens weg joh, de historie van GENOT niet kennen.
Ricky is een cultfiguur in Leeuwarden tevens is GENOT een standaard thema liedje in het Cambuurstadionquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jullie zeiden het allebei binnen zestien seconden, vandaar. Vertel gerust!
Nou, ken je dat fenomeen dat er in het stadion muziekjes worden gedraaid bij de opkomst?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jullie zeiden het allebei binnen zestien seconden, vandaar. Vertel gerust!
Nee.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:18 schreef Tchock het volgende:
Ah dat wist ik niet. Thanks.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ricky is een cultfiguur in Leeuwarden tevens is GENOT een standaard thema liedje in het Cambuurstadion
Die ken ik, ja. Leuke variant maar de echte GENOT blijft het beste.quote:
Daar zijn filmpjes vanquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis spelers als Gregg Berhalter bij SC Cambuur.
Weten jullie nog die legendarische dag dat Leonard van Utrecht Edwin van der Sar verschalkte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |