quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:47 schreef Ironisch. het volgende:
- Producten die over de datum zijn in de koelkast laten liggen, bij voorkeur zuivel.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:38 schreef Scuidward het volgende:
- Maandag t/m vrijdag studeren.
- Donderdagavond zuipen.
- Tussendoor misschien een borrel.
- Weekend treinen naar je ouders. --> met je rolkoffertje
- Eventueel op kamers. Sowieso op kamers
- Verenigingen.
Dat is het ongeveer.
Waar is het onderwerp neuken en drugsquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:38 schreef Scuidward het volgende:
- Donderdagavond zuipen.
- Weekend treinen naar je ouders.
- Eventueel op kamers.
- Verenigingen.
Dat is het ongeveer.
Ieeelquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:47 schreef Ironisch. het volgende:
- Producten die over de datum zijn in de koelkast laten liggen, bij voorkeur zuivel.
Wil wel graag op kamers maar liever niet betrokken worden bij de andere punten die je opnoemtquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:47 schreef Ironisch. het volgende:
- 4x in de week pasta eten.
- Zuipen op donderdag + andere dagen wanneer je zin hebt.
- Op kamers.
- studeren als het echt nodig is.
- Afwassen voor het eten, zo min mogelijk.
- Als je geld op is naar je ouders.
Hoef je toch geen student voor te zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 08:21 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Waar is het onderwerp neuken en drugs
ja klopt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:36 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hoef je toch geen student voor te zijn.
Dat is ook weer zo.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:44 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
ja klopt.
Voor de rest ook niet
Het zal vast niet voor elk studentenhuis gelden maar ik heb eigenlijk niet overdreven. Veel huizen zijn toch wel vrij ranzig en vaak wordt er gedacht 'dit doet iemand anders wel'.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 09:00 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Wil wel graag op kamers maar liever niet betrokken worden bij de andere punten die je opnoemt
En jij voert als nick gijlebeer...quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 09:53 schreef Gijlebeer het volgende:
Het studentenleven is bijna ten einde voor mij. Ik woonde ook op kamers, andere bovengenoemde dingen heb ik niet meegemaakt. Studentenleven is voor iedereen anders, dus nogal een vraag met uiteenlopende antwoorden.
Mijn studentenleven bestond uit studeren en andere studie gerelateerde activiteiten. En uit het beminnen van intelligente dames, bij voorkeur dames die een PhD traject volgen. Ook veel lezingen bijgewoond waar deze dames hun tussentijdse bevindingen / innovaties presenteerden middels publicaties in wetenschappelijke tijdschriften.
Ik kies dit als beste antwoordquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 14:07 schreef Aardappeltaart het volgende:
Een grotere groep mensen van je studie of verenigingen, waar je zelf kan uitzoeken met wie je wil omgaan in plaats van alleen je klas op de middelbare school. In plaats van 9 tot 3 naar school, heb je nu variabele tijden en deel je dit zelf in. Wat sla je over en hoeveel zelfstudie doe je? Dit, samen met dat je op kamers woont, zorgt voor veel meer vrijheid qua tijd en mensen. Sommigen zuipen zich dan inderdaad elke avond lam en neuken de hele vereniging af.
Welke ouder wil nou geen universitair geschoolde schoonzoon/-dochter?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:01 schreef Harunobu het volgende:
Misschien heb ik op de verkeerde uni gezeten hoor, maar je hebt hier meer type ideale schoonzoon/schoondochter en een enkele type nerd.
Ik heb geen idee op welke uni jij rondloopt, maar hier wordt er genoeg gezopen en genaaid. Natuurlijk, er lopen hier een hoop suffe mensen die af en toe op donderdag 'wijntjes met de vriendinnen drinken', maar er is ook een grote populatie (met name bij de verenigingen) die veel zuipt en neukt. Maar ook dat gaat op pauze tijdens de tentamens uiteraard.quote:Voor de echte feestbeesten, daarvoor moet je denk ik eerder naar het hbo op een economie-studie ofzo. Maar dan vraag ik me af of ze dat dan niet in de plaats van hun ouders doen ipv hun studiestad ivm vaak niet op kamers.
Maar ja, dan houd ik ook in mijn achterhoofd hoe het er op een mbo aan toe gaat.
Dus ja, al die mensen die heb hebben over alleen maar neuken en zuipen, die hebben teveel bepaalde Amerikaanse videos bekeken. De meest wilde studenten van Nederland zijn echt ook niet toevallig de eersten die op Fok dit soort vragen beantwoorden.
Wat is dit? Welke uni, studie? Op kamers gezeten? En dan verwijzen naar hbo figuren als voorbeeld van feesten?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:01 schreef Harunobu het volgende:
Het is wat je er zelf, naja en de lui waarmee je vooral optrekt, van maakt.
Laten we wel zijn, mensen falen in hun studie omdat ze teveel vrijheid krijgen en daardoor te weinig studeren.
Maar alleen maar studeren is ook niet alles en hou je misschien niet vol.
Misschien heb ik op de verkeerde uni gezeten hoor, maar je hebt hier meer type ideale schoonzoon/schoondochter en een enkele type nerd. Voor de echte feestbeesten, daarvoor moet je denk ik eerder naar het hbo op een economie-studie ofzo. Maar dan vraag ik me af of ze dat dan niet in de plaats van hun ouders doen ipv hun studiestad ivm vaak niet op kamers.
Maar ja, dan houd ik ook in mijn achterhoofd hoe het er op een mbo aan toe gaat.
Dus ja, al die mensen die heb hebben over alleen maar neuken en zuipen, die hebben teveel bepaalde Amerikaanse videos bekeken. De meest wilde studenten van Nederland zijn echt ook niet toevallig de eersten die op Fok dit soort vragen beantwoorden.
Uni hier heeft zelfs mensen van theoretische wiskunde die lid bij een vereniging zijn en er op los neukenquote:Op zondag 4 oktober 2015 11:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is dit? Welke uni, studie? Op kamers gezeten? En dan verwijzen naar hbo figuren als voorbeeld van feesten?
Heb jij op kamers gezeten? En welke studie?quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:20 schreef Harunobu het volgende:
Tuurlijk. Hoe lager in het onderwijs, hoe meer tokkie-gedrag. Hoe hoger, hoe meer 'suffe' mensen.
Maar ja, jullie zijn natuurlijk allemaal superstoer en zat bij de 2% chilste mensen op de uni, die elke dag konden feesten zonder studievertraging en nu bakken met geld binnen slepen.
Als aanvulling op bovenstaande: ik heb spijt dat ik tijdens mijn studententijd te weinig aandacht heb besteed aan de dames die fiscaal recht studeren. Niet elke uni kent immers een rechtenfaculteit. Ik ben namelijk naast PhD studenten ook bovengemiddeld geďnteresseerd in vrouwen die fiscaal recht studeren en later bij de Grote Vier komen te werken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 09:53 schreef Gijlebeer het volgende:
Het studentenleven is bijna ten einde voor mij. Ik woonde ook op kamers, andere bovengenoemde dingen heb ik niet meegemaakt. Studentenleven is voor iedereen anders, dus nogal een vraag met uiteenlopende antwoorden.
Mijn studentenleven bestond uit studeren en andere studie gerelateerde activiteiten. En uit het beminnen van intelligente dames, bij voorkeur dames die een PhD traject volgen. Ook veel lezingen bijgewoond waar deze dames hun tussentijdse bevindingen / innovaties presenteerden middels publicaties in wetenschappelijke tijdschriften.
Deze man wil altijd even bazig gevonden worden omdat hij bij het studentencorps heeft gezeten. Ja man, je bent echt een stuk stoerder dan de restquote:Op zondag 4 oktober 2015 11:31 schreef Ryon het volgende:
Het studentenleven? Lekker bij papa en mama op de zolder wonen, elke dag van 9 tot 5 op school zitten, elke zaterdag met je maten van voetbal lekker op stap gaan in "de stad" en met je vriendin die je al kent sinds de basisschool op zondag lekker gaan winkelen in een outlet store. Je bijbaantje heb je in de avonduren bij de Albert Heijn waar je assistent-bedrijfsleider bent a 9.60¤ in het uur.
Dat is het studentenleven. Elke dag feest.
Correct.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:56 schreef James_R het volgende:
[..]
Deze man wil altijd even bazig gevonden worden omdat hij bij het studentencorps heeft gezeten. Ja man, je bent echt een stuk stoerder dan de rest
Die link begrijp ik niet helemaal, hoewel ik het met de laatste zin wel eens ben. Waar ik wel graag bazig om gevonden wil worden is mijn gebruik van stijlfiguren zoals sarcasme en ironie zoals in de post die jij aanhaalt. Als jij je daar - om God weet welke reden - aangevallen door voelt zegt dat ook wel het een en ander.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:56 schreef James_R het volgende:
[..]
Deze man wil altijd even bazig gevonden worden omdat hij bij het studentencorps heeft gezeten. Ja man, je bent echt een stuk stoerder dan de rest
okquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:36 schreef Ryon het volgende:
[..]
Die link begrijp ik niet helemaal, hoewel ik het met de laatste zin wel eens ben. Waar ik wel graag bazig om gevonden wil worden is mijn gebruik van stijlfiguren zoals sarcasme en ironie zoals in de post die jij aanhaalt. Als jij je daar - om God weet welke reden - aangevallen door voelt zegt dat ook wel het een en ander.
Je bent gewoon een knor die er helemaal niks van snapt. Jouw mening boeit dan sowieso niet meer. Ik vind het al opmerkelijk dat jullie stemrecht hebben, gezien het feit dat jullie zulke slechte keuzes in het leven kunnen maken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:56 schreef James_R het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik het anders verwoorden, maar in de kern ben ik het met je eens. Je realiseert je pas hoeveel vrijheid je hebt tijdens je studententijd als je klaar bent met je studie.quote:Op maandag 12 oktober 2015 06:46 schreef hunterwow het volgende:
En nu even OT:
Ik denk dat het studentenleven gaat om de activiteiten die je naast de studie doet. Deze kunnen weinig met je studie te maken hebben maar op een later moment(Opletten knor james) je die ene top baan geven. En het gaat gewoon om heel veel lol hebben. Je studentenleven is je laatste moment in je leven dat je nog echt helemaal kind kan zijn en alles kan doen wat je zelf wilt. Nu zeg ik niet dat je leven later minder leuk is, maar wel anders.
- Donderdagavond zuipen.
- Overige avonden zuipen met huisgenoten
- Eens in de 3-6 weken Weekend treinen naar je ouders.
- Eventueel op kamers.
- Verenigingen.
Dat is het ongeveer.
Klopt. Mijn leven is na mijn studententijd snel achteruit gegaan. Ik werk nu 20 uur in de week in een bar, heb aanvullende bijstand en denk nog met weemoed terug aan die tijd toen het leven wel leuk was.quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:44 schreef Harunobu het volgende:
Als je leven steeds minder leuk wordt moet je daar gewoon zelf iets aan gaan doen. Er zullen altijd mensen zijn voor wie dat niet lukt, zoals Ryon, maar na je studie zijn er weer nieuwe kansen en mogelijkheden.
Maar dat de tijd die geweest is nooit meer terug komt, dat leer je wel appreciëren in de leeftijdscategorie van de gemiddelde student, dat klopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:39 schreef SeLang het volgende:
- Als je de TV wilt uitzetten gooi je er net zolang bierflesjes tegenaan totdat ie uit is
wat is dezequote:Op zaterdag 3 oktober 2015 18:01 schreef Harunobu het volgende:
Het is wat je er zelf, naja en de lui waarmee je vooral optrekt, van maakt.
Laten we wel zijn, mensen falen in hun studie omdat ze teveel vrijheid krijgen en daardoor te weinig studeren.
Maar alleen maar studeren is ook niet alles en hou je misschien niet vol.
Misschien heb ik op de verkeerde uni gezeten hoor, maar je hebt hier meer type ideale schoonzoon/schoondochter en een enkele type nerd. Voor de echte feestbeesten, daarvoor moet je denk ik eerder naar het hbo op een economie-studie ofzo. Maar dan vraag ik me af of ze dat dan niet in de plaats van hun ouders doen ipv hun studiestad ivm vaak niet op kamers.
Dat beeld wat je schetst herken ik helemaal niet, dus waarschijnlijk heb je inderdaad op de verkeerde uni gezeten of ben je met andere mensen omgegaan.quote:Op maandag 12 oktober 2015 17:51 schreef Harunobu het volgende:
We hebben een mbo'er![]()
Lekker ondmaagd op je 13de, 15de aan de xtc, en op je 17de je eerste auto gejat.
Pff, suffe mensen die studenten.
- Alleen voor tentamens een paar dagen studerenquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:38 schreef Scuidward het volgende:
- Donderdagavond zuipen.
- Eventueel op kamers.
- Verenigingen.
Dat is het ongeveer.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
Alleen in Groningen kun je wat het Noorden betreft een beetje leuk uitgaan. Leeuwarden is vrij saai. Tenminste, de keren dat ik er was.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:27 schreef Harunobu het volgende:
Leeuwarden heeft de hoogste dichtheid studenten die op kamers wonen. Dat zijn allemaal hbo'ers of zelfs mbo'ers. Ben er nooit geweest dus weet niet of daar wat te beleven valt. Maar theorie dat studentendichtheid hoger is als er een uni is klopt dus gewoon niet.
Veel hbo'ers zullen natuurlijk vooral uitgaan in de buurt van hun ouders ipv hun school. Dat is een gegeven.
Maar juist in de Randstad wonen meer studenten thuis. Te duur, ouders toch al relatief dichtbij, beter openbaar vervoer, etc.
Andere uni's in de provincies, ja daar is het percentage op kamer wonende erg hoog, maar ja dat is weer suf met uitgaan, zegt men.
Al die leuke clubs in Utrecht, Amsterdam, etc, zitten vast stiekem allemaal niet-wo'ers in.
Volgens mij zijn Groningen en Utrecht de steden met de grootste (relatieve) studentenpopulatie maar ik kan het verkeerd hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:27 schreef Harunobu het volgende:
Leeuwarden heeft de hoogste dichtheid studenten die op kamers wonen. Dat zijn allemaal hbo'ers of zelfs mbo'ers. Ben er nooit geweest dus weet niet of daar wat te beleven valt. Maar theorie dat studentendichtheid hoger is als er een uni is klopt dus gewoon niet.
Veel hbo'ers zullen natuurlijk vooral uitgaan in de buurt van hun ouders ipv hun school. Dat is een gegeven.
Maar juist in de Randstad wonen meer studenten thuis. Te duur, ouders toch al relatief dichtbij, beter openbaar vervoer, etc.
Andere uni's in de provincies, ja daar is het percentage op kamer wonende erg hoog, maar ja dat is weer suf met uitgaan, zegt men.
Al die leuke clubs in Utrecht, Amsterdam, etc, zitten vast stiekem allemaal niet-wo'ers in.
Het gaat dan ook over het studentenleven en studentensteden.quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:49 schreef Harunobu het volgende:
Lijstje mist de niet-uni steden. Plus, gezever over statistiek.
Ik heb het niet over 'beleving'.
Ben jij een hbo klant?quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:25 schreef Harunobu het volgende:
HBO'ers zijn tegenwoordig ook studenten.
Net als de studenten-enclave in Rotterdamquote:Op maandag 19 oktober 2015 19:33 schreef Ryon het volgende:
Behalve dan dat die statistieken:
http://www.dub.uu.nl/plus(...)volking-student.html
[ afbeelding ]
Niet zoveel zeggen. Studenten wonen veelal in het centrum van een stad. Daardoor ligt de dichtheid in Delft, Leiden en Utrecht erg hoog zowel per vierkante meter als absoluut. 64.000 studenten binnen de grachtengordel proppen is nou eenmaal een flinke klus. Dat Utrecht (als vierde stad van het land) ook nog allemaal buitenwijken en geannexeerde dorpen heeft waar wat bejaarden en Marokkanen wonen verneukt de statistieken, maar dat doet er voor de beleving verder weinig toe. Die buitenwijken kent men alleen van tv als er weer eens wat gereld wordt.
Niet iedere stad met een onderwijsinstelling is een studentenstad.quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:49 schreef Harunobu het volgende:
Lijstje mist de niet-uni steden. Plus, gezever over statistiek.
Ik heb het niet over 'beleving'.
Er zullen in Leeuwarden ook best wat mensen op kamers zitten die een vervolgopleiding doen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:49 schreef Harunobu het volgende:
Als je ze niet meetelt kan er inderdaad uit dat lijstje niet blijken hoeveel procent studenten er wonen.
Niet eens, veel studenten snappen die bazen toch niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 03:14 schreef Geerd het volgende:
Kerstens Van Binsbergen en Kamphuijs kunnen jou dat wel uitleggen
Veel studenten snappen het studentenleven dan ook niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 01:08 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Niet eens, veel studenten snappen die bazen toch niet.
- Donderdagavond zuipen.
- Eventueel op kamers.
- Verenigingen.
Dat is het ongeveer.
"kut" is anders een belangrijk ingredient van het studentenleven.quote:
Maandag t/m zondag op stapquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 02:38 schreef Scuidward het volgende:
- Donderdagavond zuipen.
- Eventueel op kamers.
- Verenigingen.
Dat is het ongeveer.
Wat was ik toch een brave student als ik het zo hoor. Ik dronk en blowde thuis.quote:
Doen studenten dat?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 01:28 schreef zhe-devilll het volgende:
-Stoer doen t.o vrienden
-Showen wat je allemaal wel niet hebt enzo
-Kijk mij eens
Oh no you didn't.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 01:41 schreef Tamashii het volgende:
-studentenraad domineren
-zuipen totdat je kapot gaat
-paar dagen voor tentamens leren
-vooral veel slapen want zware tijd
-met medestudenten de stad ontdekken
-klagen over vanalles maar vooral school
School, studie, hbo, uni.quote:
Niet elke dag op stap, maar wel de mogelijkheid hebben om op stap te gaan elke dag. Waarbij ik maandag t/m woensdag meestal de leukste avonden beleefquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:33 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wat was ik toch een brave student als ik het zo hoor. Ik dronk en blowde thuis.
[..]
Doen studenten dat?
Ja de mogelijkheid is er altijd.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 00:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Niet elke dag op stap, maar wel de mogelijkheid hebben om op stap te gaan elke dag. Waarbij ik maandag t/m woensdag meestal de leukste avonden beleef
Kloptquote:Op woensdag 21 oktober 2015 00:46 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja de mogelijkheid is er altijd.
Ma t/m wo zul je wel de leukste tijd hebben omdat alle andere malloten dan ook niet hoeven te werken de dag erna?
Mijn mening is dat een enkeling een pretstudie volgde of geen aanwezigheidsplicht had.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 01:01 schreef Harunobu het volgende:
Elke dag uitgaan, hoe doe je dat als je elke morgen vanaf 8:30 practicum hebt?
Of als je zowel 's morgens 1.5 uur en 's middags 1.5 uur lang een professor moet volgen die constant formules aan het afleiden is?
Hoe kan je achteraf je labjournaal bijwerken, je reactie is dan toch al afgelopen?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 01:01 schreef Harunobu het volgende:
je in je in je eigen tijd ook nog eens je labjournaal bij moet werken
Die tijden heb ik ook gekend. Dan kun je inderdaad niet (elke dag) uitquote:Op woensdag 21 oktober 2015 01:01 schreef Harunobu het volgende:
Elke dag uitgaan, hoe doe je dat als je elke morgen vanaf 8:30 practicum hebt? Soms zelfs tot 5:30, waarna je in je in je eigen tijd ook nog eens je labjournaal bij moet werken of het practicum van de volgende dag door moet nemen?
Of als je zowel 's morgens 1.5 uur en 's middags 1.5 uur lang een professor moet volgen die constant formules aan het afleiden is?
Aanwezigheidsplicht. Het is de basisschool nietquote:Op woensdag 21 oktober 2015 01:02 schreef Scuidward het volgende:
Mijn mening is dat een enkeling een pretstudie volgde of geen aanwezigheidsplicht had.
En toch zijn er vakken die gegeven worden op de universiteit waarbij zo'n aanwezigheidsplicht is.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 01:15 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Aanwezigheidsplicht. Het is de basisschool niet
Ik heb er volgens mij geen gehad. Behalve dat je natuurlijk aanwezig moest zijn wanneer je een presentatie of iets dergelijks moest geven.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 01:15 schreef Scuidward het volgende:
[..]
En toch zijn er vakken die gegeven worden op de universiteit waarbij zo'n aanwezigheidsplicht is.
Ik heb wel vakken gehad waarbij er een lijstje rondging, maar de meerderheid was ook niet verplicht. Maar hielp altijd wel om aanwezig te zijn zodat je thuis minder hoefde te doen. Daarnaast is elke avond uitgaan ook een vrij kostbare bezigheid dus ik was denk ik een 'brave' student.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 01:16 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij geen gehad. Behalve dat je natuurlijk aanwezig moest zijn wanneer je een presentatie of iets dergelijks moest geven.
Ja natuurlijk. Als je nooit gaat ga je je vakken niet halen, maar dat was ieders verantwoordelijkheid. Mocht je helemaal zelf bepalen. Hoorcolleges kon je regelmatig overslaan. Werkcolleges overslaan was erg dom om te doen. Nu ik erover nadenk was er wel een vak waarbij je perse aanwezig moest zijn op de werkcolleges, anders mocht je niet deelnemen aan het tentamenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 01:20 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik heb wel vakken gehad waarbij er een lijstje rondging, maar de meerderheid was ook niet verplicht. Maar hielp altijd wel om aanwezig te zijn zodat je thuis minder hoefde te doen. Daarnaast is elke avond uitgaan ook een vrij kostbare bezigheid dus ik was denk ik een 'brave' student.
Ja, klopt. Bedoel meer labjournaal verwerken tot verslag ofzo. Had niet gedacht dat hier ook niet-leken zaten, met al dat geschreeuw. Alhoewel, op het hbo doet men ook aan een labjournaal en kan men wel feesten als niet-student in een studentenstad.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 01:02 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Mijn mening is dat een enkeling een pretstudie volgde of geen aanwezigheidsplicht had.
[..]
Hoe kan je achteraf je labjournaal bijwerken, je reactie is dan toch al afgelopen?
Hihi, ik had in totaal acht uur onderwijs per week.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 01:01 schreef Harunobu het volgende:
Elke dag uitgaan, hoe doe je dat als je elke morgen vanaf 8:30 practicum hebt? Soms zelfs tot 5:30, waarna je in je in je eigen tijd ook nog eens je labjournaal bij moet werken of het practicum van de volgende dag door moet nemen?
Ik 36.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 08:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hihi, ik had in totaal acht uur onderwijs per week.
Als je dat belangrijk vindt, dan moet je naar het hbo gaan. Maar ja, dat heb jij ook gedaan. Maar in jouw tijd waren hbo'ers nog geen studenten, dus scheer je weg.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:36 schreef Ryon het volgende:
De hele week doorbrengen in het laboratorium met steeds dezelfde mensen om je heen. Waarom zou je dat jezelf in godsnaam aandoen? Iedereen buiten maakt plezier, ontmoet nieuwe mensen, heeft een leuk, afwisselend leven, komt in contact met allerlei interessante werkgevers en kansen, maakt reizen over de gehele wereld en dan zit jij in je begin twintiger jaren (kracht van je leven) de hele dag te verpieteren binnen.
Nerds als Harunobu zijn er blij mee. Oh wacht.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:36 schreef Ryon het volgende:
De hele week doorbrengen in het laboratorium met steeds dezelfde mensen om je heen. Waarom zou je dat jezelf in godsnaam aandoen? Iedereen buiten maakt plezier, ontmoet nieuwe mensen, heeft een leuk, afwisselend leven, komt in contact met allerlei interessante werkgevers en kansen, maakt reizen over de gehele wereld en dan zit jij in je begin twintiger jaren (kracht van je leven) de hele dag te verpieteren binnen.
Dé reden dat ik geen scheikunde/LST wil studeren, hele dagen in het lab staan... Pfft...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 08:39 schreef Harunobu het volgende:
[..]
Ja, klopt. Bedoel meer labjournaal verwerken tot verslag ofzo. Had niet gedacht dat hier ook niet-leken zaten, met al dat geschreeuw. Alhoewel, op het hbo doet men ook aan een labjournaal en kan men wel feesten als niet-student in een studentenstad.
Dat heeft dan toch echt mijn voorkeur.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:41 schreef Harunobu het volgende:
Ja, beter hele dag achter de computer. Dat is je lot als je niet in het lab mag staan. Heel vaak in het lab staan klinkt niet erg aantrekkelijk, maar de realiteit is dat je anders de hele dag excel zit in te vullen, of erger.
Behalve al die hbo-manager afgestudeerden natuurlijk. Die gaan gelijk wo-ers, die de hele dag in het lab staan, managen.
Wacht...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:04 schreef Harunobu het volgende:
[..]
Als je dat belangrijk vindt, dan moet je naar het hbo gaan. Maar ja, dat heb jij ook gedaan. Maar in jouw tijd waren hbo'ers nog geen studenten, dus scheer je weg.
Hap niet op de trol.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wacht...
Deze man wordt in ieder topic uitgemaakt voor corpsbal.
Indiërs inhuren op Elance die het werk voor je doen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:01 schreef Harunobu het volgende:
Van 8:30 tot 7:30 programmeren is echt erger. Geloof me.
Dan moet je dit eens gaan kijken (maar waarschijnlijk heb je dat al gedaan)quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:21 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Indiërs inhuren op Elance die het werk voor je doen.![]()
Oh, je meende dat ik serieus was?quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:06 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dan moet je dit eens gaan kijken (maar waarschijnlijk heb je dat al gedaan)
http://zembla.vara.nl/seizoenen/2015/afleveringen/02-09-2015
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |