abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 10:43:08 #1
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_156567482
Veronique, Armanda en Renske in Utopia?

zaterdag 3 oktober 2015 @ 10:46:30 #2
384473 Tuinfluitert
pi_156567515

Dansdocent Veronique.
Veronique is single en net klaar met de PABO. Op dit moment geeft zij dansles aan kinderen, een perfecte combinatie van haar passie voor dans en haar onderwijsvaardigheden. In Utopia wil Veronique graag zelfstandig worden. Ze woont nog bij haar moeder, waardoor ze niet veel zelf hoeft te doen.

Om op eigen benen te staan, wil zij leren koken en schoonmaken; huishoudelijke taken die zij in Utopia dolgraag op zich wil nemen. Veronique streeft naar een zelfvoorzienende samenleving en vindt het zonde dat de inwoners van Utopia boodschappen doen bij de supermarkt, terwijl ze ook zelf groenten kunnen verbouwen.

In Utopia gaat zij haar groene vingers gebruiken om de moestuin aan te pakken. In het dagelijks leven is Veronique dansdocente. In Utopia wil zij geld verdienen door dansworkshops te geven aan kinderen en volwassenen. Utopia is voor haar geslaagd, wanneer ze als onafhankelijke vrouw de poort uit loopt. En, toevallig of niet, Veronique is bevriend met Naomi en het zusje van Naomi. Op Facebook.

Bekijk de video en breng je stem uit. Wat is jouw eerste indruk van Veronique?

zaterdag 3 oktober 2015 @ 10:48:58 #3
384473 Tuinfluitert
pi_156567533

Veganist.
Armanda Govers is bestuurslid van de jongerenorganisatie van de Partij voor de Dieren: PINK! In Utopia wil ze haar veganistische levensstijl aan de inwoners en de buitenwereld overdragen. Sinds vijf jaar is ze vegetarisch en de laatste anderhalf jaar strikt veganistisch: "Vleeseters zijn in mijn ogen aanhangers van een geloof: het Carnisme."

In Utopia wil Armanda haar geld verdienen met de verkoop van een veganistische high tea. Deze zal bestaan uit wraps, sandwiches, cupcakes, scones en alles waar een normale high tea uit kan bestaan. Ook wil ze de Utopia Academies oppakken. Uiteraard heeft de eerste academie het onderwerp veganisme. Door de Academies, hoopt ze meer diepgang in Utopia te brengen.

Armanda eet als veganist veel groenten en fruit, deze wil ze gaan verbouwen op de akker. Utopia is voor Armanda geslaagd, wanneer ze de inwoners en de buitenwereld bewust heeft kunnen maken van de voordelen van een veganistische levensstijl.

Youtube Armanda zie ik niet , zoek ik later nog op.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 10:50:16 #4
384473 Tuinfluitert
pi_156567541

Renske, moeder en vadertje Cees van Utopia?
Renske wil Utopia in omdat ze haar horizon wil verbreden. De rol die Renske voor zichzelf ziet in Utopia, is die van moeder. Ze wil een luisterend oor bieden en koken voor de groep. Ook wordt de loods dankzij Renske muzikaal, zingen is haar passie en die wil ze graag delen met de inwoners. "Iedereen kan wel een beetje zingen, als we met z’n allen een koortje inzingen, maakt het echt niet uit of je de noten wel haalt."

Utopia mist volgens Renske een vrouw van rond de veertig jaar, die kan schakelen tussen de jonge garde en Cees. Ze is een vrouw met levenservaring, maar staat open om van anderen te leren. Geld gaat Renske verdienen door kistjes met Utopia producten te maken, denk aan Utopia-eieren, groenten van de akker, nog af te bakken friet van Le Luifel en een gedichtenbundel van Gabriëlle of Benjamin. Daarnaast wil ze de zorg van de dieren op zich nemen, tuinieren en koken.

Utopia is voor Renske geslaagd, wanneer ze de moederrol op zich heeft genomen en ze van Utopia een zorgzamere samenleving heeft gemaakt.

Bekijk haar video en breng je stem uit! Wat is jouw eerste indruk van Renske?

zaterdag 3 oktober 2015 @ 11:03:33 #5
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_156567641
Google over Armanda.
Google over Veronique.
Google over Renske.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_156567824
3 Nee's wat mij betreft. Maar het zal de meest irritante wel worden, ik gok Veronique en Armanda erin en Armanda weer naar huis. Denk niet dat de Utopianen op haar zitten te wachten met hun snack avonden. :N
pi_156567984
Armanda w/ HET CARNISME...... :Y)
Veronique :9 O+ :9~ *;
Renske ):O UTOPIAAAAAAA IS ZIEKKKKKKK >:O
Maar het plan is ingezet om Gina te laten vertrekken.

Edit: Voor Tuinfluitert

[ Bericht 5% gewijzigd door DKUp op 03-10-2015 11:39:41 ]
SOONY
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 11:44:41 #8
384473 Tuinfluitert
pi_156568200
quote:
Dank je wel DKUp.
  † In Memoriam † zaterdag 3 oktober 2015 @ 11:46:46 #9
137949 Disana
pi_156568231
Die Armanda lijkt me wel een zeikerd die voor ergernissen kan zorgen. Renske lijkt me wel aardig. Veronique komt amper kijken, ik blief niet nog een Naomi.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 12:14:40 #10
384473 Tuinfluitert
pi_156568604
Post in de FB.
Dit topic mag dicht.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 12:06 schreef Tuinfluitert het volgende:
Zie nu dat Markvanrinsum ook een topic heeft geopend. En een heel mooi topic met gifjes en zelfs een poll. Dank je Markvanrinsum. Je was tien minuten eerder.

Het topic wat ik opende mag dicht en de reacties van Utopiavolger, DKUp en Disana naar topic van Markvanrinsum.

Topics koppelen, mergen van Mark en mij heeft geen zin, zijn dan dubbele berichten.
Ik ga nu werken, dus ik ga vanavond 21:30 uur weer in je topic kijken Markvanrinsum.

UTO / wie moet er in utopia

UTO / Kandidaten Veronique, Armanda en Renske Utopia.

Moderator zaterdag 3 oktober 2015 @ 12:24:12 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_156568750
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')