SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
[ Bericht 49% gewijzigd door yosander op 03-10-2015 19:42:22 ]Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Mag het hopen voor die winkelquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:14 schreef Lamabal het volgende:
Iemand al bij die pepernoten winkel geweest?
Yesssssquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:14 schreef Lamabal het volgende:
Iemand al bij die pepernoten winkel geweest?
Veel pepernoten.. zitten wel wat lekkere smaakjes bij.. maar ook onzinsmaken (zoals "feest", soort m&m's in pepernootvorm). Wij hebben hier nu sinaasappel, truffel-kaneel, tiramisu, cappucino en stroopwafel..quote:
Dan is het wel handig als ze er zijn. Dat ze geen richting aangeven is ronduit asociaal en een slecht voorbeeld.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:09 schreef Henrys het volgende:
Waarom vind de politie het nodig om zo vaak met een busje door de binnenstad te rijden? Houdt echt alles op en vaak geven ze niet eens richting aan. Dacht dat ze de openbare orde moesten handhaven en niet verstoren
Wat een zeikstraal ben jij manquote:Op woensdag 7 oktober 2015 00:09 schreef Henrys het volgende:
Waarom vind de politie het nodig om zo vaak met een busje door de binnenstad te rijden? Houdt echt alles op en vaak geven ze niet eens richting aan. Dacht dat ze de openbare orde moesten handhaven en niet verstoren
Beter een busje dan stinkknollen die lekker op straat schijten en zeiken en ook niets wordt opgeruimdquote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:15 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dan is het wel handig als ze er zijn. Dat ze geen richting aangeven is ronduit asociaal en een slecht voorbeeld.
Ja maar dat zijn edeldieren!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:19 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Beter een busje dan stinkknollen die lekker op straat schijten en zeiken en ook niets wordt opgeruimd
Als ik weer eens achter een dergelijk busje fiets heb ik vaak longkanker. Van de geur van paardenpoep krijg ik dat dan weer niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:19 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Beter een busje dan stinkknollen die lekker op straat schijten en zeiken en ook niets wordt opgeruimd
Concerthuis voor speciaalbieren die ze niet bij de andere kroegen op de kaart hebben en heerlijke gin-tonicsquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:01 schreef RingBewoner het volgende:
Vanavond met een vriend van mij de stad in voor een kroegentocht.
-De Koffer
-De Keyzer
-Pintelier
-De Toeter
-O`caelleigh
En wat we onderweg tegen komen maar vergeet ik dan een leuke plek om te zitten? We willen rustig een biertje drinken dus de 3 is een slechte tip.
Poelestraat toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Concerthuis voor speciaalbieren die ze niet bij de andere kroegen op de kaart hebben en heerlijke gin-tonics
Jup, aan het begin van het pleintje.quote:
Slaan we de Ierse pub misschien wel over.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Jup, aan het begin van het pleintje.
Hebben die meer dan de pint?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Concerthuis voor speciaalbieren die ze niet bij de andere kroegen op de kaart hebben en heerlijke gin-tonics
Dat niet, maar meer kleine/minder bekende brouwerijen. Je zult dus geen Leffe oid tegenkomenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Hebben die meer dan de pint?
Chaplins op t Zuiderdiep is mijn kroeg
Ik heb nog niet echt een stamkroeg.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Hebben die meer dan de pint?
Chaplins op t Zuiderdiep is mijn kroeg
Toeter en Pintelier met hun overrated prijzen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:01 schreef RingBewoner het volgende:
Vanavond met een vriend van mij de stad in voor een kroegentocht.
-De Koffer
-De Keyzer
-Pintelier
-De Toeter
-O`caelleigh
En wat we onderweg tegen komen maar vergeet ik dan een leuke plek om te zitten? We willen rustig een biertje drinken dus de 3 is een slechte tip.
Beter te duur dan niet te koop.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Toeter en Pintelier met hun overrated prijzen.
Dit. Zit tien keer liever in dat soort kroegen dan in een doorgangshuis als de driequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Beter te duur dan niet te koop.
Ik ga niet zo heel vaak meer de kroeg in (word wat ouder en als ik ga feesten is t op technofeestjes), maar als ik de kroeg in ga is het de chaps of uurwerker.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt een stamkroeg.
Daar moet ik binnenkort zijn voor een feestjequote:Op zondag 11 oktober 2015 01:08 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik ga niet zo heel vaak meer de kroeg in (word wat ouder en als ik ga feesten is t op technofeestjes), maar als ik de kroeg in ga is het de chaps of uurwerker.
schokkendquote:Op zondag 11 oktober 2015 14:31 schreef Albert86 het volgende:
Volgens mij zag ik de fietsautist vandaagIk zag iig iemand op een ligfiets met geel hesje aan en GoPro op z'n hoofd. Kan bijna niet missen.
Is dat een kroeg dan? Ik heb er even naar binnen gekeken toen we de pintelier uitliepen en het nodigde niet echt uit om een biertje te doen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 01:08 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik ga niet zo heel vaak meer de kroeg in (word wat ouder en als ik ga feesten is t op technofeestjes), maar als ik de kroeg in ga is het de chaps of uurwerker.
Nou nou, waar dan?quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:31 schreef Albert86 het volgende:
Volgens mij zag ik de fietsautist vandaagIk zag iig iemand op een ligfiets met geel hesje aan en GoPro op z'n hoofd. Kan bijna niet missen.
Ja. Je kan er ook eten overigens.quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:59 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Is dat een kroeg dan? Ik heb er even naar binnen gekeken toen we de pintelier uitliepen en het nodigde niet echt uit om een biertje te doen.
Dat laatste wist ik. Pizza´s uit de steenoven toch?quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:13 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja. Je kan er ook eten overigens.
Heel gaafquote:
Ik fietste op Hoendiep richting de Sad en hij kwam uit de Rembrandt van Rijnstraat gefietst en ging de richting op van Leen Bakker enzo.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:06 schreef MCH het volgende:
Ik zag (en hoorde!) hem ook afgelopen vrijdag. Fietsautist en vriend zaten het zebrapad bij tussen beide markten te observeren.
het is al half oktober heur.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 09:37 schreef RingBewoner het volgende:
Waarom is het zo vroeg in het jaar al zo koud?
Dat weet ik, maar ik kreeg op mijn korte fietstochtje naar het werk al koude handen, dat is normaal iets dat pas eind oktober of half november zo is.quote:
Ik heb mijn handen niet aan het stuur gehad maar lekker over elkaar wrijven om ze een beetje warm te houden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 13:05 schreef Albert86 het volgende:
Had mn handschoenen ook wel aan kunnen doen vanmorgen
Zwaar weekend gehad?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Takke koudt mang mie mang, tatta's be like brrrr lekker mi man bibber de bibber swa ik zeg het je
lekker warmgehouden door een gespierde dobberneger ?quote:
Wacht maar tot je terug bent in Nld. Dan lach je niet meerquote:
http://112groningen.nl/Gr(...)ijke-auto-video.htmlquote:Groningen - Vannacht om 01:30 uur raakte vermoedelijk een voertuig te water op de Paddepoelsterweg in Groningen. Ter plaatse vind de politie en brandweer en ambulancedienst een zwaar gewonde vrouw en een man verward in een tuin.
De vrouw blijkt zwaargewond en de mensen hadden beide een nat pak. Ze waren in het water (Van Starkenborgkanaal) vermoedelijk geweest. Mogelijk met een auto, dat wisten ze niet zeker meer door de kou en schrik. En mogelijk zouden er ook nog twee kinderen in het voertuig zitten.
Later bleek dat de kinderen in Venlo waren. De vrouw is ernstig gewond en onderkoeld overgebracht naar het ziekenhuis. De man was er beter aan toe meldde de OVD politie ons.
Een auto is na 1,5 uur zoeken met sonar niet gevonden elk geval, het is ook nog niet zeker als ze niet op een andere manier te water waren geraakt zijn en als er een auto betrokken is. Eeven leek er wat gevonden maar dit bleek geen auto. Om 03:15 keerde alles terug.
Het varieert nog wel eens. Dit is echt wel tenenkrommend slecht. Snap niet dat niemand ze daarop wijst. Ik zou de naam van mijn bedrijf niet willen verbinden aan dit soort prutsers.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:37 schreef Catch22- het volgende:
die artikelen op 112groningen zijn altijd zo slecht geschreven...
Nou heb ik lekker adblock aanstaan daar maar waarom zou je als bedrijf je naam daar willen tonen? Alleen al de manier waarop dat word gevraagd:quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:17 schreef underground1009 het volgende:
Ik heb ze er ook wel eens op gewezen, ik snap niet dat ze niet door hebben dat hun stukken van werkelijk abominabel niveau zijn
Prima, dit begrijp ik. Prima zin, goede opbouw en een heldere boodschap. Niet dat ik deze mongolen ga helpen maar goed. Dan komt echter het volgende deel:quote:Heeft u een tip bel dan de tiplijn
Wat is dat voor rare toevoeging?quote:of wilt u adverteren ?
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:18 schreef RingBewoner het volgende:
Man man man.
[..]
http://112groningen.nl/Gr(...)ijke-auto-video.html
Ik snap niet dat er nog bedrijven zijn die deze groep mongolen wil sponsoren.
Alsof ze met elk artikel proberen om de vorige te overtreffen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:16 schreef RedFever007 het volgende:
[..]LOL dit is echt niveau groep 8
oh man. Je wilt niet weten..quote:Op woensdag 14 oktober 2015 08:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
lekker warmgehouden door een gespierde dobberneger ?
dat kloptquote:
ja ja ja..quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:55 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je terug bent in Nld. Dan lach je niet meer
Tyfus druk hee afgelopen zaterdag. Wel vermaakt overigensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |