Ik ga van de week uitzoeken hoe ik dat moet doen met mijn telefoon en dan zal ik er 1 plaatsen.quote:
Top.. Meer vragen we niet,.. Wel jammer van de zak maar begrijpelijkquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga van de week uitzoeken hoe ik dat moet doen met mijn telefoon en dan zal ik er 1 plaatsen.
Gelukkig maar dan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Top.. Meer vragen we niet,.. Wel jammer van de zak maar begrijpelijk
Altijd 1 probleem, lastig zelf te fotograferen en muts ligt nog steeds dubbel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nu jij en dan op een paard.Of met een muts op.
![]()
Daar word je mee geboren blijkbaar.quote:
Selfiestick.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:09 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Altijd 1 probleem, lastig zelf te fotograferen en muts ligt nog steeds dubbel.
Jij wel ja de ideale ladebakquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar word je mee geboren blijkbaar.
PP is omgekat.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Selfiestick.![]()
En wat is er gebeurd?
poepje met?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:12 schreef chufi het volgende:
Ik ben ff niet mezelf... Er is me iets overkomen ...
4.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:16 schreef ChocoFan het volgende:
Heb de radio aangezet hoor.
Hoeveel luisteraars nu?
Snap ik.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:16 schreef PP_Sound het volgende:
Ik vraag altijd eerst: Kunt u identiteitsbewijs tonen?
Elke pipo kan zo'n uniform aantrekken.
Dat valt meestal niet in goede aarde.
Vorige week hoorde ik dat er een aantal van die nieuwe uniformen gejat waren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:16 schreef PP_Sound het volgende:
Ik vraag altijd eerst: Kunt u identiteitsbewijs tonen?
Elke pipo kan zo'n uniform aantrekken.
Dat valt meestal niet in goede aarde.
Ik drukte bijna op rapporteer.. ja onduidelijk hoor ,,,,Maar je broertje doet dus aan samen honken ...groepjes , oudereden nachthangers...?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 04:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn broertje kwam vorige week een keer 's nachts te voet richting huis, komen er agenten op zijn groepje af lopen, zegt die ene agent, "Zo nachtwandelaars, waar gaan de reis naartoe?"
Ik zeg man, als ze mij zo een stomme vraag stellen dan zeg ik -> vogels spotten!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |