[Dit bericht is gewijzigd door FormerlyKnownAs op 18-11-2002 12:25]
Als dan toch , durex avanti
quote:Niet altijd...
Op maandag 18 november 2002 12:32 schreef WebVoice het volgende:
Geen!, zonder is beter
Nee, zonder dollen... geen flauw idee... Wat voorhanden is zeg maar. Meestal de standaard of die dunne (Elite of featherthin ofzo?).
quote:Dit zijn echt de kl^&#*^ die ik ooit heb gebruikt. Ik heb er één uit het doosje gebruikt en ben toen meteen de volgende dag andere gaan halen. Ik vind het net boterhamzakjes...
Op maandag 18 november 2002 12:24 schreef Joene het volgende:Als dan toch , durex avanti
quote:je kan ook beter zonder condoom maarja, soms zijn condooms best ff handig
Op maandag 18 november 2002 12:43 schreef Oliver het volgende:[..]
Dit zijn echt de kl^&#*^ die ik ooit heb gebruikt. Ik heb er één uit het doosje gebruikt en ben toen meteen de volgende dag andere gaan halen. Ik vind het net boterhamzakjes...
Kan eigenlijk wel zonder want vriendin is aan pil en zijn elkaars eerste, maar vind het idee toch nog een beetje eng :|
quote:Gewoon met blijven doen.....
Op maandag 18 november 2002 13:33 schreef EbA het volgende:
Durex Natural....Kan eigenlijk wel zonder want vriendin is aan pil en zijn elkaars eerste, maar vind het idee toch nog een beetje eng :|
quote:Kom je wel overheen, langzaamaan proberen. Vond het eerst ook eng, maar doen nu ook gewoon zonder.
Op maandag 18 november 2002 13:33 schreef EbA het volgende:
Durex Natural....Kan eigenlijk wel zonder want vriendin is aan pil en zijn elkaars eerste, maar vind het idee toch nog een beetje eng :|
Maar ach...vind het niet zo'n probleem om het met de doen! Verpest de sfeer ook niet vind ik...
quote:isdawa??
Op maandag 18 november 2002 17:53 schreef GizartFRL het volgende:
Geen, maar daarvoor:
Durex Featherlite "voor extra gevoel"
Lijkt me wel cool om eens voor de gein een condoom te gebruiken.
1x geprobeert, maar toen had mijn vriendelijke vriend er meteen geen trek meer in , dat idiote ding paste er nie goed om!! terwijl ik echt heel normaal geschapen ben:?
Allemaal psychisch, of een XS condoom
Serieus: Gewoon Durex Fetherlight. Helemaal die nieuwe zijn okay.
Wel duur, maar zoveel neuk ik ook weer niet.
quote:met een beetje geduld past het wel, alhoewel die krengen soms wel lastig om willen, maar goed, ik ben er van verlost
Op maandag 18 november 2002 17:56 schreef UNDERTAKER het volgende:[..]
isdawa??
Lijkt me wel cool om eens voor de gein een condoom te gebruiken.
1x geprobeert, maar toen had mijn vriendelijke vriend er meteen geen trek meer in , dat idiote ding paste er nie goed om!! terwijl ik echt heel normaal geschapen ben:?
Allemaal psychisch, of een XS condoom
quote:Nee, gek het dat zijn ook zulke ongeloofelijk ondingen!
Op dinsdag 19 november 2002 00:14 schreef raampje het volgende:
ik heb nog geen vrouwencondoom voorbij zien komen volgens mij...
Oh, Heb eerst Durex Topsafe en elite geprobeerd, daarna even Comfort (maken ze niet meer) en ben daarna een tijdje in de USA geweest waar we Trojan zijn gaan gebruiken, Magnum nog wel en zo enorm ben ik nu echt niet...
quote:Meesterlijke uitvinding. Soort duracell, voor urenlang plezier
Op dinsdag 19 november 2002 20:17 schreef krn176 het volgende:
ik ben benieuwd of er al mannen zijn die ervaring hebben met dat nieuwe condoom Durex Performa heet het geloof ik wat remmend werkt en waardoor je lekker lang door kan gaan. Ik persoonlijk heb er geen ervaring mee maar ik zou het leuk vinden ervaringen van anderen hierover te horen
quote:En hoelang duurt het dan voordat je komt? Toch geen uur ofzo?
Op dinsdag 19 november 2002 20:21 schreef SpleeffY het volgende:[..]
Meesterlijke uitvinding. Soort duracell, voor urenlang plezier
quote:Want het is geen komkommertijd tegenwoordig.
Op maandag 18 november 2002 21:56 schreef TumTum het volgende:
"k gebruik meestal het plasticje dat om komkommers heen zit.Serieus: Gewoon Durex Fetherlight. Helemaal die nieuwe zijn okay.
Wel duur, maar zoveel neuk ik ook weer niet.
AHAHAHAHAHAHA.....ahum
Dus ik gebruik al twee jaar Durex Elite.
Ik zou intussen wel zonder kunnen maar m'n vriendin moet vrij vaak aan de antibiotica en vadertje worden is een risico dat ik liever niet wil nemen...
quote:[offtopic] Ik heb 4 pakjes van die performa's gewonnen bij maxim magazine
Op dinsdag 19 november 2002 20:17 schreef krn176 het volgende:
ik ben benieuwd of er al mannen zijn die ervaring hebben met dat nieuwe condoom Durex Performa heet het geloof ik wat remmend werkt en waardoor je lekker lang door kan gaan. Ik persoonlijk heb er geen ervaring mee maar ik zou het leuk vinden ervaringen van anderen hierover te horen
haha
Nee zonder dollen, wij gebruiken al een jaar geen condooms meer ofzo... En daarvoor? Durex met un smaakie
quote:Dat topic is al ruim een jaar oud.
Op zondag 24 november 2002 15:49 schreef F1908 het volgende:
http://forum.fok.nl/showtopic.php/60836
quote:stuur me maar eens een doosje op
Op donderdag 21 november 2002 17:48 schreef exec het volgende:[..]
[offtopic] Ik heb 4 pakjes van die performa's gewonnen bij maxim magazine
![]()
![]()
moet ze alleen nog testen, iemand? (female preferred
) [/offtopic]
ps: je mag ze ook naar mijn vriendin sturen als ze echt perse naae een female persoon moeten
Edit: En het vrouwencondoom.. Maar dat nooit meer..
quote:Vaste vriend + pil
Op zondag 24 november 2002 19:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Fetherlite ooit geprobeert maar die zijn echt veel te beknellend.
Anders was 't Topsafe
quote:same here
Op dinsdag 7 januari 2003 22:26 schreef Myrddraal het volgende:
Condomi XXL.. al die Durex-varianten passen domweg niet
Vaste Partner + zij slikt pil = geen Condoom
Ooit geprobeerd (toen ze geen pil slikte), maar ging niet echt goed watr een ondingen zij dat zeg...
quote:same here
Op vrijdag 14 februari 2003 13:38 schreef Gertsan het volgende:
Geen.....Vaste Partner + zij slikt pil = geen Condoom
quote:And same here to
Op vrijdag 14 februari 2003 13:49 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
same here
quote:dat weet j ook echt van te voren..
Op zaterdag 15 februari 2003 16:56 schreef Aernout het volgende:
\[..]
Ik neem altijd meisjes zonder SOA's
quote:Krijg je na 4 maande een brief van GG&GD: "Sorry, een van uw sexpartners blijkt HIV te bezitten..." daar ga je dan....
Op zaterdag 15 februari 2003 16:56 schreef Aernout het volgende:
Als het persé moet, dan Ultra Thin, dat vond ik nog de minst slechte
Maar in principe gebruik ik geen condooms.
Ik neem altijd meisjes zonder SOA's
Of heb je een glazen bol waarin je kan zien of ze een soa hebbe?
moet misschien eens 'tantra' gaan beoefenen om een langer uithoudingsvermogen zonder condoom te ontwikkelen :s
quote:Ik gebruik ook Condomi XXL, ben ermee begonnen omdat ik die durex condooms _nooit_ fatsoenlijk omkreeg. Had ik em om mijn eikel zitten, wilde ie niet meer afrollen ... laatst durex weer 'ns een kans gegeven met die avanti, wat denk je, weer precies hetzelfde probleem. Lopen kloten om hem om te krijgen, en ja, hij is wel dunner, maar ik vind het materiaal bizar voelen en als ik elke keer opgefokt wordt ( in de verkeerde zin van het woord ) als ik zo'n ding om moet stropen, laat maar.
Op dinsdag 7 januari 2003 22:45 schreef Ximo het volgende:[..]
same here
quote:Tantra zal er niet voor zorgen dat jij lekker kan gaan rammen zonder klaar te komen...
Op zondag 16 februari 2003 23:50 schreef krn176 het volgende:moet misschien eens 'tantra' gaan beoefenen om een langer uithoudingsvermogen zonder condoom te ontwikkelen :s
quote:Ikke ook
Op maandag 18 november 2002 12:24 schreef Joene het volgende:Als dan toch , durex avanti
Ook bij deze condooms lastig af te rollen nadat je 'm met veel moeite over je eikel hebt gekregen, maar met wat oefening goed te doen, ook niet zo kort als veel andere condooms.
Iemand tips??
quote:Sjees heb precies hetzelfde gehad (ben nou alleen weer single jammer genoeg)... Volgende keer ga ik ook maar es die Condomi XXL halen...
Op maandag 17 februari 2003 10:12 schreef Cronjob het volgende:[..]
Ik gebruik ook Condomi XXL, ben ermee begonnen omdat ik die durex condooms _nooit_ fatsoenlijk omkreeg. Had ik em om mijn eikel zitten, wilde ie niet meer afrollen ... laatst durex weer 'ns een kans gegeven met die avanti, wat denk je, weer precies hetzelfde probleem. Lopen kloten om hem om te krijgen, en ja, hij is wel dunner, maar ik vind het materiaal bizar voelen en als ik elke keer opgefokt wordt ( in de verkeerde zin van het woord ) als ik zo'n ding om moet stropen, laat maar.
Een topic waar je wat mee opschiet
quote:en veilig
Op dinsdag 18 februari 2003 16:09 schreef agent_mcr het volgende:
het paarse pakje van de Kruidvat!
Zijn lekker dunne condooms, en echt niet duur hoor
Ik heb nu het merk condomi. (brief van de maand geschreven in 'Maxim' en 72 condooms gewonnen!) Maar dat is niet echt veel beter.
quote:ik ruik nooit aan mijn lul
Op dinsdag 18 februari 2003 17:37 schreef sizzler het volgende:
Durex stinkt. Als ik er een gebruikt heb kan ik het na twee keer douchen nog steeds ruiken.Ik heb nu het merk condomi. (brief van de maand geschreven in 'Maxim' en 72 condooms gewonnen!) Maar dat is niet echt veel beter.
quote:Dat is echt een "kut"reden.
Op woensdag 19 februari 2003 14:26 schreef Ravage het volgende:
Hebben het nu een aantal keer zonder gedaan, maar m'n vriendin vindt dat het maar met moet omdat het anders zo'n knoeiboel geeft
daarom nu Durex Natural... probleem opgelost...
(ben alleen wel blij dat ik veel €€€ verdien...)
quote:Hmm.. en nu moet ik plots denken aan die film van een paar jaar terug. Waarin een jochie van een jaar of 16 alleen jonge meisjes die nog maagd waren neukte omdat hij bang was voor AIDS. Helaas voor hem was hij allang een keer besmet.
Op vrijdag 21 februari 2003 23:03 schreef Aernout het volgende:
De beste bescherming tegen SOAs is een maagdenvlies
Anyway, durex.
quote:"Kids"!
Op vrijdag 21 februari 2003 23:22 schreef HiZ het volgende:
Hmm.. en nu moet ik plots denken aan die film van een paar jaar terug. Waarin een jochie van een jaar of 16 alleen jonge meisjes die nog maagd waren neukte omdat hij bang was voor AIDS. Helaas voor hem was hij allang een keer besmet.
quote:YEP
Op zondag 16 februari 2003 23:56 schreef Eigenbehuizing.nl het volgende:
Topsafe.. werkt performa?
quote:Helemaal mee eens, idd echt rotdingen! Ik gebruik gelukkig sinds een paar maanden geen condooms meer (m'n vriendin vond dat ik toch wel een heel lief en betrouwbaar jongetje ben
Op maandag 18 november 2002 12:43 schreef Oliver het volgende:[..]
Dit zijn echt de kl^&#*^ die ik ooit heb gebruikt. Ik heb er één uit het doosje gebruikt en ben toen meteen de volgende dag andere gaan halen. Ik vind het net boterhamzakjes...
quote:Oefenen, oefenen, oefenen en gij zult het beter doen
Op dinsdag 22 april 2003 13:32 schreef superniekie het volgende:
geen.... hebben t een keer met gedaan... maar dat nooit meer... zon gekloot met dat ding.. verpest de hele sfeer...
Tip voor de mensen die hun condoom niet goed om krijgen: eerst een klein stukje afrollen, dan met 2 handen openhouden en er om heen doen. Vriendin (of zelf) moet het reservoir even dichtknijpen. Works 4 me !
quote:die van mij worden op maat gemaakt>>>
Op donderdag 24 april 2003 20:23 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Ik vind condooms kopen best leuk... ga dan naar de body shop en vraag naar 'Easy, the Giant".
Goltiahs king size xxxl
quote:* -RuTgeR- too
Op dinsdag 22 april 2003 13:04 schreef Daniel Kegel het volgende:
Durex Topsafe, meer gewoonte dan bewuste keuzeGa binnenkort eens wat anders proberen.
Soms ook zonder, maakt me niet veel uit. Zonder is lekkerder maar het opruimen van de zooi is niet zo cool
Zo doe je dat dus
quote:Je hebt ook zoveel winkels en zoveel merken... Persoonlijk vind ik het maar lastig dat je voor het ene merk naar het kruidvat moet en voor het andere naar de tuinen..
Op vrijdag 25 april 2003 21:35 schreef Together-Alone het volgende:
Bij de Tuinen of de Bodyshop heb je ook allerlei soorten. Heb je ook een pakje met allerlei soorten erin. Zwarte, Vibes, Naturel, Vibes, en Roze met aardbeismaakje. Leuk om allemaal es te proberenVerkrijgbaar in groot en klein pakje.
edit:
Heb even gekeken, en het merk heet Hot Rubber. Kosten 6,95 per 10.
Maar ach waar lullen we over.. heb je Hot Rubber geprobeerd ?? Wat vindt je ervan ??
quote:Ik vind persoonlijk die zwarte et geinigst
Op zaterdag 26 april 2003 13:33 schreef jwiegant het volgende:[..]
Je hebt ook zoveel winkels en zoveel merken... Persoonlijk vind ik het maar lastig dat je voor het ene merk naar het kruidvat moet en voor het andere naar de tuinen..
Maar ach waar lullen we over.. heb je Hot Rubber geprobeerd ?? Wat vindt je ervan ??
Condoom suckt, kut dingen zijn het
quote:stoer.....
Op maandag 28 april 2003 04:35 schreef Legion_ het volgende:
geen nooit gebruikt ook, en ja heb het als is gedaan zo vaak de laaste paar jaar hehe.Condoom suckt, kut dingen zijn het
quote:houw je bek met je stoer, zie je nie dat het gewoon me mening is.
Op maandag 28 april 2003 04:53 schreef Yankee het volgende:[..]
stoer.....
Nogmaals ik vind condoom suckt en er niks stoers aan.
quote:Ga wat aan je nederlands doen, misschien begrijp je dan wat ik bedoel
Op maandag 28 april 2003 04:57 schreef Legion_ het volgende:[..]
houw je bek met je stoer, zie je nie dat het gewoon me mening is.
er is niks stoers aan mogt je dat wel vinden ga je zonder condoom neuken omdat je het stoer vind, maar ik doe het zonder omdat ik vind dat je anders het net zo geod niet kan doen beetje langs rubber schuuren nee dank je niet voor mij weg gelegt, een natte doos moet je voelen en geen viezu rubber.Nogmaals ik vind condoom suckt en er niks stoers aan.
quote:
Op maandag 28 april 2003 04:57 schreef Legion_ het volgende:[..]
houw je bek met je stoer, zie je nie dat het gewoon me mening is.
er is niks stoers aan mogt je dat wel vinden ga je zonder condoom neuken omdat je het stoer vind, maar ik doe het zonder omdat ik vind dat je anders het net zo geod niet kan doen beetje langs rubber schuuren nee dank je niet voor mij weg gelegt, een natte doos moet je voelen en geen viezu rubber.Nogmaals ik vind condoom suckt en er niks stoers aan.
Punten comma's vergeten tja boeie.
spel fouten maakt iedereen ik alleen wat meer.
En voordat ze met die stomme vragen komen ja ik ben blanc ja ik woon heel me leven in nederland ben 100% nederlands en en ja me ouders ook.
quote:
Op maandag 28 april 2003 05:06 schreef Legion_ het volgende:
En voordat ze met die stomme vragen komen ja ik ben blanc
quote:fuck off
Op maandag 28 april 2003 05:08 schreef Kwark het volgende:[..]
quote:Ja joh, ga maar schelden! Bewijs maar dat je niet al te intelligent bent.
Op maandag 28 april 2003 05:11 schreef Legion_ het volgende:[..]
fuck off
quote:[Legion]
Op maandag 28 april 2003 05:13 schreef Yankee het volgende:[..]
Ja joh, ga maar schelden! Bewijs maar dat je niet al te intelligent bent.
quote:okee
Op maandag 28 april 2003 05:17 schreef Legion_ het volgende:
Wat in hell is er mis met jullie mensen hiero ga elkaar lastig vallen zeg.
Ontopic: Euroglider blauw
quote:Nee man, jij bent veel te grappig!
Op maandag 28 april 2003 05:17 schreef Legion_ het volgende:
Wat in hell is er mis met jullie mensen hiero ga elkaar lastig vallen zeg.
quote:Sommige mensen.
Op maandag 28 april 2003 05:19 schreef Yankee het volgende:[..]
Nee man, jij bent veel te grappig!
Ontopic vind het nog steeds niks condoom's en als ik kan verkomen te hoeven gebruiken dan doe ik dat desnoods het nee zeggen tegen sex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |