Kutje of hoofd?quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:14 schreef Confetti het volgende:
Walgelijke landverraadster. Kaalscheren.
Klopt, het is absoluut ondenkbaar dat PVV aanhangers uit Almere tokkiegedrag vertonen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Die vrouw verzint die bewoordingen waarschijnlijk
Ja en mensen van links zijn allemaal lief en hebben het beste met de wereld voorquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, het is absoluut ondenkbaar dat PVV aanhangers uit Almere tokkiegedrag vertonen.
Wel knap, ik kom hem constant tegen laatste week.quote:
Beeld op zwart in 3.... 2... 1...quote:
Tja er zit een significant verschil tussen mijn existentiekwantor en jouw universele kwantor natuurlijk.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja en mensen van links zijn allemaal lief en hebben het beste met de wereld voor
Een recent pareltjetwitter:awboer twitterde op vrijdag 02-10-2015 om 08:25:51Wilde de was aanzetten, maar kreeg de deur met geen mogelijkheid open. Moet dat ook niet willen reageer retweet
Dat kan inderdaad ja .quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja er zit een significant verschil tussen mijn existentiekwantor en jouw universele kwantor natuurlijk.
Waarschijnlijk dus ook de laatste keer dat die uitgenodigd isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |