Zal hem morgen even meten. Niet heel groot, dacht 2m. Maar voor mijn appartement best groot genoeg.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:21 schreef tailfox het volgende:
Grote? Ziet er uit als een gpede bank voor mijn studie kamer.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:54 schreef delano.888 het volgende:
Niemand een super kwaliteit bank voor 20 euro?
Hij zit inderdaad wel erg lekker ja. Ook in slaap vallen er op is niet heel moeilijkquote:Op zondag 11 oktober 2015 10:48 schreef FransDeens het volgende:
Hij blijft een beetje door mijn hoofd spoken, deze bank. Volgens mij heb ik hem in het rood gehad, in 2,5- en 3-zits. De lekkerste bank ever. Ik denk er nog even hard over na.
Ik heb precies hetzelfdequote:Op zondag 11 oktober 2015 10:48 schreef FransDeens het volgende:
Hij blijft een beetje door mijn hoofd spoken, deze bank. Volgens mij heb ik hem in het rood gehad, in 2,5- en 3-zits. De lekkerste bank ever. Ik denk er nog even hard over na.
Dat klopt, de armleuningen zijn prima om je hoofd op te leggen; De hoogte is goed, de diepte (of breedte) ook en precies zacht/hard genoeg. Ik zou alleen de chaisse longue die aan onze huidige bank zit missen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hij zit inderdaad wel erg lekker ja. Ook in slaap vallen er op is niet heel moeilijk
ik ben juist van deze bank gegaan naar een hoekbank, maar ik heb er ook wel een beetje spijt van de nieuwe is veel harder, en veel hoger qua leuningen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:13 schreef FransDeens het volgende:
[..]
Dat klopt, de armleuningen zijn prima om je hoofd op te leggen; De hoogte is goed, de diepte (of breedte) ook en precies zacht/hard genoeg. Ik zou alleen de chaisse longue die aan onze huidige bank zit missen.
Dat is geen probleem hoor. Ik ben al wat blij als hij niet naar de stort hoeft (zonde toch).quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:57 schreef -mosrednA het volgende:
Ik wil deze bank graag, maar ik weet nog niet wanneer ik hem op kan komen halen. Ik denk volgende week pas. Kun je m onder voorbehoud reserveren voor mij? Dan maak ik ¤30,- euro naar je over.
Geen probleem. Alsnog gereserveerd dusquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:06 schreef -mosrednA het volgende:
Sorry, even niet aan gedacht. Ik heb je pm gelezen en zal het als ik zo thuis ben met je afhandelen. Mijn excuses.
Wat mij betreft sowiesoquote:Op maandag 19 oktober 2015 10:34 schreef delano.888 het volgende:
Geld is ontvangen. Dus neem aan dat hij ook echt wel verkocht is bij deze.
Hij is 2m lang. Dus past volgens mij in de allerkleinste aanhangers nog (want die zijn meestal iets meer dan 2m).quote:Op maandag 19 oktober 2015 13:24 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Wat mij betreft sowieso
Moet alleen nog even bedenken hoe ik m mee ga nemenMaar dat komt wel goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |